Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Hvilken bøger anbefaler i?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-11, 16:08   #1
Efterår
Medlem
 
Efterår sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Innlegg: 97
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Hvilken bøger anbefaler i?

Hej
Jeg har lige været inde på adlibris.com og kigge på Skaldeman bøgerne. Jeg har Atkins bibel og hans kogebog men tænker at det vil være godt at have Skaldeman´s til samlingen Men hvad vil i anbefale mig at købe? I øjeblikket følger jeg 50+ ud fra hvad jeg har kunne læse mig frem til herinde. Er der forskel på Spis dig ned i vekt - Gi null og Gi null for kvinder? Jeg har nemmest ved at læse norsk men hvis i anbefaler den svenske udgave er det den jeg vil købe - syntes at jeg har læst et eller andet sted herinde at der er mange fejl i den norske oversættelse men er lidt usikker på om det kun er i kogebogen
Jeg glæder mig til at læse jeres svar

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 18:36   #2
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Hvilken bøger anbefaler i ?

Hei! Hvis du vil sette det skikkelig inn i tankegangen bak denne dietten/livsstilen er det "spis deg ned i vekt" som er bibelen. De andre er videre hjelpemidler for tips om valg av mat etc. slik jeg ser det. Men GI-noll gir deg den infoen du trenger for å spise riktig, man lærer bare ikke alt om hvorfor det virker. Noe jeg syns er veldig motiverende

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 08:17   #3
Efterår
Medlem
 
Efterår sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Danmark
Innlegg: 97
Efterår har en fantastisk aura rundt segEfterår har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken bøger anbefaler i ?

Tak for dit svar
Jeg har lige læst GI null - måske skulle jeg også bestille spis dig ned i vægt.

Efterår er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Primal Blueprint / Paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken lavkarbo-bok anbefaler du? tingelinge87 Lavkarbo generelt 7 19-02-11 21:38
Hvilken kokebok anbefaler du? kirami Spørsmål og svar 14 25-01-11 17:52
Hvilken sjokoladekake anbefaler du her inne? annama Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 25-08-09 20:38
Hvilken oppskrift på brød anbefaler du? Robyn Spørsmål og svar 9 10-11-08 23:48
Hvilken vin anbefaler du? Hannehk Ketolysekuren 20 13-10-08 11:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no