Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Går ned i vekt men fett% øker!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-07, 23:31   #1
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt
Unhappy

Går ned i vekt men fett% øker!

Har nettopp funnet frem tanita målingene mine fra Fedon klinikken. De viser noe merkelig.....den 18 april var jeg der med følgende resultat vekt:79,1 fett% 41,3
Den 24 mai var jeg der igjen...vekt: 77,8 fett% 42,1...i dag veide jeg meg på min nye tanita vekt og den viser vekt: 71,7 fett %44,3!!!!!

Noen innspill anyone?? dette vil jo si at muskelmassen min minker!?

Hmmm ikke bra ikke bra.......


Postet dette først på bloggen, men regner med å få flere svar her

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:33   #2
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Oi da. Hvordan er det med trening da?
Har desverre ikke noe erfaring med dette så jeg kan ikke komentere videre

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:38   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Har nettopp funnet frem tanita målingene mine fra Fedon klinikken. De viser noe merkelig.....den 18 april var jeg der med følgende resultat vekt:79,1 fett% 41,3
Den 24 mai var jeg der igjen...vekt: 77,8 fett% 42,1...i dag veide jeg meg på min nye tanita vekt og den viser vekt: 71,7 fett %44,3!!!!!

Noen innspill anyone?? dette vil jo si at muskelmassen min minker!?

Hmmm ikke bra ikke bra.......


Postet dette først på bloggen, men regner med å få flere svar her

Jeg kan ingen ting om dette. Men tenker som så at 2 ulike vekter kan gi to ulike resultater, slik som vanlige vekter som regel gjør...
Kanskje Torkil vet? Du kan sikkert sende en mail til han..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:43   #4
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

ja for dette er rart...det strider jo mot hele ketolysefilosofien..

Jeg vil nok tro det stemmer..de to føsrte målingene var med samme vekt..allerede der ser du at det begynner...

ang trening så går jeg tur hver dag før frokost som anbefalt....

Nei nå mister jeg litt piffen her...har følt meg såå bra på kuren med untak av den siste uken...

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 07:48   #5
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Har svart deg i bloggen din.

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 17:52   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Tanita vektene de har på Lindberg klinikken er mye mer nøyaktige (og koster adskillig mer) enn de badevekt alternativene vi andre kan få kjøpt.

Å sammenligne dem er som å sammenligne epler og appelsiner. Det er ikke det samme. Og resultatene vil heller aldri bli det samme. skal du ha nøyaktige resultater skal du veie deg på samme vekt, på samme sted på gulvet, til samme tid.
Og om du bruker din egen Tanita oftere, så blir det lettere å sammenligne over tid. Finn gjerne dato som er omtrent på samme tid i syklus, samme tid på dagen og med omtrent samme forløp før veiing.

Da jeg veide meg , veide jeg meg naken etter tissing hver mandag morgen, og da er tallene meget pålitelige.


Når det gjelder fettmasse, så kan denne forstyrres av vannansamlinger i kroppen. Har du mye vann forstyrrer dette måleprosessen og du får "feil" resultat.
"Å forstyrre" betyr å dytte tørrstoff litt falsk ned, og fettmasse litt falskt opp. Så kanskje du egentlig har mindre fett og muskler!

Den andre teorien kan være at musklene din faktisk har blitt mindre, og da kan du ikke bare miste tørrstoff, men også vann.

Dette har jeg lært av to forskjellige Tanita eksperter , så det er iallefall korrekt info !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 19:59   #7
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 53
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Disse vektene fungerer ved at det går strøm gjennom kroppen, fett leder ikke strøm, men det gjør muskler og vann. Ved starten på en lavkarbodiett så mister man først vann før kroppen begynner å forbrenne fett. derfor ser det ut som kroppen mister muskler først.

Se også mitt vektskjema her
Der vil dere se vektnedgamgen min i fett og lean mass (muskler,vann)

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:13   #8
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 53
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

For min del så det ut som et gikk ca 14 dager å bli kvitt alt vannet i kroppen før jeg begynte å forbrenne fett.

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:22   #9
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Tanita vektene de har på Lindberg klinikken er mye mer nøyaktige (og koster adskillig mer) enn de badevekt alternativene vi andre kan få kjøpt.

Å sammenligne dem er som å sammenligne epler og appelsiner. Det er ikke det samme. Og resultatene vil heller aldri bli det samme. skal du ha nøyaktige resultater skal du veie deg på samme vekt, på samme sted på gulvet, til samme tid.
Og om du bruker din egen Tanita oftere, så blir det lettere å sammenligne over tid. Finn gjerne dato som er omtrent på samme tid i syklus, samme tid på dagen og med omtrent samme forløp før veiing.

Da jeg veide meg , veide jeg meg naken etter tissing hver mandag morgen, og da er tallene meget pålitelige.


Når det gjelder fettmasse, så kan denne forstyrres av vannansamlinger i kroppen. Har du mye vann forstyrrer dette måleprosessen og du får "feil" resultat.
"Å forstyrre" betyr å dytte tørrstoff litt falsk ned, og fettmasse litt falskt opp. Så kanskje du egentlig har mindre fett og muskler!

Den andre teorien kan være at musklene din faktisk har blitt mindre, og da kan du ikke bare miste tørrstoff, men også vann.

Dette har jeg lært av to forskjellige Tanita eksperter , så det er iallefall korrekt info !

Både du og Fedonisten sier dere veier/veide dere på morgene med Tanita vektene. Men samtidig står det i bruksanvisningen at man kan være dehydrert om morgenen og at fettprosenten da kan vise feil?

Jeg har sett at når jeg veier meg på morgenen, så er fettprosenten mye høyere enn senere på dagen/kvelden. Dette fordi at jeg har mindre vann i kroppen, antar jeg. Vil det si at denne prosenten er mer korrekt, enn den jeg får senere?

I så fall tror jeg at jeg skal endre veietidspunkt.

Og det var litt interessant det du sier at det er forskjell på Tanita vektene vi kan kjøpe og de som finnes hos klinikkene?

Krissi

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:26   #10
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

jeg er beroliget

har gått på ketolysekuren i snart 2 mnd så det er ikke vann. Det er nok bare det at det er blitt målt med to forskjellige vekter. Leste et tidligere innlegg fra Ziggy der han sa det samme som Nille.

Er det noen som vet hva "normal" fett prosent er?
Høres jo helt hinsides ut at over 40% av meg skal være fett...
Jeg som følte meg så slank og fin

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:29   #11
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

I følge bruksanvisninga som fulgte med vekta mi, så står det at kvinner mellom 20-39 år bør ligge mellom 21% - 33%, 40-59 år mellom 23% - 34%, og 60-79 år mellom 24%-36%...

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:32   #12
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 53
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Normal fettprosent er ca 16% for menn og 25% for kvinner.
Husk på at man vil miste litt muskler uansett hvilken diett man følger..

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:39   #13
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

hmmm...det må jo gjøre meg til norges største svekling!
Så rart..jeg skal ned 8 kilo til..da er jeg 63 kg....
Jeg har vært tynn/normalvektig frem til 2003 før det skar seg...

Hvis jeg slanker meg ned til 60 ved ketolysekuren..( vi går opp litt når vi slutter)....
Muskelmassen min er veid hos fedon to ganger til helt normal til 44kg.

Dette blir for avansert for meg

Noen som har noen gode råd? Burde jeg begynne å trene vekter?

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:52   #14
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 53
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Vekter er ikke dumt. For hver kg muskelmasse du legger på deg så øker din daglige forbrenning med oppimot 90 kalorier. Dvs at hvis du legger på deg et par kg muskler så vil det utgjøre en mulig reduksjon av kroppsfett på 6-7 kg i løpet av et år.

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 20:59   #15
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

ja jeg får ta meg selv i nakken og sette i gang...
Men jeg må si ketosen har tatt rimelig knekken på formen. Ut på tur er greit, men på sykkel sier lårene nei lenge før jeg er svett eller har høy puls.
Har aldri vært den som legger igjen så mye svette i et helsestudio men jeg har manualer her som jeg kan bruke. Kroppsvekten er vel mer enn nok for meg (sveklingen) å trene med når det gjelder mage/rumpe/lår

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 21:05   #16
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 53
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

En av fordelene med vekter er at man ikke trenger så veldig kondis for å trene
Men ta gjerne litt ekstra i når du har trent et par uker.

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 21:13   #17
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

ja jeg får hoppe i det!

Tusen takk for hjelpen

da skal vi se om den lille tanita saken snart blir mer velvillig innstilt

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 10:27   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Opprinnelig lagt inn av KrissiFontaine, her.

Både du og Fedonisten sier dere veier/veide dere på morgene med Tanita vektene. Men samtidig står det i bruksanvisningen at man kan være dehydrert om morgenen og at fettprosenten da kan vise feil?

Kjenner ikke bruksanvisningen på badevektene. Men de profesjonelle vektenes bruksanvisning sier om morgenen. Det er er også det som viser seg å være rikgi sånn rent praktisk. Da starter du med "ren" kropp og er ikke i den grad påvirket av hva du har spist/drukket i løpet av dagen.

Sitat:

Jeg har sett at når jeg veier meg på morgenen, så er fettprosenten mye høyere enn senere på dagen/kvelden. Dette fordi at jeg har mindre vann i kroppen, antar jeg. Vil det si at denne prosenten er mer korrekt, enn den jeg får senere?

Ja, jeg mener det. Men det viktigste er at du veier deg til samme tid hver dag og på samme vekt.

Tanita foreslår at kvinner på grunn av eggløsning/mens veier seg hver dag i en måned for å se hvordan syklusen påvirker kroppen/vekten/balansen. Se her: http://www.tanita.co.uk/index.cfm?pa...sumer_health04

Det blir litt "voldsomt" syns jeg.....

Sitat:

Og det var litt interessant det du sier at det er forskjell på Tanita vektene vi kan kjøpe og de som finnes hos klinikkene?

De mest avanserte av Tanita vektene hvem som helst kan kjøpe har 8 kontakt punkter. Og vektene koster mellom 700 og 2000 kroner. Den nyeste BC-545 har jeg ikke funnet pris på *leter*. Den er mye mer avansert enn tidligere modeller.

De proffe vektene koster mange ganger så mye og har en mye mer avansert og dyrere teknologi.


Se her: http://www.tanita.co.uk/professional_index.cfm

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 10:30   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Fant prisen på BC-545. Kr. 2999 http://www.treningspartner.no/produkt/924_TANITA_BC_545__Personlig_fitnessvekt.aspx

I England koster den UK£ 195 (ca. kr. 2195) - men så kommer reisa i tillegg da ? (og toll & moms om man bestiller på nett)

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 18:25   #20
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Kjenner ikke bruksanvisningen på badevektene. Men de profesjonelle vektenes bruksanvisning sier om morgenen. Det er er også det som viser seg å være rikgi sånn rent praktisk. Da starter du med "ren" kropp og er ikke i den grad påvirket av hva du har spist/drukket i løpet av dagen.

Ja, jeg mener det. Men det viktigste er at du veier deg til samme tid hver dag og på samme vekt.

Takk for infoen, Nille!
Da skal jeg flytte veietidspunktet til morgenen, istedet for på kvelden.

Krissi

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 18:36   #21
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: går ned i vekt men fett% øker!

Får man denne vekten bare kjøppt på nett??
Har ikke undersøkt så mye altså, lurte bare på om det var noen som bare visste det om de hadde den på feks elkjøp? eller andre plasser.

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 14:51   #22
*Mette*
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
Innlegg: 99
*Mette* er på en erverdig vei

Sv: Går ned i vekt men fett% øker!

Koster den vekta nesten 3000,-???? Jøss
Jeg hadde tenkt å kjøpe en ny vekt på Lefdal eller noe sånn... De selger en Bosch som også måler fett prosenten... Ingen vits i kjøåe den da?

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wVVl4aF/]


Start: 17.09.2007
Dagbok: Min kamp mot kiloene...
*Mette* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 14:59   #23
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Går ned i vekt men fett% øker!

Drit i fettprosenten...antakeligvis er økningen i fett% grunnet at du har gått ned mer vann el muskler enn fett...du må se på antall g/ kg fett som er forsvunnet!

__________________

Sist redigert av Dolphin : 23-09-07 kl 17:32.
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 15:16   #24
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går ned i vekt men fett% øker!

Opprinnelig lagt inn av *Mette*, her.

Koster den vekta nesten 3000,-???? Jøss
Jeg hadde tenkt å kjøpe en ny vekt på Lefdal eller noe sånn... De selger en Bosch som også måler fett prosenten... Ingen vits i kjøåe den da?

Jeg kjøpte en Bosch til 649,- på Elkjøp som funker helt fint...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:19   #25
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Går ned i vekt men fett% øker!

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Jeg kjøpte en Bosch til 649,- på Elkjøp som funker helt fint...

ja den er helt OK den, - det var bare for å illustrere at dess mer man betaler, dess mer avansert software er det, dess flere målepunkter er det, og dess mer nøyaktig er vektene.

Men bruker dere samme vekt hele tiden er det differansen dere skal se på . Ikke heng dere opp i fettprosenten.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rart, jeg går ikke ned, og er like stor rundt midjen men... mam Ketolysekuren 2 20-05-07 00:10
Går ikke ned i det hele tatt ... nassi Lavkarbo generelt 5 19-04-07 11:48
Går ikke ned i vekt, Hjelp! Nasse Nøff Ketolysekuren 13 19-06-06 10:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no