Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Oktoberstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-12, 09:50   #26
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Oktoberstartere

Opprinnelig lagt inn av maeve, her.

Jeg holder koken enda jeg
Har veiedag på mandager, og på mandag viste vekta 107,4 kg. -3,7 kg fra oppstart to uker før. Så det går nedover hvertfall, selv om jeg har en laaang vei igjen! Kroppen føles mye bedre, ikke sukkersug eller noe. Og jeg tar nesten ikke astmamedisin lengre! Tenk at det har innvirkning der og

Har ikke sklidd ut en eneste gang faktisk Brød,pasta og poteter klarer jeg meg helt fint utenkjenner jeg. Men blir av og til litt "fysen" på kvelden. Da tar jeg meg bittelitt kremfløte med litt stevia og et par bringebær, og så går det som regel over.

Ser jeg hadde en oppdatering på mandag, så litt av dette visste dere jo

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:47   #27
wiseandweary
Medlem
 
wiseandweary sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 58
wiseandweary er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Imponert over at du ikke har sklidd ut noe som helst maeve, og som jeg sa sist; fin vektnedgang

Jeg sliter veldig med det sosiale jeg, å være den eneste av familie og venner som er på lavkarbo er litt kinkig, pga alt som blir servert er høykarbo...så det er gjerne der det sklir ut. Har ikke noe søtsug egentlig.

__________________


wiseandweary er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:55   #28
wiseandweary
Medlem
 
wiseandweary sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 58
wiseandweary er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Forresten, tar dere vitamin-og mineraltilskudd?

Jeg har gått tom for ketolysetablettene mine (planen er å se om jeg finner noen på helsekosten i dag) og har egentlig bare tatt magnesium siste dagene, og føler at jeg er slappere faktisk. I natt fikk jeg også leggkramper tross jeg tar stor dose med magnesium, så det er åpenbart at det "renner gjennom"..

Mulig jeg spiser for ensidig, men forsøker å lempe innpå med grønnsaker, men også der er det litt ensidig, kanskje. Hva spiser dere av grønnsaker?

__________________


wiseandweary er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:05   #29
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Oktoberstartere

Jeg tar ingenting utenom tran, men tenker jeg må begynne med noe snart. Er litt slapp.

Av grønnsaker spiser jeg salat, squash, grønn paprika,agurk, litt løk, blomkål, brokkoli, avocado..

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:14   #30
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Oktoberstartere

Opprinnelig lagt inn av maeve, her.

Jeg tar ingenting utenom tran, men tenker jeg må begynne med noe snart. Er litt slapp.

Av grønnsaker spiser jeg salat, squash, grønn paprika,agurk, litt løk, blomkål, brokkoli, avocado..

Og spinat og sopp

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 20:45   #31
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Hiver meg med her

Begynte på LCHF for 7 uker siden, gått ned knappe 2 kg (startet på 95,5), så nå prøver jeg en litt annen vei
Når jeg begynteå skrive ned hva jeg spiste på lchf, innså jeg at jeg lå på ca 30 karbo om dagen og 2000-2500 kcal. Dette ble nok for mye, og regner med det er det som er årsaken til at jeg ikke har gått ned mer i vekt.
Skal nå derfor prøve ketolyse, holde meg under 15 g karbo om dagen og fortsette å veie og skrive ned hva jeg spiser.
Har mistet helt den følelsen av "nå er jeg mett og skal slutte å spise" for mange mange år siden, så jeg er nødt å veie, regne og skrive.
Synes det er litt vanskelige med ketolyse da, ligger jo veldig lite retingslinjer over hvor mye man skal spise. Tror jeg skal prøve å holde meg rundt 1600 kcal om dagen, fordelt på 3 hovedmåltider og av og til et mellommåltid(lange dager).
Høres det fornuftig ut?

Blir også å gå tur i 30-45 min hver dag (har hund, så har ikke noe valg) og litt lett styrketening.

Skal gifte meg sommeren 2014, det er der motivasjonen kommer fra
Burde egentlig gå ned ca 30 kg, så jeg havner på ca 65, men har ikke helt tro på at jeg klarer det til bryllupet. Av erfaring vet jeg at jeg har vanskelig for å gå ned i vekt.
Men om jeg havner under 80, kanskje nærmer meg 70, så ser jeg iallefall litt bedre ut i brudekjole

Delmål: Komme under 90 kg til jul.

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 17:38   #32
*carpe*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 23
*carpe* er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Hei hei!

Jeg holder også tritt
Tapasaften gikk bra, masse knallgod mat. Fallt for fristelsen over ett marsipankakestykke da, men det var utrolig søtt.
Lavkarbocider som gikk rett i fletta. Det resulterte i at når jeg kom hjem, så lukta det så deilig pizza i hele huset at to stykker forsvant på høykant!
Uff og huff, men fortsatte lavkarbo søndag da- så ketosa kom igjen idag kjenner jeg

Jeg tar omega-tabeletter, multivitamin og kalmag (kalsium og magnesium ). Er lenge siden jeg har hatt så mye energi Kroppen er rett og slett glad!
Idag er jeg nedpå, men det er nok pga inn i ketose samt at jeg fikk ett migreneanfall i morges som henger igjen.

Hadde noen dager forrige uke der jeg var litt "skal jeg orke dette da?" jeg glemte nemlig å veie meg første dagen, kom på det dag 2 eller 3 og jeg har vært på stedet hvil siden da.
Tror jeg har gått ned 2 kg, noe som da nok er vann.

Mine foreldre var her i helga, og mamma kommenterte at hun syns det vistes på meg (2 uker siden sist hun såg meg) og jeg syns selv at jeg har minket. Men det vises ikke på vekta.
Joda, målbånd også- jeg vet det

*carpe* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er på jakt etter det som passer meg Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 09:28   #33
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Etter å ha stått stille på vekta i 6 uker på lavkarbo, leste jeg ketolyseboka og reduserte karbohydratmengden fra 25-40g om dagen til 15-20g om dagen. Reduserte også kalorimengden fra 1900-2000kcal om dagen til 1600-1800 kcal om dagen, og på 5 dager har jeg redusert vekten fra 93,2 til 92,4
Ikke så kjempemye, men etter å ha stått bom stille på 93,2 i 6 uker er det ren lykke

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 10:08   #34
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberstartere

Opprinnelig lagt inn av pepita86, her.

Etter å ha stått stille på vekta i 6 uker på lavkarbo, leste jeg ketolyseboka og reduserte karbohydratmengden fra 25-40g om dagen til 15-20g om dagen. Reduserte også kalorimengden fra 1900-2000kcal om dagen til 1600-1800 kcal om dagen, og på 5 dager har jeg redusert vekten fra 93,2 til 92,4
Ikke så kjempemye, men etter å ha stått bom stille på 93,2 i 6 uker er det ren lykke

Nå løsner det jo Hurra! Det er ofte sånn det er, små endringer hjelper. Det er så viktig å ta det rolig i stedet for å gi opp Masse lykke til videre

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 13:01   #35
knax
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 2
knax er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Startet med ketolyse på mandagen etter anbefaling av ei venninne. Siden da har jeg gått ned 2,5 kg, så er kjempeglad for den starten jeg har fått
Satser på at jeg kommer meg inn i en bedre rutine etterhvert, men vekta går nedover så da er jeg foreløpig fornøyd. Håper på å gå ned rundt 10, så er spent på hvor lang tid det blir til å ta.
Må sette meg litt inn i hva jeg kan spise og hva jeg absolutt må holde meg unna. Skal sette meg ned å lese "slang med ketolyse" i helga, så håper på å være en del klokere når helga er over

knax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 09:26   #36
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Oktoberstartere

Har egentlig veiedag i dag, men hopper over denne uka.. Har fått mensen, og føler meg generelt oppblåst og ekkel, så får ta det igjen neste uke Hadde en liten snikveiing på fredag, og da var jeg gått litt opp, så like greit å utsette

Apropos mensen, har dere andre merket endringer der etter dere begynte på lavkarbo?Jeg var for det første nesten en uke forsinka, og jeg jeg bløøøør (SORRY detaljer!) som jeg aldri før har gjort.

Ellers går det matmessig greit, har enda ikke sprukket på noen ting (bare lovlige ting som baconcrisp..), det frister rett og slett ikke
Trening kunne jeg absolutt blitt flinkere med..

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 19:46   #37
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Start LCHF 03.09.: 95,5
Start Ketolyse 22.10.: 93,2 - 2,3 på 7 uker
29.10.: 92,0 - 1,2 kg etter 1 uke på ketolyse Og det til tross for at mensen er på besøk!

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 15:51   #38
Trollmora :-)
Nytt Medlem
 
Trollmora :-) sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Vest Telemark
Alder: 46
Innlegg: 2
Trollmora :-) er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Hei :-)

Slenger meg på her. Håper det er greit.
Har gått ned 30 kg for 1 år siden. Hatt "pause" i hele sommer. Begynte på lavkarbo igjen 2. okt. Kjøpte meg diett nr 1 fra spis deg slank. Gikk fort ned de første 5 kiloene. Var på tur i helgen og var ikke nøye med kostholdet så gikk ut av ketose. Sattser på at jeg snart er tibake igjen.. var nøye med kostholdet både i går og i dag
Veier nå 90 kg. Mitt første delmål er 80 kg.

__________________




Sist redigert av Trollmora :-) : 30-10-12 kl 15:59.
Trollmora :-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 09:47   #39
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Oktoberstartere

Her var det ikke mye liv

Hvordan er ståa med alle sammen? Jeg holder koken jeg, elsker lavkarbo Spiser meg god og mett på god mat, energinivået er på topp, jeg sover godt.. Og til forskjell fra disse lavkalorikurene, så har jeg ikke sprukket en eneste gang! Begynte med ketolyse 02/10 og har enda ikke rørt noen ting med sukker eller mel av noe slag. Det har aldri skjedd før Har en Atkins-bar liggende i skapet, skulle søtsuget komme over meg, men tror nok den blir liggende en stund til
Har en liten veiepause nå da, følte at jeg ble helt besatt av å veie meg (ble hver dag), og da vekta begynte å gå opp ifm mensen, ble jeg litt lei.. Så da tar jeg en liten pause og venter til ting får stabilisert seg

Prøver å få inn i hodet at dette ikke er en diett, men en livsstil! Ser ikke for meg at jeg noen gang skal gå tilbake til brød,poteter og ris.. Jeg føler meg jo så fantastisk nå!

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 06:28   #40
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Start LCHF 03.09.: 95,5
Start Ketolyse 22.10.: 93,2 - 2,3 på 7 uker
29.10.: 92,0 - 1,2 kg etter 1 uke på ketolyse Og det til tross for at mensen er på besøk!
05.11.: 91.3 -0,7

Totalt: -4,2
Mål: Under 90 kg før jul

Fått tilbake hjertebanken som bivirkning denne uka, liker ikke det :/

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 08:45   #41
***Gulla***
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 10
***Gulla*** er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

uff, jeg trenger litt hjelp, har forsøkt å motivere meg til ny runde med KH under 15, men oppnår veldig lite. Har hatt utsalg på stix 4 uker. Det er tidligere skrevet her inne at de som er gått inn og ut av ketose plundrer for hver gang de starter på nytt. Kan det være grunnen i mitt tilfelle? Ville det være lurt for meg å øke KH, f.eks under 50/dag samtidig som jeg teller kalorier?

***Gulla*** er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:22   #42
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberstartere

Opprinnelig lagt inn av ***Gulla***, her.

uff, jeg trenger litt hjelp, har forsøkt å motivere meg til ny runde med KH under 15, men oppnår veldig lite. Har hatt utsalg på stix 4 uker. Det er tidligere skrevet her inne at de som er gått inn og ut av ketose plundrer for hver gang de starter på nytt. Kan det være grunnen i mitt tilfelle? Ville det være lurt for meg å øke KH, f.eks under 50/dag samtidig som jeg teller kalorier?

Beveger du deg som anbefalt 1/2 time hver dag? Det har jeg funnet ut at er svært utslagsgivende for meg.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:46   #43
***Gulla***
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 10
***Gulla*** er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

ja, har hund.

***Gulla*** er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 23:10   #44
Trollmora :-)
Nytt Medlem
 
Trollmora :-) sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Vest Telemark
Alder: 46
Innlegg: 2
Trollmora :-) er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Drikker du nok vann ? Der merker jeg stor forskjell på.. :-)

__________________



Trollmora :-) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 11:51   #45
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Hei Gulla
Har litt erfaring fra tidligere med keto. Da jeg brukte keto for å balansere epilepsi var det et høyt fettinntak som var viktig. Dette mest fordi det ikke er en slankekur men et medisinsk verktøy.
Dette er noen tips fra meg som du kan se på, og se over noen uker har noen effekt for deg.
Jeg selv tåler veldig få kh for vektnedgang, så brokoli, squash og spinat er gode venner av meg. Lurt å se om du ikke må justere ned KH menden.
Så kan du også se om du enten spiser for lite, eller for mye fett. Hvilken type fett du bruker.
Drikke nok vann er utrolig viktig. Alle kroppens organer og kjemi trenger vann.
Noen kan ha problemer med bruken av melkeprodukter som fettkilde. Kanskje det siste du bør tenke på, og heller se om noen av de andre tingene kan sette fart i systemet ditt. Det er ikke like lett å kutte ut meieriprodukter i en ketogen sammenheng. Men som alternativ kan mct og cocosa være et godt alternativ. Kanskje variere mellom disse fettkildene?
Så i det store og det hele, se på fettet og se på kh.

Gå tur i et tempo som gjør at du er god og svett når du kommer hjem.

Masse lykke til vidre! Dette klarer du!

__________________



Sist redigert av Smiline : 09-11-12 kl 22:35.
Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 16:35   #46
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Oktoberstartere

Har hatt meg en runde på vekta!

02/10-12: 111,1 kg
15/10-12: 107,4 kg (-3,7)
22/10-12: 106,1 kg (-1,3)
09/11-12: 103,6 kg (-2,5)

Hadde meg en liten pause i veiinga, hadde mensen og følte meg oppblåst og j****g.

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 19:05   #47
Tinemon
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 6
Tinemon er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Heisann. Jeg startet på ketolysekuren for 5 uker siden og føler at jeg hører inne her i "oktoberstartere-gruppa". Jeg har gått ned 6,5 kg til nå men har enda ikke fått den energien mange snakker så fint om. Føler meg faktisk litt tom. Har vært i ketose siden dag 3 så noe må jeg gjøre riktig. Det blir mye egg og bacon til frokost og spiser endel eggerøre med tilbehør og kylling med fløtesaus har blitt en gjenganger. Biff i alle varianter og lavkarbopizza og spiser enten grønsaker eller salat hver eneste dag. Prøver så godt jeg kan å få i meg 3 liter med drikke i løpet av dagen(sukkerfri fun saft,liker ikke så godt bare vann) men ender stort sett på 2-2,5 liter. Har kjøpt meg vitaminer som jeg håpte skulle hjelpe men føler ikke at jeg har fått så mye mer energi. Noen som har noen tips til meg? Nekter å gi opp nå så trenger litt motivasjon og råd fra dere :-)

Tinemon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavcarbo Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 07:39   #48
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberstartere

Opprinnelig lagt inn av Tinemon, her.

Heisann. Jeg startet på ketolysekuren for 5 uker siden og føler at jeg hører inne her i "oktoberstartere-gruppa". Jeg har gått ned 6,5 kg til nå men har enda ikke fått den energien mange snakker så fint om. Føler meg faktisk litt tom. Har vært i ketose siden dag 3 så noe må jeg gjøre riktig. Det blir mye egg og bacon til frokost og spiser endel eggerøre med tilbehør og kylling med fløtesaus har blitt en gjenganger. Biff i alle varianter og lavkarbopizza og spiser enten grønsaker eller salat hver eneste dag. Prøver så godt jeg kan å få i meg 3 liter med drikke i løpet av dagen(sukkerfri fun saft,liker ikke så godt bare vann) men ender stort sett på 2-2,5 liter. Har kjøpt meg vitaminer som jeg håpte skulle hjelpe men føler ikke at jeg har fått så mye mer energi. Noen som har noen tips til meg? Nekter å gi opp nå så trenger litt motivasjon og råd fra dere :-)

først og fremst, 6,5 kg på 5 uker er bra da

Jeg er formann i korttidsminneforeninga, så kan ikke si nøyaktig hvor du skal finne rådene men hvis du ikke allerede har lest alt-mulig-rart her inne bør du lese tråden for nybegynnere på lavkarbo feks. Flere tråder handler også om forskjellige typer vit/min som er kjekke å få i seg. Selv er jeg litt treg når det gjelder å få i meg sånt Bevegelse er viktig, minst en halvtime per dag (som det står lenger opp). Jeg svømmer minst to ganger i uka, og går lange turer med voff stort sett hver dag. Kjenner stor forskjell på formen/opplagtheten de dagene jeg ikke går tur, så er ihvertfall sikker på at for meg er det veldig bra

Hvis du er/blir matlei bør du snoke rundt innpå oppskriftsforumet. Utrolig hvor mye spennende og godt diverse damer her inne lager. Trenger da ikke høy-karbo når det er så mye godt på lav-karbo

Stå på, du er flink på deg

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 19:39   #49
Tinemon
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 6
Tinemon er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

Takk for svar :-). Jeg har sittet og lest tråder opp og ned her siden september,også det for nybegynnere og har kjøpt boka til Torkil. Prøver så godt jeg kan å følge dette slavisk og holder meg under 15 gram karbo pr døgn. Men det er den energien allså som jeg håper snart kommer. Jeg har hester og stall som må ordnes hver dag så jeg er jo i bevegelse minst et par timer hver eneste dag, og dette blir da min trim for dagen.Skulle jo tro fysisk arbeid teller like mye,hvis ikke mer, enn 30 min gåtur. Når energien kommer så er jo selvfølgelig tanken å klare å bevege seg enda mer,men slik det er nå så holder det med stallarbeidet. Joda,førnøyd med det jeg har gått ned og håper det fortsetter slik når ønsket er å gå ned 20 kg. Jeg synes det har gått veldig bra til nå når det gjelder matveien,men må snart finne nye oppskrifter og prøve de ut. Men det er så mange oppskrifter med fisk her inne og det er ikke akkurat favoritten..hihi.

Tinemon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavcarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 06:54   #50
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstartere

tinemon: Sikker på at du får i deg nok fett og nok energi? Prøvd å regne på det? Jeg bruker mylog.no til å regne på det, og merker det fort på energinivået de dagene jeg spiser for lite fett eller for lite kalorier. For min del funker også gerimax daglig energi eller gerimax extreme energy veldig bra i perioder hvor jeg trenger ekstra energi, særlig på høsten når dagene blir mørkere. Har også lest her inne en plass at lite energi kan skyldes mangel på mineraler/salt, at det kan hjelpe å bruke litt(litt altså) seltin på maten.

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no