Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Pepperkaker

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-12-10, 11:43   #26
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Pepperkaker

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Dette ble bra! Smakte som ekte saker untatt noen små detaljer som jeg har modifisert oppskrift på her. Men jeg spiste dem opp før jeg fikk tatt bilde

god reklame at de ble spist opp før du rakk å ta bilder da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 16:09   #27
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Pepperkaker

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skuffa

Har ikke lest oppskriften før nå nettopp og ser at det desverre er gluten i disse og det kan ikke jeg ha

Bruk glutenfri finbakst? Til å erstatte speltmelet med, evnt grønt jyttemel også, vet ikke om det er gluten i jyttemel.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 08:13   #28
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Pepperkaker

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Bruk glutenfri finbakst? Til å erstatte speltmelet med, evnt grønt jyttemel også, vet ikke om det er gluten i jyttemel.

Bruker ikke glutenfritt mel heller, så jeg tenker jeg lager den krydderkaka jeg hadde i fjor jeg også får dt være julekake god nok.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 00:23   #29
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Pepperkaker

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skuffa

Har ikke lest oppskriften før nå nettopp og ser at det desverre er gluten i disse og det kan ikke jeg ha

Beklager lilleMy er ikke god på glutenfri (enda). Prøv en av mandelmeloppskriftene istedenfor?

Mvh
Biggie

Et par bilder fra pepperkakene, de ble så gode og krispy etter en dag på benken at alle ikke-karboere synes de smakte bedre enn vanlig kjøpe-kaker:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg keker.jpg (25,6 KB, 16 visninger)
Filtype: jpg kaeboks.jpg (33,5 KB, 21 visninger)
Filtype: jpg boks2.jpg (37,2 KB, 21 visninger)

Sist redigert av Biggie Small : 19-12-10 kl 12:06.
Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 00:24   #30
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Pepperkaker

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

god reklame at de ble spist opp før du rakk å ta bilder da

hehe sant det!

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pepperkaker! cillesnuppa Kake/dessert og snacks 14 25-11-12 19:04
"Pepperkaker" cilemora Kake/dessert og snacks 9 03-08-11 16:02
Podens Pepperkaker / kjeks med mandler Summer Bakst 5 03-11-07 19:21
Pepperkaker cilemora Lavkarbo generelt 1 02-11-07 21:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no