Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Noen nye tips mot ketoseånde?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-19, 11:41   #1
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Noen nye tips mot ketoseånde?

Jeg har kommet borti noe jeg nesten hadde glemt: Ketoseånde. Jeg har levd på moderat lavkarbo I 7-8 år nå, men etter å ha nådd matchvekten for en del år siden så har jeg vært flink til å belønne med selv med peanøtter og 70% sjokolade nå og da. Stadig oftere egentlig, og de ekstra kaloriene og karbohydratene har gitt meg tilbake noen kilo jeg egentlig ikke trenger. Så jeg strammet inn litt på kosen for et par uker siden, og ble overrasket over å havne I ketose selv om jeg ligger på rundt 40-60 gram karbo pr dag I snit.t Og denne ånden er ubehagelig. Jeg vet det går over om en uke eller to, Men det har vel kanskje havnet noe nytt på markedet de siste 7-8 åra enn SB10 og Fribol? Er det noen med gode tips der ute?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketoseånde og proteiner Gnom Spørsmål og svar 9 06-02-14 09:21
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 12:05
ketoseånde i høgkarbo camryn Ketolysekuren 1 28-12-09 18:37
Hvilke pastiller/tyggegummi bør man velge for å skjule ketoseånde? Lollypop! Ketolysekuren 10 14-09-07 11:52
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 01:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no