Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lavkarbo og alkoholinntakHvorfor opplever noen å bli fortere full/fullere når de spiser lavkarbo enn tidligere, når kostholdet inneholdt mer karbohydrater? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntak
He he... eller byturen blir katastrofal. Dersom du ikke holder tunga rett i munnen og husker at du tåler mindre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntakDet har også forekommet ja. :P |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat...
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntakDette var nytt for meg. Men hva med lavt blodsukker gjør at vi blir fortere fulle? Lavt blodsukker i seg selv blir man jo ikke full av, hehe. Har det noe med opptaket av alkohol i blodet å gjøre eller noe? Mulig jeg spør om helt åpenbare ting, men jeg kan ytterst lite om det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntakJeg leter og leter, men finner ikke igjen kilden... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntakJeg fant, jeg fant. Rett nok i et innlegg her på forumet, men dog mye bedre forklart enn jeg klarer sjøl.
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Hvor: Tønsberg
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntakMen da har det ingenting med lavt blodsukker i seg selv å gjøre, og det at etanol blokker glukoneogenesen, men rett og slett fordi alkohol er lettere å forbrenne, så kroppen velger det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntakJa. Og når promillen er ute er det rett i fettforbrenning igjen. Hurra ! Dersom man ikke mister dømmekraften og kjører på med kebab eller pizza eller verre ting ! Har funket som f*** for meg Sist redigert av Trj : 19-06-11 kl 22:44. Årsak: presisering |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og alkoholinntakKan ikke si at jeg har merket noe til det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Emneord |
alkohol, lavkarbo |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? | Jolly | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 8 | 03-02-11 21:05 |
Noen tips ang alkoholinntak..? | Ariel | Lavkarbo generelt | 1 | 07-10-06 15:35 |