Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Smoothies / drikke

Iste - enkel metode

Smoothies / drikke Her kan du dele dine opprkrifter på drikker som er gode å drikke på et lavkarbokosthold. Har du funnet den optimale smoothie?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-07-12, 00:47   #51
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Iste - enkel metode

Aha, bakepulver altså! Det skal prøves. Jeg må prøve det med varm te også. Jeg liker ikke "te"-smaken. Jeg liker krydderte og slikt, men svart te er æsj.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 28-03-13, 19:51   #52
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Iste - enkel metode

Oi da, har visst drukket to liter iste siden frokost. Denne måten å lage iste på er i alle fall genial for å få i meg væske.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-13, 21:31   #53
Salt
Medlem
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 134
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Sv: Iste - enkel metode

Spennende! Har nå 3 poser ferskente til trekking. Gleder meg!

__________________
Nytt og bedre liv i emming
Velkommen til min journal!
Salt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-13, 23:38   #54
FruL
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 3
FruL er på en erverdig vei

Sv: Iste - enkel metode

Prøvde denne i dag (finvær ute), men med fruktte ble det for lite med tre poser i allefall. Gubben foreslo å prøve den dobbelt så sterk (sånn ca) før vi heller det ut. Så da prøver jeg med 7,5 dl "iste" i stedet for kaldt vann. Vi liker at mat og drikke smaker mye.

FruL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert etter spis-deg-slank Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 01:11   #55
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Iste - enkel metode

Dytter litt på denne for å høre om noen har prøvd denne med fersken te eller noe sånt? Elsker iste, men den er dyr og inneholder så mye rart! Så har lyst å prøve denne ��

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 08:37   #56
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Iste - enkel metode

spiller ingen rolle hvilken smak man har på teen

jeg har fått en forkjærlighet for kaldbrygging av iste. trekker ut sødmen i stedet for bitterheten. ca en liter kaldt vann + tre, fire poser te eller ~2ss løs te (jeg har kaldbryggingskanne beregnet på dette med filter og alt, men det holder med vanlig mugge om du bruker teposer) og eventuell ønsket søtning. la stå over natta og så ferdig!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 11:58   #57
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Iste - enkel metode

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

spiller ingen rolle hvilken smak man har på teen

jeg har fått en forkjærlighet for kaldbrygging av iste. trekker ut sødmen i stedet for bitterheten. ca en liter kaldt vann + tre, fire poser te eller ~2ss løs te (jeg har kaldbryggingskanne beregnet på dette med filter og alt, men det holder med vanlig mugge om du bruker teposer) og eventuell ønsket søtning. la stå over natta og så ferdig!

Det hørtes enkelt ut! Tror jeg skal prøve det

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Emneord
iste, leskedrikk, te, tedrikk


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
ca 10 kg ned - hvilken metode? Paris Lavkarbo generelt 2 17-08-09 23:07
Blå nestea iste Ella-A Ketolysekuren 5 14-04-09 16:52
Iste-saft uten sukker Hillelille Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 09-04-09 21:26
Blåbær-iste VioLETTa Ketolysekuren 5 18-10-07 03:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no