Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Advarsel mot tester mot matintoleranse

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-07, 23:40   #1
asok12544
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4
asok12544 er på en erverdig vei

Advarsel mot tester mot matintoleranse

Det har vært diskutert noe i dette forumet om blodprøver for matintoleranse bl a fra Heggeli Helhetsmedisin og Balder-klinikken. Jeg advarer på det sterkeste mot disse testene, som kan være farlig for barnet ditt. Se mer her: http://asok12544.googlepages.com/.

asok12544 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 01:20   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Advarsel mot tester mot matintoleranse

Her var det mye informasjon.. Kan du gi et referat på hvorfor du mener vi bør advares mot disse testene? Hvorfor mener du at de kan være farlige?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 17:28   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Advarsel mot tester mot matintoleranse

Opprinnelig lagt inn av asok12544, her.

Det har vært diskutert noe i dette forumet om blodprøver for matintoleranse bl a fra Heggeli Helhetsmedisin og Balder-klinikken. Jeg advarer på det sterkeste mot disse testene, som kan være farlig for barnet ditt. Se mer her: http://asok12544.googlepages.com/.

Er det barnet ditt som har disse problemene? I så fall vil jeg foreslå at du leser ¨bedre uten brød¨ av Wolfgang Lutz. Det står mye om denne lidelsen i denne boken.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 02:56   #4
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Advarsel mot tester mot matintoleranse

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Her var det mye informasjon.. Kan du gi et referat på hvorfor du mener vi bør advares mot disse testene? Hvorfor mener du at de kan være farlige?

Nå er ikke jeg trådstarter men oppsummert så er testene uten vitenskapelig hold og følger du kostholdsrådene du får etter testen så er risikoen der for at du blir 1) fattig (testen koster mye) 2) feilernært (kutte ut ting du tåler fint og kanskje trenger)

TV2 Hjelper deg har testet de fleste stedene som tester for matintoleranse. Se innslaget på webtv for mer info.

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no