Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Julekaker!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-06, 00:14   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Julekaker!

Tenkte jeg skulle bake litt til jul en dag, men vi har ekstremt liten fryser, så jeg lurer på om noen vet holdbarheten på diverse kaker, om de blir lagt i bokser?.....

Myas cookies f.eks?...

Noen som har erfaringer?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 09:46   #2
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 49
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julekaker!

Jeg har bare bakt Myas cookies en gang, og da la jeg de jeg ikke spiste opp i en plastpose til dagen etter. De var fortsatt spisbare, men ikke sprø lenger, faktisk ganske seige..

Vet ikke om det samme skjer i boks, men jeg ville nok heller frosset dem ned tror jeg.

Men.. de er jo veldig raske å lage da, hva med å hakke ferdig en god del nøtter og mandler, og så bare røre raskt sammen en "deig" og lage kaker samme dag de skal spises? Det er jo da de er best!

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 15:27   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Julekaker!

Det er sant..
tingen er den, at jeg skal hjem til jul...og kan ikke bake den samme dagen som de skal spises....
Vanligvis reiser jeg hjem lillejulaften, på kvelden/natta....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 18:16   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Julekaker!

Jeg vil anta de holder seg best i en gammeldags blikk-kakeboks, hvis du ikke skal fryse dem. Lag en porsjon og test på forhånd....
Tørre kaker holder i kakeboks fra jul til....påske Vel, nesten da.....

Kom tilbake og fortell hva du gjør da og om hvordan resultatet blir etter en uke..to uker...tre...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 18:50   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Julekaker!

jupp..må bare få ny blender først, så jeg kan lage mel av nøttene..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 19:10   #6
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Julekaker!

Ellers kan du finne et og annet juletips her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=juletr%E5den

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 19:11   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Julekaker!

Opprinnelig lagt inn av guro, her.

Ellers kan du finne et og annet juletips her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=juletr%E5den

oi!!Så gøy!!Takk

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! (julekaker) Summer Lavkarbo generelt 15 11-12-05 04:28
Julekaker Steffine Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 05-12-05 08:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no