Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-10, 21:09   #1
Bubbi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 35
Bubbi er på en erverdig vei
Question

Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Vi har barnevakt i morgen, så tenker på om vi skal gå ut og sise.. Men er litt usikre på hvor det er best å gå ut.. Tapas er godt og kunne vært en ide. men man vet jo ikke hva de forskjellige rettene er tilsatt... f.eks spanske kjøttboller, marinerte kylling-klubber, sauser etc...

Noen som kanskje har noen tips og ideer? Vi er ganske ferske på lavkarbo/ketolyse vel og merke

__________________


Ser frem til å nå mine mål
Mamma til 2 flotte barn, f.07 & f.09
Bubbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Ketolyse.... Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 21:11   #2
Bubbi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 35
Bubbi er på en erverdig vei

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo-lavkarbomat??

Men nå fant jeg mange fine linker under her hehe.. Men om noen har noen tips, så tar vi gjerne mot med takk

__________________


Ser frem til å nå mine mål
Mamma til 2 flotte barn, f.07 & f.09
Bubbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Ketolyse.... Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 21:14   #3
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo-lavkarbomat??

Vi spiste nettopp på BigHorn Steakhouse (de har det i Oslo også vel?), og strøk over potetene og skrev "ekstra grønnsaker" der i stedet. Og da gikk vi det. Vi lot være å spise maisen som fulgte med, men ellers kunne alt spises.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 21:16   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Fridays skal også ha mye lavkarbovennlig mat.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 22:10   #5
Bubbi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 35
Bubbi er på en erverdig vei

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Fridays skal også ha mye lavkarbovennlig mat.


Ja, jeg har lest mange forskjellige innlegg her nå, og da gikk jeg inn på fridays sin nettside, og sendte de en mail om de selger noen form for lav karbomat(vet jo at de har kjøtt og grønnsaker,men), spesielt den ostekaka jeg hintet til da.. hehe.. Så venter i spenning på svar

__________________


Ser frem til å nå mine mål
Mamma til 2 flotte barn, f.07 & f.09
Bubbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Ketolyse.... Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 22:42   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Jeg ville skygget unna alle typiske kjederestauranter (Fridays, big horn...) FOrdi man rett og slett betaler for mye i forhold til hva man får! Hvor i Oslo skal du?
Eataly på Aker Brygge har fantastisk Cæsar salat, bare be de droppe krutongene. Trancher på grünerløkka er kanskje byens beste biff-sted, men husk å bestille bord. De har kun entrecote, men den er til gjengjeld grillet i 24 timer Man velger tilbehør fra menyen, jeg spiste aspargesbønner og en olje dressing/saus som bare var helt nydelig da jeg var der.
Men jeg er ikke redd for å spise tapas. Bare holder meg unna brød og poteter, og spiser masse aioli i stedet
De fleste plasser kan du uansett be om grønnsaker i stedet for poteter/ris.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 00:14   #7
Bubbi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 35
Bubbi er på en erverdig vei

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ville skygget unna alle typiske kjederestauranter (Fridays, big horn...) FOrdi man rett og slett betaler for mye i forhold til hva man får! Hvor i Oslo skal du?
Eataly på Aker Brygge har fantastisk Cæsar salat, bare be de droppe krutongene. Trancher på grünerløkka er kanskje byens beste biff-sted, men husk å bestille bord. De har kun entrecote, men den er til gjengjeld grillet i 24 timer Man velger tilbehør fra menyen, jeg spiste aspargesbønner og en olje dressing/saus som bare var helt nydelig da jeg var der.
Men jeg er ikke redd for å spise tapas. Bare holder meg unna brød og poteter, og spiser masse aioli i stedet
De fleste plasser kan du uansett be om grønnsaker i stedet for poteter/ris.


Ja, eataly er et supert sted.. Vi prøver oss på san leandro på grunerløkka tenker jeg. Har vært på den som ligger på Vika også, og maten der er suuuper... Må bare luke unna bød og poteter og sånt.. men chillimarinerte skampi er kanskje ikke så bra?? (og det som er sååå godt!!) Tenker at det er sukker i den chillisaus-marinaden(eller er det bare noe jeg innbilder meg)??

__________________


Ser frem til å nå mine mål
Mamma til 2 flotte barn, f.07 & f.09
Bubbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Ketolyse.... Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 00:17   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Bubbi, her.

Vi prøver oss på san leandro på grunerløkka tenker jeg. Har vært på den som ligger på Vika også, og maten der er suuuper...

Syns du? Både jeg og sambo ble kjempeskuffa. Dyrt, trangt og dårlig utvalg. Med andre ord bare en hype... Den i Vika hvertfall. Men tivler på vi kommer til å teste andre avdelinger når det finnes så mange bedre tapas-steder. Jeg ville heller gått på Delicatessen eller Barcelona (i markveien) for god tapas på Løkka.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 00:21   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Det er mange steder det går greit å spise lavkarbo, egentlig. Sist jeg var ute var jeg på far east, et lite thai-sted i sentrum, fikk en svær porsjon med deilige grønnsaker og kjøtt i godt krydret ingefærsaus. Ris ble servert ved siden av, men det er jo bare å la være å spise.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 10:52   #10
Bubbi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 35
Bubbi er på en erverdig vei

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Syns du? Både jeg og sambo ble kjempeskuffa. Dyrt, trangt og dårlig utvalg. Med andre ord bare en hype... Den i Vika hvertfall. Men tivler på vi kommer til å teste andre avdelinger når det finnes så mange bedre tapas-steder. Jeg ville heller gått på Delicatessen eller Barcelona (i markveien) for god tapas på Løkka.


Ja, det er ganske trangt der, det er jo litt negativt.. Tror det kommer ann på hvilket bord man får, men det er veldig god mat der synes nå jeg da Men så har jeg ikke prøvd andre tapas steder, så kanskje derfor

__________________


Ser frem til å nå mine mål
Mamma til 2 flotte barn, f.07 & f.09
Bubbi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Ketolyse.... Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 19:19   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Bubbi, her.

Men så har jeg ikke prøvd andre tapas steder, så kanskje derfor

Åh, da må du bare hive deg i det! En hel, fantastisk, verden som venter

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 06:25   #12
LCHF4life
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Indisk er jo veldig lavkarbovennlig, og jeg kan trygt anbefale Agra på Aker brygge eller Haveli-resturantene. Det er litt "vondt" å ikke spise ris og nanbrød, men resten av maten er så god at det går stort sett greit.

Yaya's i Mundedamsveien og på majorstua har nydelig Thai-mat og kan virkelig anbefales.

  Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 06:57   #13
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av LCHF4life, her.

Indisk er jo veldig lavkarbovennlig, og jeg kan trygt anbefale Agra på Aker brygge eller Haveli-resturantene. Det er litt "vondt" å ikke spise ris og nanbrød, men resten av maten er så god at det går stort sett greit.

Yaya's i Mundedamsveien og på majorstua har nydelig Thai-mat og kan virkelig anbefales.

Skal man spise indisk syns jeg nesten man må gå på Mister India i Fred. Olsens gate, rett ovenfor Børsen. Der skal det gå an å spise seg god og mett uten å ha i seg et eneste riskorn.

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:40   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Rottis, her.

Skal man spise indisk syns jeg nesten man må gå på Mister India i Fred. Olsens gate, rett ovenfor Børsen. Der skal det gå an å spise seg god og mett uten å ha i seg et eneste riskorn.

Sånn bortsett fra at de bloir stengt hver gang det er hygiene/rotte-razzia har jeg hørt mye bra om de. Men det med rottene gjør at jeg ikke tør å gå dit

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 07:37   #15
LCHF4life
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Det ligger en Mongolsk(?) resturant i Strøget Passasjen, hvor man plukker det man vil ha av grønnsaker, kjøtt osv og tar med til kokken. Her burde det være muligheter for de fleste. Så kan man spise så mye man vil for x-antall kroner. Det er mange ååår siden jeg har vært der, men bare det at den fortsatt eksisterer er jo muligens et godt tegn

  Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 07:45   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av LCHF4life, her.

Det ligger en Mongolsk(?) resturant i Strøget Passasjen

Djengis Kahn heter den, og det stemmer at den er mongolsk. Det er der vi pleier å ha lavkarbo-treffene våre, det

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:55   #17
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Cafe Beirut i MonaLisa huset har kjempegod mat og her kan man tilpasse rettene til lavkarbo. Mange av dem er jo allerede det. Anbefaler å velge alternativet hvor du får mange småretter. Hummusen er kjempegod der.

http://www.monalisahuset.no/cafe-beirut.html

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 18:52   #18
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av LCHF4life, her.

Indisk er jo veldig lavkarbovennlig, og jeg kan trygt anbefale Agra på Aker brygge eller Haveli-resturantene.

Når dere spiser på Indisk, spør dere om det er mel eller sukker i rettene for å være sikre på at det ikke er for mye karbo? Jeg skal på Agra om et par dager og er litt usikker på om jeg bare skal bestille en rett jeg har lyst på. Har spist flere ganger på Yayas (thai) og har spurt der om det er sukker i rettene og det er det med unntak av en suppe.

Jeg er i Ketose og er usikker på om mengdene som er av sukker i rettene evt er så små at jeg kan la vær å bekymre meg for dette?

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 15:27   #19
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Løfter denne da jeg fremdeles lurer på dette. Skal ut i morgen, så håper noen tar seg tid til å svare meg . På forhånd tusen takk for hjelpen

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Når dere spiser på Indisk, spør dere om det er mel eller sukker i rettene for å være sikre på at det ikke er for mye karbo? Jeg skal på Agra om et par dager og er litt usikker på om jeg bare skal bestille en rett jeg har lyst på. Har spist flere ganger på Yayas (thai) og har spurt der om det er sukker i rettene og det er det med unntak av en suppe.

Jeg er i Ketose og er usikker på om mengdene som er av sukker i rettene evt er så små at jeg kan la vær å bekymre meg for dette?

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 15:44   #20
LCHF4life
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Noe sukker vil det nok være i enkelte retter, spesielt de med saus. Spør, og be de evt sløyfe det hvis du tør å være "vrang". Det er neppe noen store mengder å snakke om uansett. Det skal sies da, at jeg stort sett alltid ender opp med Butter Chicken eller Chicken Tikka Masala. De oppskriftene jeg har funnet på disse inneholder lite, eller ikke noe sukker.

Jeg bruker ikke ketostiks, men en tur på indisk i ny og ne har ikke gitt noen negative resultater på vekta

  Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:13   #21
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Hva med sausene på Djengis Khan, spiser dere dem, eller hopper bare over og spiser grønnsakene og kjøttet bart? Jeg dro på Mr Hong i sommer, samme konseptet som Djengis, og syns det ble så kjipt uten sauser, så jeg tok noe sauser av de som virket minst søte, prompet i alle fall godt etterpå

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:17   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Hva med sausene på Djengis Khan, spiser dere dem, eller hopper bare over og spiser grønnsakene og kjøttet bart? Jeg dro på Mr Hong i sommer, samme konseptet som Djengis, og syns det ble så kjipt uten sauser, så jeg tok noe sauser av de som virket minst søte, prompet i alle fall godt etterpå

Spiser rømmesaus eller smeltet smør eller litt av den sausen jeg har lyst på. Er jo ikke snakk om store mengder og ikke er jeg ute hver uke heller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:26   #23
Tami
Medlem
 
Tami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 98
Tami er på en erverdig vei

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Jeg har spist sausene på Djengis khan de gangene jeg har vært på lavkarbo-treff. Har gått ned i vekt neste morgen, hver gang.... men jeg dynger ikke sausen over hele maten, men legger den på kanten og dypper maten borti...

Husker ikke helt, men tror jeg liker den på venstre side, nr 2 fra øverst best.......kan det være nr B? Det er den sterkeste, men den finnes ikke sterk...Kanskje noen andre husker dette?

Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:32   #24
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hvor gå ut å spise i Oslo -lavkarbomat?

Jeg tok kanskje litt vel mye saus, da, syntes selv det ikke var helt over the top.. men mulig Mr Hong har litt mer sukrede sauser enn Djengis kanskje.. har ikke vært på Djengis, nemlig.

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbomat -hvor bestiller du din mat? hegekat Lavkarbo generelt 4 03-03-11 12:06
Hvor tar man blodprøver i Oslo? Cyan Spørsmål og svar 4 25-05-09 12:03
Spise ute i Oslo? Snehvit Ketolysekuren 11 03-03-09 20:32
Hvor handler du inn lavkarbomat? guro_no Generell diskusjon 5 30-04-08 11:17
Restaurant med lavkarbomat i Oslo Nooria Generell diskusjon 6 12-07-06 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no