Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fløte ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-05-11, 19:40   #1
Smelia
Medlem
 
Smelia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
Innlegg: 74
Smelia er på en erverdig vei

Fløte ...

Kan fløte redusere vektnedgangen min? bruker mye fløte!

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:48   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fløte..

Ja, fløte KAN reduserer vektnedgangen din om du bruker veldig store mengder Både fordi det er ganske så energirikt, men også fordi noen reagerer med vektstagnasjon pga melkesukkeret i fløten.

Man må ofte prøve seg fram, står du stille eller synes det går litt sakte, ta en uke med veldig moderat fløtebruk og se hva som skjer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:14   #3
Smelia
Medlem
 
Smelia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
Innlegg: 74
Smelia er på en erverdig vei

Sv: Fløte..

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ja, fløte KAN reduserer vektnedgangen din om du bruker veldig store mengder Både fordi det er ganske så energirikt, men også fordi noen reagerer med vektstagnasjon pga melkesukkeret i fløten.

Man må ofte prøve seg fram, står du stille eller synes det går litt sakte, ta en uke med veldig moderat fløtebruk og se hva som skjer


okei! då skal eg prøve ei veke uten så mye fløte! Men eg MÅ ha fløte i kaffien hehe.... men eg snakker om en halv til en pakke daglig ... men no skal eg prøve å kutte ut ei periode og sjå om det e fløten som bremsa opp ja! takk for svar

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:19   #4
Smelia
Medlem
 
Smelia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
Innlegg: 74
Smelia er på en erverdig vei

Sv: Fløte..

Men gjelder det også rømme sant?

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 21:50   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fløte ...

Tja, nå klarer ikke jeg få i meg så mye rømme som fløte - og jeg vet faktisk ikke hvordan det ligger an med rømme. Men måtehold i alt er vel en fin regel Kanskje noen andre har noen kommentarer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 23:23   #6
Trj
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Innlegg: 538
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Fløte ...

Jeg synes rømme metter mer... Og da spiser jeg kanskje mindre. Neppe godt i kaffen !

__________________



Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 07:54   #7
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Fløte ...

Spiser ikke rømme og har derfor ikke satt meg inn i hva den inneholder av karbo og fett.

Men jeg er glad i fløte og da særlig i kaffen min. jeg er også glad i å lage saus med fløte til lavkarbomaten min.

Fløte inneholder jo mye fett, og litt karber.
Klart at dersom man bruker mye av det, så kan det bli både mye karber og kalorier som kommer fra fløte.
Har selv innsett at jeg bruker for mye av det, så jeg har trappet ned nå for å se om jeg får i gang vektnedgangen min igjen.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For mye fløte? sasiv Lavkarbo generelt 2 16-04-11 23:37
Fløte Bigmamma Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 28-05-08 18:08
Ang. fløte Elanessë Spørsmål og svar 11 24-04-08 11:06
Fløte cilemora Lavkarbo generelt 3 23-01-08 22:38
Fløte Kanari Spørsmål og svar 3 26-11-06 17:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no