Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Jeg vil ha en diettbuddy

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-05, 13:12   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg vil ha en diettbuddy

En som skal ned massemasse kilo. Som vet hvordan det er å ha så stor overvekt. Som vil trene, men som ikke helt får til å trene som ønsket, pga massemasse kilo. En å prate med, dele gleder og sorger med - se det trenger jeg ikke så mye fordi det har jeg i MASSEVIS her inne... ...men jeg savner en å bryne meg på - en som er mer som meg.

Noen?

  Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 13:36   #2
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Albertine, vettu hva - jeg er ganske sikker på at hvem som helst her inne ville blitt direkte smigra om du rett og slett bare spør "vil du være diettbuddy'n min?"Det ville jaffal jeg ha blitt

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 13:43   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg er så beskjeden jeg vet du, Alife... Dessuten så vet jeg ikke om så mange som har seksti kilo for mye. Det er ikke alle som liker å ha noen som puster dem i nakken heller, og så har jeg faktisk spurt noen, men jeg får ikke svar...

  Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 13:50   #4
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Auda! Så feigt'a! Det er vel ikke snakk om noen vekttapskonkurranse heller, er det? Jeg ville tro at det er snakk om noen å legge opp kosthold og trening sammen med, sånn at en ikke føler seg helt solo? Du har vel rett i at det ikke er så mange som skal ned såpass mye, men hva med å starte med ca 30? Da er det plutselig MANGE FLER, da. Å ha en buddy må jo være en kjempeforsikring mot sprekker og glipper og alskens vanskeligheter! Vil du låne KK av meg, kanskje? Han trur jeg du hadde likt

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 14:00   #5
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Atte jeg vil gjerne være bøddi, Albertine, om du vil ha meg som bøddi da?

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 14:06   #6
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

See?

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 14:35   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Thula

Atte jeg vil gjerne være bøddi, Albertine, om du vil ha meg som bøddi da?


Sender deg PM i kveld!

  Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 16:25   #8
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Du finner helt sikkert noen som vil være med deg Albertine! I alle fall når vi forteller folk at du ikke er farlig selv om du er kjempebarsk og tøff!!!

For det er du jo, og det er du jo ikke. Eller omvendt. Ehhh

Nei, lån Kåre, du Før jeg drar og sjekker spensten!

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 18:07   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg skal jo ned ca 60 kg tilsammen, akkurat som deg. Jeg hadde nok også trengt en buddy ja. Men jeg er så dårlig på "oppfølging", det er det som er problemet mitt. Har hatt "vektkompiser" før, men så dabber det liksom bare av.... Jeg er ikke noe flink på å holde kontakten slik. Men kan jo gi det et forsøk? Vi "kjenner" jo hverandre fra her inne, og skal ned akkurat like mye, så det hadde jo vært morsomt da.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 18:08   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Åja, så nå at du ville ha en som ikke kunne trene så mye, og jeg trener jo for harde livet for tiden..
Men du har jo fått en buddy allerede ser jeg, Thula.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-07-05, 23:44   #11
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg skal også ned litt over 30 kg! Har est mer og mer ut,før var det bare 20,men nå er det blitt 30-35kg..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-07-05, 09:49   #12
Miriel
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 44
Innlegg: 77
Miriel har en fantastisk aura rundt segMiriel har en fantastisk aura rundt seg

Jeg ønsker meg også en "bøddy"

Bare sende pm til meg

__________________

Miriel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blanding av Atkins og Lindberg (prøve iallefall.... ;) ) Svar med sitat
Gammel 25-08-05, 08:47   #13
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Denne tråden...

... hadde jeg ikke sett gitt....

Albertine-snuppa !! Det er nok mange her inne som gjerne ville være buddy'en din - og jeg er en av dem ! Du vet jo hvor mange kilo jeg skal ned - ca 75 totalt tenker jeg (drøye 50 nå) - og har laaaaaaang erfaring i å slite med både "spise-greier" og overvekt. Så bare hiv deg på og ta kontakt om du fremdeles trenger en buddy - for jeg syns det ville vært kjempestas å ha deg som slanke-buddy jeg da

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no