Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Kreativitet

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-06-09, 13:09   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Kreativitet

Hver gang jeg er her inne og ser hvor mange oppskrifter som dukker opp slår det meg hvor kreative vi på lavkarbo er. Selvfølgelig tvinges vi litt til å finne nye løsninger, men jeg vil si vi langt overgår det nødvendige når det gjelder oppfinnsomhet, nytenkning og kreativitet.
Hvor mange "vanlige" mennesker med hus og hjem og 8-4 jobber har så stor variasjon og inspirasjon i hverdagskosten tro? Jeg vil gjette på en liten promille!
Forøvrig viser det jo hvor mye mer overskudd vi har enn de som lever på et "normalt" kothold da

Keep up the good work folkens!

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 15-06-09 kl 16:08.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 13:48   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Kreativitet

Jeg må skryte av meg selv, jeg
Jeg laget en kjapp middag (synes jeg selv) i går,
og det ble hjemmelaget løvbiff, bernaise og blomkålsalat.
Hvor mange 23-åringer lager det helt av seg selv? (bortsett fra felles-lavkarboere, selvsagt)

Hurra for oss!

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 14:14   #3
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Kreativitet

Jeg tenkte det samme her om dagen Jeg har aldri vært så kreativ når jeg skal lage mat før, spist så mye variert, eller spist så mye grønnsaker og salat som nå. Har heller aldri laget så mye ren mat (les; fra bunnen av). Når man kommer inn i det, er det så enkelt! Og så godt Og når man tenker på, og ikke minst kjenner hvor godt kroppen har av et slikt kosthold, så har ikke jeg tenkt å slutte i alle fall! Er flere ganger jeg faktisk nesten synes litt synd på folk som ikke skjønner eller vet om dette med lavkarbo-kosthold. De fleste kunne jo fått et bedre liv...

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 15:23   #4
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Kreativitet

^_^ Vi er flinke!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 16:04   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kreativitet

Har vel aldri hatt så variert kost som etter jeg la om til lavkarbo
Det er jo så masse spennende smaker å finne i rein og god mat

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekt og kreativitet HP Fysisk og mental helse 13 27-03-05 21:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no