Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Ingen unnskyldninger

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-12, 08:18   #1
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Ingen unnskyldninger

32 år gamle Claire Lomas er lam fra livet og ned. Hun fullførte Lonon Maraton på 16 dager.

Hva er din unnskyldning?

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 08:22   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen unnskyldninger

Det er for kaldt???

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 09:08   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ingen unnskyldninger

Min unnskyldning for hva? Ikke å løpe maraton? Trenger ingen unnskyldning for det gitt. Moderat mosjon er sunnere i lengden tror nå jeg. Bare se på toppidrettsutøvere som faller om som fluer om dagen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 10:38   #4
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen unnskyldninger

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Min unnskyldning for hva? Ikke å løpe maraton? Trenger ingen unnskyldning for det gitt. Moderat mosjon er sunnere i lengden tror nå jeg. Bare se på toppidrettsutøvere som faller om som fluer om dagen.

Haha, ok, den unnskyldningen kan ingen ta fra deg....priceless!

  Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 10:38   #5
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen unnskyldninger

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

32 år gamle Claire Lomas er lam fra livet og ned. Hun fullførte Lonon Maraton på 16 dager.

Hva er din unnskyldning?

Jeg er ikke lam fra livet og ned.... god nok?

  Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 11:22   #6
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Ingen unnskyldninger

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg er ikke lam fra livet og ned.... god nok?

Det kan vi sikkert fikse lett

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 11:28   #7
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Ingen unnskyldninger

At målet mitt i livet aldri har vært, og aldri kommer til å bli, å løpe maraton...

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 11:45   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen unnskyldninger

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

At målet mitt i livet aldri har vært, og aldri kommer til å bli, å løpe maraton...

;-)
Det er nok ikke poenget heller at du skal gjøre det, men dette viser bare at du også ville klart dette om du hadde satt deg et slikt mål.

  Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 11:58   #9
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Ingen unnskyldninger

Takk Hypah, joda, jeg tror jeg har viljestyrke nok til å gjennomføre alt jeg virkelig vil, ihvertfall så lenge jeg får være noenlunde frisk. Sånn fysisk, så blir nok målet mitt å nå toppen av Galhøpiggen en gang, gå i skog og mark gir meg mye større glede enn å løpe maraton

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 14:41   #10
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen unnskyldninger

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

At målet mitt i livet aldri har vært, og aldri kommer til å bli, å løpe maraton...

Det er ikke min unnskyldning, men min (gode) grunn!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 21:22   #11
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Ingen unnskyldninger

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

32 år gamle Claire Lomas er lam fra livet og ned. Hun fullførte Lonon Maraton på 16 dager.

Hva er din unnskyldning?

Jeg vil ikke.

Og liker å få det som jeg vil

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanlig kost, ingen diett, ingen utskeielser BitTorres Andre dietter 17 19-07-11 14:29
Ingen vekttap! Raserbag Spørsmål og svar 9 13-02-09 03:08
Ingen på OE? Pluto i magen min:) Optimal Ernæring 7 26-04-08 21:23
Variable unnskyldninger, genenes forbannelse Goggen Generell ernæringsdebatt 4 18-09-06 15:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no