Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Jente 15 år

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-11-11, 22:17   #76
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jente 15 år

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

"se her skal du få en Ricola... åh... lavkarbo, ja - verken ricola eller honning for den hosten der da.
Kanskje du bare skal ta en hvitløk? "


Ricola er snadder!!! Og funker mot "host host" .

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:21   #77
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jente 15 år

Kan dere ikke lage en egen fjåsetråd?! Jeg tør ikke å tenke på hva jente 15 år tror om forumet og lavkarbo i sin generalitet om hun kommer tilbake og leser alle rådene hun har fått ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:23   #78
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jente 15 år

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tar meg en røyk og legger hånden for pannen.

hmm... Jeg er så gammel at jeg husker Mork - som helseminister... *rister vekk assosiasjonene og tilbyr Photo en kald klut*
Ehm... jeg skrev denne før den siste formaningen altså *lusker i skammekroken*

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 22:29   #79
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jente 15 år

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

hmm... Jeg er så gammel at jeg husker Mork - som helseminister... *rister vekk assosiasjonene og tilbyr Photo en kald klut*
Ehm... jeg skrev denne før den siste formaningen altså *lusker i skammekroken*

Jeg husker også han. Men det fantes ikke helseministre på den tiden med direktorat, men helsedirektør var han. Vel var han storrøyker, noe som ikke anbefales for andre enn oss rockestjerner, men han gjorde da mye bra, skal vite! Både for sosial utjevning og pasientsikkerhet *Litt Mork-fan*
Men takker for kluten!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:30   #80
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Jente 15 år

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Da jeg var 15 trodde jeg ethvert ord fra voksne var sant. Da jeg ville bli vegetarianer fordi jeg fikk avsky for kjøtt trodde en voksen sykepleier at jeg ville slanke meg og gav meg råd uten at jeg hadde spurt. Sa jeg skulle unngå fett om jeg tenkte slanke meg. Jeg tenkte da: å er det det jeg burde? Så begynte jeg med pulverdiett. Men hallo, jeg skulle heller bare ha sluttet med godteri og lært meg sunn vegetarisk matlaging, så hadde jeg ikke tullet med mat resten av livet.

Ble du vegetarianer da? Eller ble det borte i "slankerådene" ?

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 23:40   #81
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Jente 15 år

Besto forøvrig ikke blyanttesten....på rompa altså.....
kropp i forfall......

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ukepenger til en jente på 13 år Lekarbo Generell diskusjon 80 15-04-11 22:27
Ny jente her med Pcos ... VeronicaB Spørsmål og svar 8 01-08-10 17:47
Mat til jente med ADD jeano Barns kosthold 11 16-11-09 11:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no