Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-10, 12:55   #2551
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man selge BHer? Har flere BHer i stor størrelse som jeg kjøpte for et halvt år siden. De var jo ikke akkurat billig, og er ikke synlig slitt, så det føles litt for galt å kaste dem eller gi til fretex, hvis de i det hele tatt tar imot BHer. Kjenner ingen med store nok pupper som jeg kan gi dem til heller.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo
Gammel 14-07-10, 13:03   #2552
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg har solgt amme-bh'er på finn, de forsvant fort skal jeg si deg! Er jo ikke verre en å prøve!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-07-10, 13:32   #2553
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av christine76, her.

Kan man selge BHer? Har flere BHer i stor størrelse som jeg kjøpte for et halvt år siden. De var jo ikke akkurat billig, og er ikke synlig slitt, så det føles litt for galt å kaste dem eller gi til fretex, hvis de i det hele tatt tar imot BHer. Kjenner ingen med store nok pupper som jeg kan gi dem til heller.

Det kan du! Damer med mye pupp ønsker gjerne billige bh-er Prøv du, det er ikke verre enn at du ikke får respons

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-07-10, 22:15   #2554
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor fortsetter jeg å diskutere ting med folk som alltid kommer med "du vet ikke hva du snakker om", eller "du er helt på vidvanke", når det faktisk irriterer meg at folk ikke tåler at noen er uenig med de?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-07-10, 22:20   #2555
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt store oppbevaringskasser i plast med lokk, rimelig?
Har bl.a jysk, europris, coop obs, biltema og Nille m.m i nærheten, orker ikke dra innom alle for å sjekke priser

Vet at Europris hadde tilbud på bokser i forrige uke, aner ikke om det gjelder fremdeles.

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 14-07-10, 22:25   #2556
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor fortsetter jeg å diskutere ting med folk som alltid kommer med "du vet ikke hva du snakker om", eller "du er helt på vidvanke", når det faktisk irriterer meg at folk ikke tåler at noen er uenig med de?

fordi du har rett?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 14-07-10, 22:43   #2557
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Mill, her.

Vi kjører videre på ferie fra København i morgen, og tenkte vi skulle ta et par dager i Amsterdam.
Noen som kjenner byen, og vet om et par morsomme ting å bedrive dagene med der?

Morsomme aner jeg ikke, men syns det er vanskelig å komme unna Rijksmuseum da. Fantastisk samling av alle de store nederlandske; Rembrandt m.m. Ellers var det en veldig koselig gate der med resturanter fra hele verden. Det var det jeg fikk med meg da vi var i Amsterdam.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 14-07-10, 22:50   #2558
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

fordi du har rett?

Seff, det er jo underforstått

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 15-07-10, 15:46   #2559
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Data- spørsmål:
Min sønn har ventet i 6 dager på et spill som kom i dag. Da han skulle innstallere det, dukker det ikke opp noe DVD/CD-rom- stasjon- symbol på Min datamaskin!!!
Han har innstallert flere spill tidligere og det lar seg innstallere på min stasjonære, men hva i all verden har skjedd med hans og hvordan kan vi fikse det?

Han er snart 17 år, men maser vettet av meg, som om jeg har stjålet greia!!! Hadde jo ikke visste hva jeg skulle se etter en gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 15-07-10, 16:23   #2560
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Data- spørsmål:
Min sønn har ventet i 6 dager på et spill som kom i dag. Da han skulle innstallere det, dukker det ikke opp noe DVD/CD-rom- stasjon- symbol på Min datamaskin!!!
Han har innstallert flere spill tidligere og det lar seg innstallere på min stasjonære, men hva i all verden har skjedd med hans og hvordan kan vi fikse det?

Han er snart 17 år, men maser vettet av meg, som om jeg har stjålet greia!!! Hadde jo ikke visste hva jeg skulle se etter en gang!

Prøv en gang til, prøv andre spill/cd-er. Skjer ingenting er cd-rommen sannsynligvis defekt og da må den leveres inn til reperasjon.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 15-07-10, 18:29   #2561
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Startet opp i en liten jobb igjen etter mange år hjemme pga helsa. Ikke mange timer i uka enda, men det er jo en start.
Skulle hatt lønn i dag, men har ikke fått. Kommer det ikke inn i morgen heller lurer jeg på:

skal jobbe i morgen kveld, men om jeg ikke har fått lønn - skal jeg vente4 til den blir utbetalt? Har mast om en kontrakt også, men ikke fått det enda heller. Er ikke noe kjempesum, men det er vel litt prinsipp?
Hva mener dere?

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat
Gammel 15-07-10, 18:43   #2562
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kommer vel an på jobben! Setter du noen i kjempeknipe ved å ikke komme på jobb, får du nok ikke de pengene du venter på senere heller! Om det er sånn det er liksom?
Er du sikker på at lønnen er registrert? Har du skrevet timelister med lønnskontonr som er godkjent av sjefen? ETCETCETC!

Vanskelig å si når man ikke vet noe om jobben!

Personlig hadde jeg ikke hatt hjerte/samvittighet til å bare bli borte fra jobb! Er mange steder det er rot med lønningene i begynnelsen feks!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 15-07-10, 18:51   #2563
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Spør først, streik etterpå

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 15-07-10, 19:16   #2564
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jo da, alt er i orden. Både timelister og andre formaliteter er i orden. Det er fler som ikke har fått penger og eieren er ikke å få ta i.
Ikke lett å spørre da - men får vente å se.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat
Gammel 15-07-10, 19:25   #2565
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har lyst til å lage brød. Sitter å leser og leser.. blir sprø! mangler alltid noe og vet ikke hva jeg kan erstatte med :P

Kan jeg lage brød av dette?:
- soyamel
- rød jyttemel
- semper pofiber
- fiberhusk
- kruskakli
- bakepulver
-natron
- JBKM
- knuste linfrø
- sesamfrø
- solsikkekjerner

TAKK

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 15-07-10, 20:30   #2566
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan (eller kan man i det hele tatt) legge inn f.eks ett excel-ark i en post her?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 15-07-10, 23:13   #2567
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan (eller kan man i det hele tatt) legge inn f.eks ett excel-ark i en post her?

Jepp - det går fint an, følgende filtyper kan lastes opp;
bmp - bilde
gif - bilde
jpe -bilde
jpeg -bilde
jpg - bilde
png- bilde
xls - regneark (Windows Excel)
txt - tekstfil (Notepad, Textpad, Word osv)
doc - tekstfil (Windows Word, WordPerfect, WordStar)
pdf - Adobe Acrobat
psd - Adobe Photoshop
zip - filer minimert med Winzip eller andre "pakkeprogrammer"
htm - internettfil
mp3 - lydfil

Velg Avansert når du skal legge inn en kommentar, skroll ned litt på siden til du kommer til en rute som heter "Legg ved filer".
Klikk på knappen "Behandle vedlegg", klikk på en av Browse-knappene og velg filen du ønsker å legge ut.
Du kan velge inntil 3 filer (en av gangen)
Når filen(e) er valgt, klikk på knappen "Last opp" og se at filnavnet legger seg som vedlegg i ruten "Legg ved filer".
Skriv ferdig kommentaren og send svar som vanlig.

Ble kanskje litt detaljert dette

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2006063013535016d8aba853d4.jpg (578,4 KB, 5 visninger)
Vedlagte filer
Filtype: xls TEST.xls (13,5 KB, 0 visninger)
__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"



Sist redigert av grotingeling : 15-07-10 kl 23:25.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 16-07-10, 15:34   #2568
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Såeh, kva er det verste som kan skje, dersom ein byr på eit hus uten visning, der boligen er tvangssolgt og bebuar er i ferd med å bli tvangsflytta. Visning er umulig pga lite samarbeidsvillig "husokkupant".

Var billig nemlig

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 16-07-10, 15:37   #2569
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det verste som kan skje er vel at budet blir godtatt, og at du da sitter med en bolig du ikke kjenner tilstanden til.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 16-07-10, 15:40   #2570
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er vel ein grunn til at det er billig, kanskje...?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-10, 15:43   #2571
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av camryn, her.

Såeh, kva er det verste som kan skje, dersom ein byr på eit hus uten visning, der boligen er tvangssolgt og bebuar er i ferd med å bli tvangsflytta. Visning er umulig pga lite samarbeidsvillig "husokkupant".

Var billig nemlig

Det verste som kan skje er a)huset er i ufattelig dårlig stand. Eller b)okkupanten flytter ikke.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 16-07-10, 16:04   #2572
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det verste som kan skje er a)huset er i ufattelig dårlig stand. Eller b)okkupanten flytter ikke.

...I aller verste fall begge deler...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-07-10, 16:08   #2573
camryn
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Kringsatt av fiender
Innlegg: 312
camryn er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men i beste fall så flytter okkupanten ut i god tid, og grunnen til at han/ho ikkje ville flytte er fordi det er eit eksepsjonelt bra hus i tipp topp stand? ja?

Meh, finner vel noko anna

__________________

camryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 16-07-10, 17:22   #2574
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det verste som kan skje er a)huset er i ufattelig dårlig stand.

Og at det dermed kommer en millionregning tillegg til den allerede betalte summen bare for å gjøre det beboelig. Hvem vet hvordan denne okkupanten har behandlet hus og innbo...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-07-10, 17:27   #2575
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nemlig.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no