Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Diverse (mange) spm om Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-11, 23:43   #1
Sukrin
Juniormedlem
 
Sukrin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 14
Sukrin er på en erverdig vei

Diverse (mange) spm om Atkins

Er i slutten av første uke med Atkins. Følger induksjonsfasen med ett "lite" unntak, og det er at vi (mannen min og jeg) også spiser lavkarbobrødet (1karb per skive). Vi synes det har gått bra, men merker vi har gjort noen småfeil innimelom. Men tenker det er ok å bruke tid på å sette seg inn i dette. Her kommer noen spm:

1. Kan man være lenger enn 2 uker i induksjonsfasen?
2. Kan man spise pose-supper/gryteretter/hva som helst som viser max 5% karb?
3. Denne 5% karb-regelen, er det bare generelt på lavkarbo, eller gjelder den på Atkins?
4. Jeg ønsker å gå ned max 10kg, mens mannen min trenger å gå ned minst 30kg. Vi har spist helt likt med unntak at han spiste 3pizzastykker til middag en dag + ketshup og sennep og lompe + pølse en annen dag....Kan det være derfor han bare har gått ned 0,5kg denne uka, mens jeg har gått ned 3kg? Eller kan det være at han har spist for lite fett?
5. Hvordan vet man hvor mye fett man må spise?
6. Når man har gått igjennom alle fasene på Atkins og begynner på den vedvarende livsstilen, hva er forskjellen på Atkins og lavkarbo generelt?

Sukrin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange karbohydrater er det i denne? (Atkinssjokolade) ketolysebloggen.blogg.no Spørsmål om matvarer og oppskrifter 23 25-02-12 20:39
Diverse spørsmål StigArild Spørsmål og svar 13 25-03-10 22:36
Diverse spørsmål milamila Spørsmål og svar 13 26-08-09 21:44
Jeg har mange spørsmål om Atkins, lyst å svare? Vigdinil Spørsmål og svar 13 04-01-06 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no