Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

En oppskrifts-takk!

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-07, 16:13   #1
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

En oppskrifts-takk!

Jeg har nå vært her i litt over ett år, og jeg må bare si at tida før jeg havnet på lavkarbo.no så var ikke kjøkkenet favorittstedet mitt å oppholde meg.
Har egentlig aldri vært særlig glad i å lage mat, og det er vel også en av grunnene til at jeg endte opp her - fordi jeg har spist så mye ferdiglaget "rask".

Ikke det at kjøkkenet er det stedet jeg oppholder meg mest nå heller, men nå synes jeg det er mer spennende å lage meg ting enn før.

Jeg vil derfor få lov til å takke alle dere som bidrar med flotte og spennende oppskrifter her i forumet! Synes det er helt utrolig at dere klarer å finne ut at alle disse "rare" ingrediensene faktisk kan bli til de flotteste retter, at dere prøver dem ut og deler det med oss som sitter spent og venter på resultatene deres.
Har bl.a. laget Komkaris "vannbakkels" og må si jeg aldri i livet hadde funnet ut at det kunne gå an å lage noe sånt av de få ingrediensene der!

Så tusen takk til alle dere som deler med dere av oppskrifter! Hva skulle vi "amatører" gjort uten dere?!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 17:34   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: En oppskrifts-takk!

Hei.
Jeg slenger meg på den takken, jeg også. Fordi at som ny bruker her var det godt å finne mange herlige oppskrifter.. Da blir man ikke så fort matlei...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk - Støttemedlem guro Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 221 13-02-18 19:41
Takk og takk Marianne Generell diskusjon 3 19-09-04 17:14
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 23-04-04 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no