Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Utmattet, svimmel og kvalm etter trening

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-12, 16:00   #1
Trening123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
Trening123 er på en erverdig vei

Utmattet, svimmel og kvalm etter trening

Jeg begynner på lavkarbo denne uken, og har gått ganske hardt ut. Har kuttet ut alt av karbohydrater, planer er å gjøre det i to uker for så å innføre litt langsomme karbohydrater etter hvert.
Jeg trener mye, og løper masse. Etter en rolig tur på 9km i dag ble jeg så utrolig kvalm, sliten og hel tom for energi! Har aldri opplevd dette, og det passer dårlig med at jeg egentlig leser til eksamen... Noen som har noen tips? Vil ikke slutte å trene, eller på lavkarbo, så tar imot alt med takk
Spiste egg, skinke og grønnsaker til frokost, og litt naturell yoghurt til lunge før trening. Er dette for lite?

Trening123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 16:04   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Utmattet, svimmel og kvalm etter trening

Ta det litt mer med ro i starten og bygg heller opp igjen, underveis! Kroppen din vender seg til dette nye nå, og da er det lite fordelaktig å presse den veldig. Eventuelt skader det nok ikke å spise litt mer. Du ser ut til å spise magert?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 10:11   #3
ibsan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 38
ibsan er på en erverdig vei

Sv: Utmattet, svimmel og kvalm etter trening

Jeg har gått på lavkarbo en liten stund nå etter et opphold på et par mnd. Får det på akkurat samme måte som deg etter trening. Blir utrolig kvalm.
Jeg har tatt grep og spiser nå mer fett fordelt utover dagen og har med meg proteinpulver som jeg drikker rett etter trening. Det hjelper faktisk!

ibsan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo- under 40 g karbo dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svimmel og kvalm luxcat Fysisk og mental helse 6 01-04-11 14:13
Kvalm etter trening :( loone Trening 2 12-06-10 16:17
Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine Karla Spørsmål og svar 16 17-02-10 17:54
Svimmel og kvalm- noen gode råd? Paris Generell diskusjon 1 27-09-09 21:31
Sinnsykt svimmel og kvalm Dårrit Spørsmål og svar 20 23-06-07 14:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no