Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nannahs supergode knekkebrød!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-10, 00:10   #301
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg har mine i en knekkebrødboks i skuffen. Den er av plast.
Er de sprø nok, går det bra.

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 00:13   #302
Gelica
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 26
Gelica er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Ok, takker for raskt svar :-)

Gelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Trenger hjelp til dette Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 01:29   #303
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg bruke de tyne plastboksene fra Ikea med blått lokk. Går fint det. Eller så kan du bare droppe lokket.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 08:41   #304
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg har en julekakeboks i metal og en gammel konfekteske i metall som jeg bruker. Ellers har jeg brukt plastboks og hatt de i da jeg skulle på tur og de ble ikke seige.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:59   #305
Ina64
Medlem
 
Ina64 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 59
Innlegg: 116
Ina64 er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av slektskap, her.

Testet for første gang i dag tidlig - og ble ganske fornøyd!

MEN, det var jo noe dritt å få det utover papiret - noen gode tips?

Og MÅ det være så mye fiberhusk i? Er vel det som gjør at det henger sammen på et vis, men utenom JBK som er nevnt over her, finnes det andre alternativer?

Jeg bakte disse i dag, og da brukte jeg en kjevle som jeg fuktet godt med vann først. Det fungerte veldig greit.

Ina64 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:37   #306
Gelica
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 26
Gelica er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Nam, nam og atter nam.
Disse var kjempegode :-)
Spiser nå knekkebrødene med smør og camenbert hmmmmmmmmm :-)

Gelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Trenger hjelp til dette Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 12:53   #307
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Vil bare si at det funker helt utmerket å bruke et par egg i stedenfor fiberhusk. Svigermor hadde ikke igjen fiberhusk og tok egg, og siden prøvde jeg det også, og det funker, og det smaker enda bedre( om det er mulig )..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 21:33   #308
mumlen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hordaland
Innlegg: 9
mumlen er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Hva er fiberhusk?

mumlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Lavkalori Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 21:58   #309
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

JBKM og fiberhusk er binde-/fortykningsmiddel vi bruker i feks pannekaker og vafler, brød og sauser fordi vi ikke skal bruke mel!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 04:02   #310
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Disse skal jeg prøve å lage på søndag.. Lurer bare på én ting; hvor store skjærer dere dem? Ca knekkebrødstørrelse? Eller mer som kjeks? Dere som får 32 stk, tenker jeg...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 15:04   #311
mumlen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hordaland
Innlegg: 9
mumlen er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg prøvde meg på denne oppskriften i går, men de ble mislykka Alt hang fast i bakepapiret. De var veldig gode på smak, men bakepapiret smakte ikke så godt Hva har jeg gjort feil??

mumlen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Lavkalori Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 18:08   #312
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Disse skal jeg prøve å lage på søndag.. Lurer bare på én ting; hvor store skjærer dere dem? Ca knekkebrødstørrelse? Eller mer som kjeks? Dere som får 32 stk, tenker jeg...

Er nå vel bare å ta pizzahjulet og dele i 4x4 urter på hvert brett så får du 32 stykk. Enkelt og greit

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 18:11   #313
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av mumlen, her.

Jeg prøvde meg på denne oppskriften i går, men de ble mislykka Alt hang fast i bakepapiret. De var veldig gode på smak, men bakepapiret smakte ikke så godt Hva har jeg gjort feil??

Jeg tror ikke det står noen plass og om andre gjør det, men jeg smører alltid bakepapiret. Dvs jeg har en slik oljespray for baking som jeg bruker og sprayer masse på papiret, ellers blir det ekstra fiber i knekkebrødet I tillegg tar jeg papiret bort mens det ennå er varmt.

Jeg har gjort denne tabben et par ganger, men jeg kasta ikke knekkebrødene men lot de ligge i en boks noen dager og etter en stund fikk jeg papiret av ganske greit - for det meste

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 22:16   #314
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Har aldri i mitt liv laget knekkebrød...men nå har jeg akkurat tatt første brettet ut av ovnen.. Kanskje et dumt spørsmål, men; er det meningen at knekkebrødene skal være sprø når de tas ut av ovnen?? eller blir de sprø ettersom de kjøles ned?

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-10, 00:44   #315
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

De skal være sprø...er de ikke det må de stekes lenger.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 22:56   #316
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Vil herved offisielt melde meg inn i halleluja-koret - disse knekkebrødene er bare helt fantastiske

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 16:12   #317
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Utrolig gode! Det var disse som fikk meg til å forstå at jeg kan leve på lavkarb!

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:09   #318
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Jeg ble så inspirert av frokost-tv og hjemmelagde knekkebrød så jeg laget min egen variant. Og de ble bare såååå gode!!!

200 g solsikkekjerner
1dl linfrø(50g)
1dl sesamfrø(50g
2,25 dl kli (50g
2ss fiberhusk(store toppede)
1/2 ts salt
litt søtt
5dl vann

Rør sammen deigen...la den hvile i ti min så fiberhusken får svelle... og smør utover bakepapir på to plater og rut opp med pizzahjul.
Jeg fikk 32 skiver. Stek begge platene samtidig i varmluft 160g 1t 10 min..la platene bytte plass to ganger underveis.
og snu dem med forsiden inn

Jeg som elsker alt som er sprøtt!!! Er i extase

Og ja...bare i underkant av 1 karb pr stk

Måtte bare dytte på denne oppskriften fra flnke Nannah - sikkert noen nye her inne som ikke har prøvd dem enda. Har ikke tall på hvor mange brett av disse her som har gått med her i huset etter at jeg fant oppskriften (til alle i familen!)

Fantastisk gode er de...og supre å ha med på jobben som nødproviant feks. Har ny porsjon i ovnen ikveld; sommerferien over og lange jobbkvelder venter..

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 01:01   #319
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg elsker disse. Bakte nettopp en ladning. Men jeg får dem aldri tynne nok, har prøvd flere ganger. Jeg fikk noen og tyve knekkebrød utav porsjonen, aldri i livet om jeg klarer å få 32 eller i nærheten av det. ARGH. Men de er i hvert fall utrolig digge!
Neste gang skal jeg lage røren mye tynnere og helle dem på brettet, da får jeg vel flere knekkebrød ja.

Ellers; er det noen som har prøvd å lage rundstykker av denne? Røren er jo ganske tykk, så det går kanskje an?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 09:16   #320
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker disse. Bakte nettopp en ladning. Men jeg får dem aldri tynne nok, har prøvd flere ganger. Jeg fikk noen og tyve knekkebrød utav porsjonen, aldri i livet om jeg klarer å få 32 eller i nærheten av det. ARGH. Men de er i hvert fall utrolig digge!
Neste gang skal jeg lage røren mye tynnere og helle dem på brettet, da får jeg vel flere knekkebrød ja.

Ellers; er det noen som har prøvd å lage rundstykker av denne? Røren er jo ganske tykk, så det går kanskje an?

Har du forsøkt å kline røra utover bakepapiret med en slikkepott? Det må være en som er tynn og myk, og man må være veldig lett på hånden. Det er også en fordel å dyppe slikkepotten i vann mens man holder på med klineriet. Jeg fikk det veldig greit til med den metoden.

Enig med alle her i at det er noen nydelige knekkebrød. Problemet er bare å stoppe før boksen er tom

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 19:48   #321
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker disse. Bakte nettopp en ladning. Men jeg får dem aldri tynne nok, har prøvd flere ganger. Jeg fikk noen og tyve knekkebrød utav porsjonen, aldri i livet om jeg klarer å få 32 eller i nærheten av det. ARGH. Men de er i hvert fall utrolig digge!
Neste gang skal jeg lage røren mye tynnere og helle dem på brettet, da får jeg vel flere knekkebrød ja.

Ellers; er det noen som har prøvd å lage rundstykker av denne? Røren er jo ganske tykk, så det går kanskje an?


Jeg pleier bare å ha mer vann i (bruker en del mer fiber husk også) slik at røra er ganske tynn, men henger sammen. Så deler jeg den bare på to brett og bruker slikkepotten og smører den raskt utover. Må jobbe raskt så den ikke sveller alt for mye og blir for fast. Hjelper også til med fingrer fuktet i vann for å få det noenlunde jevnt. Dersom jeg glemmer røra og den sveller for mye, har jeg bare oppi mer vann. Det tar kanskje litt lengre tid å steke/tørke de når røra er så tynn, men det er mye enklere å jobbe med. Ruter de opp i 4x4 først når de begynner å tørke (litt varmt men det går alltids )

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 20:27   #322
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg har pleid å bruke fingrene (dyppet i vann, har en skål med vann ved siden av) og kna det utover, på en måte. Det går fint, men jeg får ikke 32 stk uansett. Og selv om jeg ruter med pizzahjul før steking, knekker de ikke alltid i "leddene", så jeg har endel skjeve knekkebrød, hehe. Men det gjør jo ikke noe, de smaker jo det samme.

Jeg skal absolutt ha i mer vann neste gang ja. Takk for tips.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 23:20   #323
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har pleid å bruke fingrene (dyppet i vann, har en skål med vann ved siden av) og kna det utover, på en måte.

Der har du nok årsaken Prøv med slikkepott

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 23:46   #324
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Der har du nok årsaken Prøv med slikkepott

Alternativt med baksiden av en spiseskje dyppet i vann - det funket for meg. Lykke til!

Og JA - de smaker fantastisk godt!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 00:43   #325
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Slikkepott funker bra for meg! Neste gang skal jeg strø litt grovt havsalt over dem. Ikke mye altså, et korn her og et korn der liksom

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Supergode muffins Cornelia Kake/dessert og snacks 35 14-01-13 19:51
Supergode lavkarbo knekkebrød Gunhild Bakst 31 22-09-11 11:41
Knekkebrød? Ramboline Ketolysekuren 12 13-09-10 13:45
Knekkebrød AltforStor Ketolysekuren 2 21-08-07 20:35
Enids supergode biffsalat Enid Middag 0 23-05-07 18:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no