Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vannmelon og sukkeralkoholer

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-08, 20:56   #1
tammen
Medlem
 
tammen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 38
Innlegg: 79
tammen er på en erverdig vei
Red face

Vannmelon og sukkeralkoholer

To spørsmål vdr. det at jeg har fått mensen igjen og blir et monster uten søtsaker. Det vil sikkert ikke de på jobben like da jeg skal ta en vakt som varer i 12 timer, må ha noe. Sikkert dumme spørsmål, men here goes:

1. Er det en veldig dårlig ide å spise vannmelon?

2. Er det slik at jeg kan trekke fra sukkeralkoholer i den totale mengden karboh i et produkt? Kjøpt sukkerfi ifa, frisk og pepsi max. Skal prøve å beherske meg, men litt er det svært vanskelig å unngå nå kjenner jeg...

__________________
Journal


tammen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:00   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer.

Vannmelon.... dårlig ide mye karber... unn deg heller litt bringebær.

Det andre du nevner... litt er greit, cola light er bedre enn pepsi.
sukkeralkoholde kan trekkes fra, men noen reagerer på det med mage onde... ikke spis for mye. litt er tingen med det meste

Du føler ikke en bestemt filosofi og da er det litt vanskeig å gi råd
Om du lever ketogent eller generell lavkarbo har mye å si i forhold til frukt og slikt.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:13   #3
tammen
Medlem
 
tammen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 38
Innlegg: 79
tammen er på en erverdig vei

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer.

Takk for svar .
Da ga jeg bort vannmelonen min. Tror jeg heller mot ketolyse eller Atkins nå, så frukt er herved bannlyst!

Det andre får det bli litt av i kveld/natt, men skal berhske meg veldig!

__________________
Journal


tammen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:16   #4
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer.

prøv krom! det hjelper veldig!! jeg blir også vanligvis et monster når det månedlige kommer.. men krom hjelper

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:20   #5
tammen
Medlem
 
tammen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 38
Innlegg: 79
tammen er på en erverdig vei

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer.

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

prøv krom! det hjelper veldig!! jeg blir også vanligvis et monster når det månedlige kommer.. men krom hjelper

Det har jeg prøvd for lenge siden, fikk ikke noen effekt av det da. Kanskje jeg skal prøve igjen. Fint å høre at det funker for noen, da kan det jo funke for meg også .

__________________
Journal


tammen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 21:22   #6
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer.

også nøtter er greie å knaske på når en er på "tuppa"

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:17   #7
*Mariann*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 16
*Mariann* er på en erverdig vei

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer.

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

også nøtter er greie å knaske på når en er på "tuppa"

men er d ikke karbohydrater i nøtter, da?

(litt ny jeg også )

*Mariann* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen karbs-Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 07:22   #8
noli
Medlem
 
noli sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 38
Innlegg: 132
noli har en fantastisk aura rundt segnoli har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer

Vannmelon er ikke så ille som folk skal ha det til. Så lenge man regner de med i det totale antallet karb, er ikke vannmelon verre enn andre ting. Det er tross alt nesten 90% vann og rundt 8 kh per 100 gram. Jeg spiser så mye vannmelon jeg vil omtrent, er jo grenser for hvor mye jeg får i meg, og jeg går ned i vekt helt uten problemer. Men jeg er ikke på ketogen diett da..

__________________


noli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 09:57   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer

Jeg pleier å ta en Fribol drops når søtsuget kommer. Har aldri fått magevondt av de.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 20:34   #10
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Vannmelon og sukkeralkoholer

har også spist vannmelon i sommer, så det kommer jo an på resten av det du spiser..Ellers er mørk sjokkis evt anton berghs sukkerfrie en mulighet. Atkins bar også . det har de på alle butikekr omtrent nå..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
VANNMELON, veldig godt, kan den anbefales som "ketolyse mat"? matti Ketolysekuren 8 15-07-08 17:11
Sukkeralkoholer Guffen Spørsmål og svar 4 09-04-08 09:24
Sukkeralkoholer? Livsglede Ketolysekuren 2 19-03-08 17:25
Sukkeralkoholer? Linnmk Ketolysekuren 3 23-11-07 17:14
Sukkeralkoholer nettie Ketolysekuren 3 23-08-07 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no