Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Se flere innlegg

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-19, 12:00   #1
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Se flere innlegg

På et eller annet tidspunkt ble noe endret slik at når man har vært borte fra forumet en uke eller to og klikker "Uleste journaler" eller "Uleste innlegg" så ser man nesten ikke innlegg.


Fordi innlegg eldre enn noen få dager fjernes fra disse listene.


Er det noe jeg kan endre i min brukerprofil for å få sett flere eldre innlegg?


Kunne godt tenke meg å se alle uleste fra en måned tilbake eller noe. Er jo ikke akkurat så mange innlegg her så vil gjerne ha med det som er. Matoppskrifter også. Alt egentlig.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-19, 22:49   #2
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Se flere innlegg

Opplevde dette på nytt i dag.




Jeg tror det også er noe med teknikken i forumet. Velger jeg "Uleste journaler" når jeg har vært borte en uke så er det masse ulest den ikke viser. Så de av oss som poster sjellden blir ikke med i uleste-lista. Og da ser det mindre ut enn det er.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:21   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 43
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Se flere innlegg

Mener å huske at innlegg eldre enn 7 dager ikke er med på listene, husker jeg spurte om dette en gang for lenge siden. Den gang var det ganske ok, fordi det var mye høyere aktivitet her inn, mens nå kunne gjerne dette vært endret til 30 dager siden det er mindre aktivitet.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-19, 11:23   #4
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 43
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Se flere innlegg

Javisst husket jeg rett, men kan ikke huske at det var 12 (!!) år siden jeg stilte spørsmålet. Jeg har blitt gammel!
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=ulest

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
SMS-innlegg i VG i dag nellie Nyheter / media 46 01-12-11 19:36
Nye innlegg / Mine innlegg Bokhylle Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 14 15-07-11 09:11
Blogg. Redigere "innlegg-fremvisning" (eldre innlegg) på blogg.no? Opheliia Generell diskusjon 3 02-10-10 23:56
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 12:34
Innlegg nr 11.000 !!! HP Informasjon 4 16-07-04 21:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no