Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Atkins vaffel mix?

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-06, 18:37   #1
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Atkins vaffel mix?

Heisann i dag har jeg vært på jakt etter atkins vaffel mix,men ingen fangst...noen som vet hvor de selges i bergen? har vært på ica maxi(åsane) meny(åsane) meny på nestun...ble tipset om at de skulle ha på meny av en veninne...vist noen vet så blir jeg evig takknemlig

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:25   #2
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: atkins vaffel mix?

Jeg visste ikke at det fantes atkins vaffelmix engang jeg - og jeg pleier være relativt oppdatert på disse produktene. Sikker på at du ikke mener bakemix, som du kan lage vaffelrøre av?

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:45   #3
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

tess81 hadde vært i arendal og der solgte de atkins vaffel,muffins og pannekake mix i mat butikken på meny,kansje det er noe nytt da...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:25   #4
mortil2
Nytt Medlem
 
mortil2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 51
Innlegg: 5
mortil2 er på en erverdig vei

Sv: atkins vaffel mix?

Lurer på om jeg nå får dette inn på forumet ?... (har ikke gjort det før ).
Jeg har kjøpt disse miksene på mega. Har også hørt det fra andre i andre byer. De ligger å venter i skapet til jeg er over introduksjonsfasen (noen kaller det "induktion" - hva er egentlig det korrekte uttrykket ?...for det er jo på komfyren, liksom, tenker jeg )

mortil2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins..introduksjonsfase Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 15:59   #5
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

mortil2: tuuusen takk skal sjekke mega da(har ikke vært der enda) *evigtakknemlig*

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 09:44   #6
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: atkins vaffel mix?

Jeg fikk tak i Atkins vaffel-, muffins-, og pannekakemiks på helsekostbutikk (Life). Har prøvd pannekakene, og de var slett ikke verst, -smakte litt som "lapper"....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:13   #7
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

oki,håpet stiger var det i Bergen du kjøpte det? isåfall hvor ligger butikken?

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 11:29   #8
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: atkins vaffel mix?

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

oki,håpet stiger var det i Bergen du kjøpte det? isåfall hvor ligger butikken?

Hvis det var meg du spurte om jeg hadde kjøpt i Bergen, så nei....bor i Harstad, jeg....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 12:39   #9
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

oki,skal på mega etterpå og sjekke der,vist ikke får jeg finne en life butikk,takk for tipset iallefall

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 14:02   #10
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: atkins vaffel mix?

Si fra om/når du finner det i bergen da - jeg vil også ha, nemmelig!

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:02   #11
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

ja nå skal de ringe meg på mandag fra lerøy mat og gi beskjed om de kan bestille inn der

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:05   #12
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: atkins vaffel mix?

Kjempegreier - jeg håper i det lengste :-)

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:51   #13
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

ja i kveld har jeg spist atkins vaffel mix...og den var..KJEEEEMPEGOD..endelig skikkelig konsistens og 0 bi smak..jippi...anbefales på det varmeste!!!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:56   #14
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: atkins vaffel mix?

karber i denne da?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:45   #15
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

det er 10,1 karb i 1 vaffel så det er jo litt men man skal nå kose seg også,jeg hadde ikke tenkt å spise sånt før jeg er ferdig men fant ut at 27 kg vekk må belønnes hehe..ellers så skal vi jo leve på denne livstilen forever(ivertfall jeg) og da må jeg ha noe godt å spise av og til...dette var bare nydelig,hadde heistad jordbær syltetøy og rømme på..yummi..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:45   #16
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: atkins vaffel mix?

Jeg likte ikke vaflene så godt...da var pannekakene og muffinsene bedre....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 08:01   #17
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: atkins vaffel mix?

Hvor fant du mixen til slutt, Stinasol?

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 08:50   #18
Mya
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 52
Innlegg: 329
Mya er ny på veien

Sv: atkins vaffel mix?

Har disse i skapet og skal vente litt tror jeg. Men er det noen som har en ide på hvor mange karber det er i en vanlig vaffelplate sånn for sammenligning?

Mya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:21   #19
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: atkins vaffel mix?

Opprinnelig lagt inn av AnnaV, her.

Hvor fant du mixen til slutt, Stinasol?


ho fant den på sartor---life bjærum

(sneik mæ te å svare e )

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 16:55   #20
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

borealis: ja det lover jo enda bedre jeg eeelsket vaflene men nå kan jeg jo se frem mot pannekaker og muffins...hurra

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:59   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: atkins vaffel mix?

Er disse vaflene veldig fete? Noen som vet hvordan de evt funker på Lindberg? Vet at de fleste Atkins produktene, som f.eks sjokoladene og barene, er for fete for lindbergere.....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:04   #22
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: atkins vaffel mix?

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

borealis: ja det lover jo enda bedre jeg eeelsket vaflene men nå kan jeg jo se frem mot pannekaker og muffins...hurra

Fant vaffelmix, pannekakemix og muffins-mix på Kinsarvik i sentrum i dag
Noen som vet hvordan disse er å spise på Lindberg?

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:28   #23
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: atkins vaffel mix?

ja nå selger de dem over alt plutselig..veeeldig bra.. vet desverre ikke hvordan det er med lindberg

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:33   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: atkins vaffel mix?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er disse vaflene veldig fete? Noen som vet hvordan de evt funker på Lindberg? Vet at de fleste Atkins produktene, som f.eks sjokoladene og barene, er for fete for lindbergere.....

De er vel ikke for fete for Lindberg vel ? Kjenner flere "Lindbergere" - inkl. flere kursledere, som spiser sjokoladene og barene.....

En digresjon:
Det har flere ganger fra Lindbergs side bli påstått at "Dr. Robert Atkins oppfordrer til økt inntak av fett av alle typer". Dette er ikke riktig, - og om Lindberg hadde hatt tid til å oppdatere seg på Atkins og ikke lese gamle bøker fra 1992 (den utgaven den norske oversettelsen bygger på), hadde han også sett at Atkins advarer mot de samme fett typer han selv advarer mot. Og det er jo helt klart at han som selger barer og sjokolader selv ikke kan anbefale en konkurrents varer på sine sider.


Nei, produktene til Atkins er ikke for fete for Lindberg-kosthold. Men det er ikke dermed sagt at jeg anbefaler Atkins produktene. Personlig kjøper jeg de vanligvis ikke. Overprisede produkter som ikke smaker særlig bra spør du meg...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 22:43   #25
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: atkins vaffel mix?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

De er vel ikke for fete for Lindberg vel ? Kjenner flere "Lindbergere" - inkl. flere kursledere, som spiser sjokoladene og barene.....

En digresjon:
Det har flere ganger fra Lindbergs side bli påstått at "Dr. Robert Atkins oppfordrer til økt inntak av fett av alle typer". Dette er ikke riktig, - og om Lindberg hadde hatt tid til å oppdatere seg på Atkins og ikke lese gamle bøker fra 1992 (den utgaven den norske oversettelsen bygger på), hadde han også sett at Atkins advarer mot de samme fett typer han selv advarer mot. Og det er jo helt klart at han som selger barer og sjokolader selv ikke kan anbefale en konkurrents varer på sine sider.


Nei, produktene til Atkins er ikke for fete for Lindberg-kosthold. Men det er ikke dermed sagt at jeg anbefaler Atkins produktene. Personlig kjøper jeg de vanligvis ikke. Overprisede produkter som ikke smaker særlig bra spør du meg...

Takk, snille Nille!
Jeg er i en sånn fase der jeg er redd jeg driver og blander Lindberg og Atkins, og er redd for å drite meg ut. Men vet jo at Atkins vedlikehold er likt Lindberg, så får prøve å sette meg skikkelig inn i det.

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Tofu middager Marianne Middag 1 01-03-06 16:09
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no