Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Endelig under 100

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-12, 12:30   #1
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Endelig under 100

Endelig viser vekta under 100 kg, faktisk viser den 99,7 kg . Sist gang den viste under 100 kg var for 16-17 år siden.

Startet med lavkarbo 17 august 2011, og har til nå gått sakte, men sikkert ned 18,7 kg. Det blir ett snitt på 0,45 kg i uken. Det er ikke så mye pr. uke, men alle monner drar når man legger sammen kiloene. Har hatt noe planlagte høykarbo dager, og da spretter vekta opp, men ved hjelp av tålmodighet så går den sakte, men sikkert ned igjen.

Det beste med lavkarbo er at suget etter noe er borte, og det går helt fint å ta seg inn igjen når høykarbodagene er over. Trives godt med kostholdet, og kjenner at jeg føler meg så glad når kroppen blir lettere. Er mange kilo igjen til målet, men jeg vet at jeg skal klare det.

Ha en fin dag alle sammen

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:43   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Endelig under 100

Det er jo et finfint snitt! Regner med det tok litt tid å legge på seg også, så når det går riktig vei så GÅR DET RIKTIG VEI, og i et sunt tempo.

Gratulerer med flott resultat så langt og tvitvi videre.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 14:24   #3
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Endelig under 100

GRATULERER! Det er en STOR seier. Jeg kom også under 100 kg denne uka, det var jammen deilig Hurra for oss!

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 14:35   #4
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Endelig under 100

Gratulerer, kjempebra resultat!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 14:39   #5
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under 100

Opprinnelig lagt inn av Engelen, her.

Endelig viser vekta under 100 kg, faktisk viser den 99,7 kg . Sist gang den viste under 100 kg var for 16-17 år siden.

Startet med lavkarbo 17 august 2011, og har til nå gått sakte, men sikkert ned 18,7 kg. Det blir ett snitt på 0,45 kg i uken. Det er ikke så mye pr. uke, men alle monner drar når man legger sammen kiloene. Har hatt noe planlagte høykarbo dager, og da spretter vekta opp, men ved hjelp av tålmodighet så går den sakte, men sikkert ned igjen.

Det beste med lavkarbo er at suget etter noe er borte, og det går helt fint å ta seg inn igjen når høykarbodagene er over. Trives godt med kostholdet, og kjenner at jeg føler meg så glad når kroppen blir lettere. Er mange kilo igjen til målet, men jeg vet at jeg skal klare det.

Ha en fin dag alle sammen

HURRA FOR DEG!!! Så bra!! Det er så herlig å komme under 100! Det er neste ikke til å tro! Jeg selv kom meg under 100 rundt juletider, etter å være over i mange år. Men enda sier jeg i hodet mitt når jeg leser av tallene på vekten: " hundreogåttisju" isteden for 87... Jeg tenker alltid hundre og noe..

Jeg var 117,7 på mitt meste, så da her vi veid ca det samme... Ønsker deg lykke til videre! Jeg har også mange flere kg jeg vil ta av, men jobber med saken

Herlig å lese at dette suget er borte!

Ønsker deg en flott dag!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 14:39   #6
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under 100

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

GRATULERER! Det er en STOR seier. Jeg kom også under 100 kg denne uka, det var jammen deilig Hurra for oss!

OJ, gratulerer til deg også da! Herlig!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 15:24   #7
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Sv: Endelig under 100

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

GRATULERER! Det er en STOR seier. Jeg kom også under 100 kg denne uka, det var jammen deilig Hurra for oss!

Gratulerer til deg også. Følger bloggen din og så at du også akkurat var under 100. Deilig følelse......... Smiler både innvendig og utvendig føler jeg.

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 15:35   #8
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Endelig under 100

Har gått ned ca like mye vi da, på samme tid! Gratulerer, og lykke til videre!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 15:39   #9
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Endelig under 100

Gratulerer så masse!!! Du er kjempeflink!! Og det er jo et kjempebra snitt per uke

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 16:52   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Endelig under 100

herlig historie - gratulerer!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 19:32   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Endelig under 100

Gratulerer både Engelen og synsegulla. Supert å lese

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 01:07   #12
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under 100

Gratulerer så mye Veldig godt jobba og masse lykke til videre

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 07:06   #13
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Endelig under 100

Gratulerer så mye!! Kjempebra jobbet!! Jeg håper jeg kan si det samme som deg om noen uker/måneder!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 10:38   #14
kaffekari
Juniormedlem
 
kaffekari sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 28
kaffekari er på en erverdig vei

Sv: Endelig under 100

gratulerer, deilig å få lønn for strevet! Godt jobbet, stå på videre!

kaffekari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach... Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 21:53   #15
Engelen
Medlem
 
Engelen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør Norge
Alder: 55
Innlegg: 124
Engelen er ny på veien

Re: Endelig under 100

Tusen takk til alle dere som har skrevet en kommentar, veldig hyggelig ! Nå er det bare å fortsette kampen mot kiloene. Når den kampen (forhåpentligvis) en gang i fremtiden er over, begynner den store kampen med å holde vekta. Lykke til videre alle sammen

__________________





Engelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig viet60 Ketolysekuren 12 14-01-10 10:16
Endelig Dante Livets lyse side 8 02-09-08 20:52
Endelig MizzEve Ketolysekuren 12 18-08-07 00:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no