Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Nannahs supergode knekkebrød!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-10, 22:10   #326
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Slikkepott funker bra for meg! Neste gang skal jeg strø litt grovt havsalt over dem. Ikke mye altså, et korn her og et korn der liksom

Da kan du oppleve at saltet bare faller av når de er stekt...jeg pensler med litt eggehvite (som jeg pleier å ha liggende i kjøleskapet fordi mannen lager så ofre bernaise) og så strør jeg litt havsalt over, da sitter saltet og blir der til jeg spiser de opp...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg



Sist redigert av Karbosara : 11-08-10 kl 01:40.
Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 00:01   #327
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Tusen takk for tipset! Skal huske på å pensle!

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 12:59   #328
Nitsirk
Nytt Medlem
 
Nitsirk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 56
Innlegg: 1
Nitsirk er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Hei!
Hvordan er det mulig å bli 1 karb i hvert av knekkebrødene? (32 stk)
Har kjøpt økologiske solsikkekjerner på Coop ogher står det 17 kH pr 100 gram, oppskifta bruker 200 gram og bare solsikkekjerner blir da 34 kH. Eller er jeg helt på jordet?

Nitsirk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 13:45   #329
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Mine solsikkekjerner har bare 7,2g karber, de!


Mener det er sånn ca det de fleste ligger på på næringsinnholdslistene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:38   #330
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg har rista gresskar- og pinjekjerner i mine knekkebrød. Samt at jeg kliner alt utover med en gang FØR fiberhusken har fått svelle. Da er det nemlig mye lettere å bre deigen utover samt at jeg får tynnere og flere knekkebrød.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:16   #331
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Det er veldig stor forskjell på karbeinnhold i solsikkekjerner fra produsent til produsent. Møllerens har absolutt det laveste innholdet såvidt jeg har klart å finne ut

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:31   #332
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg har en helt personlig teori om at en del økologiske varer er importert i mindre kvanta, og at det da ofte bare brukes den næringsinformasjonen de har i det landet varene importeres fra. Dermed er ikke alltid fiber trukket fra på karbohydratinnholdet
Men godt mulig jeg er på jordet

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 11:17   #333
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Jeg har en helt personlig teori om at en del økologiske varer er importert i mindre kvanta, og at det da ofte bare brukes den næringsinformasjonen de har i det landet varene importeres fra. Dermed er ikke alltid fiber trukket fra på karbohydratinnholdet
Men godt mulig jeg er på jordet

Støtter den teorien jeg også ut ifra min egen erfaring av slike varer. Har prøvd å søke litt på nettet og kan ikke finne at det er normalt med så store avvik i næringsinnholdet på slike varer. Små forskjeller forekommer selvfølgelig, men ikke så uhorvelig mye-

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 13:20   #334
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Det finnes solsikkekjerner med like høyt karbeinnhold som de økologiske...fex fra Regal tror jeg det var...

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:21   #335
Matlei
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 21
Matlei er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Desse vil jeg også prøve

Ser det er stor forskjell på f.eks. kh innholdet på solsikkekjerner og at Møllerens er de med lavest kh. Og har forstått det sånn at når det gjelder kruskakli så er Regal sin best? Noen som har tips om hvilke kjeder som har inne disse. Har no vært på Kiwi og Spar og de har ikke

Hva med Sesamfrø og Gresskarkjerner? Hva med kh i desse?

Sitter bare på jobb og tripper og skal rett på butikk etter jobb og hjem og bake knekkebrød viss jeg finner de rigktige ingrediensene Fiberhusk og linfrø har jeg fra før

Håper bare jeg får det til da - har ikke vært heldig med de andre lavkarbo-oppskriftene (har jo ikke prøvd alle selvsagt )

Men tuuuusen takk for alle som deler oppskrifter så vi litt mindre oppfinnsomme kan lære oss - har savnet knekkebrød masse

__________________


Matlei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 10:43   #336
gryhelen
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 65
gryhelen er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Matlei, her.

Noen som har tips om hvilke kjeder som har inne disse.

Jeg kjøper møllerens solsikkekjerner på Rema 1000.

__________________
Gry Helen





gryhelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mix Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 10:28   #337
smukkas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 27
smukkas er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Hvordan blir disse uten fiberhusk?

__________________
Min smukke blogg

"Jeg lever i en drøm, en vill en, som spiser solnedganger som drops"
smukkas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 14:55   #338
Frk. Fryd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 43
Innlegg: 26
Frk. Fryd er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av smukkas, her.

Hvordan blir disse uten fiberhusk?

Jeg tok nettopp mine ut av ovnen. Jeg halverte oppskriften men brukte full mengde sesamfrø for jeg glemte meg. Jeg finmalte halvparten av solsikkefrøene og all sesamen og finmalte linfrøene også. De henger sammen og er sprø og fine. Jeg stekte i ca 50 min på en pizzaplate. Det kan jo være de detter fra hverandre når de tørker?

Frk. Fryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbosunnfornuft Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:29   #339
smukkas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 27
smukkas er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg tok nettopp mine ut av ovnen. Jeg halverte oppskriften men brukte full mengde sesamfrø for jeg glemte meg. Jeg finmalte halvparten av solsikkefrøene og all sesamen og finmalte linfrøene også. De henger sammen og er sprø og fine. Jeg stekte i ca 50 min på en pizzaplate. Det kan jo være de detter fra hverandre når de tørker?

Jeg hadde 2 egg i kjøleskapet som jeg pisket og blandet i røra, og hadde oppi litt ekstra havrekli og store havregryn for å få passe konsistens. De henger sammen nå, ble ikke knusksprø som jeg har smakt at flere andre har fått til, men ble gode nok. Hadde litt "Nå spiser jeg fuglefrø, dere!"-følelsen i begynnelsen da jeg spiste dem, men det gikk seg fort til og med masse smakfullt pålegg/krydder på er de kjempegode.

__________________
Min smukke blogg

"Jeg lever i en drøm, en vill en, som spiser solnedganger som drops"
smukkas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 14:58   #340
Frk. Fryd
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 43
Innlegg: 26
Frk. Fryd er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg tror det at jeg stekte de på en sånn pizzaplate (keramikk) hadde et positivt utslag!

Frk. Fryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbosunnfornuft Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 14:40   #341
Debussy
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Asker
Alder: 52
Innlegg: 90
Debussy er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg bakte disse i dag - og er like begeistret som de fleste andre! Skikkelig gode og enkle å lage!!! Tenker allerede nå at disse skal på brunsj-bordet 1.juledag

Jeg tok 3ss bakemiks i stedet for fiberhusk (som jeg ikke fikk tak i i går) og det funket helt fint

__________________


Debussy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:24   #342
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av smukkas, her.

Hadde litt "Nå spiser jeg fuglefrø, dere!"-følelsen i begynnelsen da jeg spiste dem

Det er jo det som er godt!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 19:21   #343
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Var tom for solsikkekjerner. Så jeg prøvde med kverna mandler. Og sist så ruta jeg opp med pizza-ruller i første "snu-operasjon" da var det lett å dele opp etterpå.
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:38   #344
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Brukte 200 gr mandler istedefor solsikkekjerner. FANTASTISK- smaken fikk et lite hint av kransekake Og det å dele dem i første "snuoperasjon" var nok engang suksess. Prøv.
Blanda alt det tørre først, også fiberhusk. Litt salt og Stevia i en 1/2 ltr vann. Måtte tilsette mere vann for å få smurt det utover bakepapiret. Men det damper jo vekk.
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:44   #345
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Jeg holder på med en røre nå, og lurer på om jeg må olje bakepapiret først? Er det vanskelig å få de av bakepapiret?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:39   #346
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Trenger ikke olje papiret, bare husk å ta det av med en gang du tar knekkebrødene ut av ovnen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:48   #347
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Ja, nå er det for sent likevel. Knekkebrødene er i ovnen, og jeg smurte ikke bakepapiret. Mener jeg hadde problemer med sånt bakepapir før, men det var et billig-merke fra en billigbutikk eller no sånt. Har ikke hatt problemer med det jeg har nå.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:27   #348
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Brukte 200 gr mandler istedefor solsikkekjerner. FANTASTISK- smaken fikk et lite hint av kransekake Og det å dele dem i første "snuoperasjon" var nok engang suksess. Prøv.
Blanda alt det tørre først, også fiberhusk. Litt salt og Stevia i en 1/2 ltr vann. Måtte tilsette mere vann for å få smurt det utover bakepapiret. Men det damper jo vekk.
Mvh Grovsnus

Jeg også delte med pizzahjulet ved første snuoprasjon forrige gang, da jeg glemte det, og det var bare så mye greiere, enn før de går i ovnen.

Hvis du vil ha krasnekakekjeks....så anbefaler jeg på det varmeste Nannahs knekkebrødkjeks med mandelmel. De ar utrolig gode. Enten bare med smør på eller med ost på.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 08:51   #349
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Om røra er for bløt sitter papiret fast, den skal være jevn uten synlig vann.
Viktig å gi fiberhusken tid til å svelle.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 15:20   #350
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Hos oss har vi nå alltid Nannahs knekkebrød på lur, vi liker dem kjempegodt og det gjør alle gjester som ikke er lavkarbere også!!

Vet det har vært snakk om tidligere (og kanskje ikke anbefalt??), men jeg har litt olje i røra og da er det mye lettere å få det løs fra bakepapiret... Og knekkisene blir fortsatt sprø

Mamma kom med et godt tips for å få deigen utover papiret/ plata, og det virker superbra: ta en liten klar plastpose/ brødpose på hånda, og klem røra utover med posen som en hanske på en måte. Helt genialt, funker som bare det

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Supergode muffins Cornelia Kake/dessert og snacks 35 14-01-13 18:51
Supergode lavkarbo knekkebrød Gunhild Bakst 31 22-09-11 10:41
Knekkebrød? Ramboline Ketolysekuren 12 13-09-10 12:45
Knekkebrød AltforStor Ketolysekuren 2 21-08-07 19:35
Enids supergode biffsalat Enid Middag 0 23-05-07 17:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no