Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mistet lysten på mat :-/

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-11, 21:03   #1
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Mistet lysten på mat :-/

Hei.
Jeg er helt fersk her og har blitt til at jeg har egenkomponert litt i en uke nå . Jeg prøver å ligge på karbo mellom 5 og 10 gr om dagen . Jeg har gått ned 2,6 kg første uke og er fornøyd selv om sikkert det meste er vann . Dem 2 siste dagen har jeg mistet matlysten helt og det er vel et luxusproblem for et tidligere matvrak men ødlegger dette helt for vektnedgang når jeg spiser for lite ? Passer på at det lille jeg får ned er fett men er alikevell redd det blir i minste laget .
I går spiste jeg et hardkokt egg med majones på dagen og kvelde 2 pølser stekt i meierismør .
I dag har jeg spist ca 200 gr kabaret med majones og 2 taffelost kjeks .
Noen som kan svare meg på om dette vil bli vektstopper er jeg takknemmelig

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:04   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Mistet lysten på mat :-/

En ting er å spise lite, en annen ting er å nesten ikke spise noenting. Du bør absolutt prøve å få i deg mer mat. Ikke bare for vektnedgang, men du skal tross alt ha i deg noe næringsstoffer også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:06   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mistet lysten på mat :-/

Ingen partystopper og heeeelt nomalt!
Det går over igjen også!

Gi det noen dager, så blir du sulten på ordentlig! Da skal du spise deg passe mett på skikkelig lavkarbomat/fett og kose deg masse!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:08   #4
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Sv: Mistet lysten på mat :-/

Takk for kjappe svar .. Da satser jeg på at lysten kommer tilbake snart utrolig vanskelig det er å spise når man absolutt ikke har lyst på noe ...frister ikke engang med karbomat men det er jo ihvertfall bra

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:09   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Mistet lysten på mat :-/

Ja, det kan jo hende matlysta kommer tilbake etterhvert

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:11   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mistet lysten på mat :-/

Prøv å spis noe spennende du ikke har laget før, noe med mye smak/krydder etc!
Ta en titt på Gerds oppskrifter, så blir du kanskje litt sulten også!
Nederst i første innlegg i journalen hennes finner du både oppskrifter og forslag til ukemenyer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:23   #7
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Sv: Mistet lysten på mat :-/

Takk for tips og studerte mange sennende oppskrifter her i begynnelsen og masse snadder mat her inne bare ingenting som frister nå helt utrolig egentlig hehe jaja den kommer nok tilbake så det holder ettervært satser jeg på

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:25   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mistet lysten på mat :-/

Husker jeg nesten følte en slags taps- følelse da matlysten forsvant akkurat da jeg hadde oppdaget at det faktisk var lov til å spise meierismør og fløte og feite oster!
Så hadde jeg egentlig ikke lyst på noe av det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:29   #9
biggirl75
Juniormedlem
 
biggirl75 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 10
biggirl75 er på en erverdig vei

Sv: Mistet lysten på mat :-/

ja akurat sånn jeg føler det også !! Elsker jo smør og fett og fløte osv men det ble kansje for mye av det gode plutselig

biggirl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sluttet med kaffe og mistet fullstendig lysten til søtt! Eva Generell ernæringsdebatt 24 25-02-14 18:46
Mistet muffinsoppskrift Anom Ketolysekuren 8 23-08-09 20:26
Mistet troen Marimari Ketolysekuren 13 12-02-09 14:21
Kurert for lysten på Bounty sjokolade isabella Lavkarbo generelt 1 15-01-09 09:02
Mistet matlysten Bayone Ketolysekuren 6 29-01-08 22:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no