Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dårlig matlyst og småkvalme

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-14, 21:45   #1
Minimus
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 27
Minimus er på en erverdig vei

Dårlig matlyst og småkvalme

Prøver nå med oppstart av ketolysekuren igjen etter å ha lagt den bort i et års tid. Skal fortsatt ha bort noen irriterende kg jeg la på meg etter ammeslutt for litt over et år siden.

Problemet er at så fort jeg er i gang med kuren mister jeg all matlyst og blir uggen/småkvalm. Nå prøver jeg å bite tennene sammen alt jeg kan og har holdt på akkurat en uke i dag. Vet det kan ta ytterligere et par uker før ting stabiliserer seg, men denne kvalmen er ny for meg. Opplevde ikke den før. Er dette bare tilfeldig eller gjør jeg noe feil? Siden jeg sliter med dette får jeg absolutt ikke i meg det fettet jeg burde.
Jeg har imidlertid funnet ut at jeg kan orke litt bringebær/blåbær sammen med rømme/sukrinsukker/vanilje, men hvor mye rømme burde jeg da spise? Tenker å prøve dette til frokost. Til lunsj spiser jeg alltid salat m kylling, fetaost osv. Middag er veldig varierende.

Mulig ketolysekuren ikke er rett for meg denne gangen siden jeg "bare" skal ned 10 kg før jeg er "normalvektig" i følge bmi, men har bestemt meg for å prøve.

Hilsen Minimus

Minimus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 18-06-14, 22:25   #2
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Dårlig matlyst og småkvalme

Heisann, var kvalm en dag og to jeg og men det gikk heldigvis fort over😊Har du ketolysetablettene til Torkil eller et annet tilsvarende kosttilskudd? Jeg er ikke sulten om og spiser gjerne ikke før i 10-tiden. Da spiser jeg ofte noe middagsrester eller lager meg noe kjøtt på stekepannen med paprika og asparges f.eks. Da er ikke jeg sulten før til middag igjen som da består av enten kjøtt,kylling, fisk, med blomkål, brokolli eller en grønn salat med rømmedressing eller saus til😊

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:44   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Dårlig matlyst og småkvalme

Lavkarbo-mat stimulerer ikke apetitten slik karbohydrater gjør. Det fine med det er at man da lettere spiser en normal mengde, og ikke for mye. Du har jo såvidt begynt. Ikke gi opp. Du kommer jo til å gå ned! Gi kroppen lov/tid til å omstille seg.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Syk for tiden og dårlig matlyst. Kan jeg? _Lille_Trille_ Spørsmål og svar 8 10-06-11 15:49
Dårlig matlyst Bøtt Ketolysekuren 9 24-09-10 16:09
Dårlig matlyst Smiley123 Spørsmål og svar 8 22-02-10 19:19
Dårlig matlyst Sukkerbit Spørsmål og svar 4 02-12-07 20:21
Mageknip, kvalme og dårlig matlyst Gladimat Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 13-09-07 09:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no