Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg trenger seriøst hjelp!!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-10, 22:15   #1
suppa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 1
suppa er på en erverdig vei
Question

Jeg trenger seriøst hjelp!!

Uff.. muligens jeg virker som en ordentlig dum og lite intelligent person nå, men jeg trenger hjelp til å forstå alt dette med lavkarbo kostholdet. Vil veldig gjerne prøve dette ut men aaaner ikke hvor og hvordan jeg skal begynne. Sånn som jeg har forstått det skal man veie alt og spise max 20 kh pr dag? Men dette høres fryktelig vanskelig ut for meg da jeg sliter veldig med tall og har diskalkuli noen som har noen gode råd for dette? Det jeg hadde satt stor pris på er om noen kunne eventuelt skrevet/linket til en "matplan" jeg kunne benyttet meg av hvertfall sånn til jeg skjønner dette uff.. Vil virkelig komme i ketose!! Håper noen kan hjelpe.
Forresten har jeg lest litt rundt her for å se hva jeg skjønner, og jeg må si jeg er MEKTIG imponert over hvor mye enkelte av dere har gått ned nettopp pga dette og uten å gå sulten!! Takker for svar

suppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:24   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg trenger seriøst hjelp!!

Hei,
Til alle nybegynnere på lavkarbo… er et greit sted å starte å lese seg opp her på forumet.
Gerd’s livsstil, ukeplaner ketolysevennlig mat og linker til Gerds mange gode oppskrifter
Ikke ketogent men gir deg en ide om hva Fedon’s versjon av lavkarbo
Slankemeny fra dr Fedon Lindberg – Ned i vekt uten stress
Lurer du på hvor mye kh en vare/ingrediens innholder så kan du slå opp i Matvareguiden

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
ketose, lavkarbo, nybegynner, spørsmål


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Seriøst?! Namba Ketolysekuren 26 27-08-10 21:49
He he, en som tar lavkarbo seriøst? marithja Generell diskusjon 2 15-09-09 20:42
Trenger seriøst hjelp her! Momsa Ketolysekuren 19 18-06-08 09:02
Ååå, trenger seriøst motivasjon! cilemora Dr Lindbergs 7 20-11-07 17:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no