Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Drikke på trening

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-12-12, 15:28   #1
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Drikke på trening

Hva bruker dere? Har bare drukket vann hittil, men med lavt blodtrykk er salt viktig har jeg skjønnt. Finnes det noe treningsdrikke som ikke er sukker omber? Farris klarer jeg bare ikke...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 10:11   #2
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Drikke på trening

Jeg bruker kun vann

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 10:15   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Drikke på trening

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Jeg bruker kun vann

Samme her

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 10:20   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.193
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Drikke på trening

Samme her også. Saltet bruker jeg heller i maten, det smaker uansett bedre der....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 10:40   #5
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Drikke på trening

Drikker bare vann !

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:46   #6
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Drikke på trening

Ta med noen salte nøtter eller noe for å fylle på rett etter? Har hittil også bare drukket vann...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 13:55   #7
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Drikke på trening

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Ta med noen salte nøtter eller noe for å fylle på rett etter? Har hittil også bare drukket vann...

Det kan jo funke.
Men merker du noe til dette mens du trener?

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 17:07   #8
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Drikke på trening

Tror egentlig trening er positivt for blodtrykket, men salt og væske er vel de eneste fornuftige rådene man får av leger... Hjelper lite å si vær forsiktig når en del av jobben er å stå bøyd over hestebein... Holdt på å gå helt galt i jula... Så jeg tenker vel forebygging og.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:42   #9
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Drikke på trening

Kun vann

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:48   #10
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Drikke på trening

Vann (og mineralvann, men ikke til trening, men etter) her også. Min svimling ble redusert etter en periode hvor jeg hadde veldig lyst på salt på all slags mat (gikk over etter en måneds tid) og hvor jeg fikk opp ferritin litt med jerntilskudd. Tror ikke jeg hadde rent lavt blodtrykk, men lett blodtrykksfall når jeg reiste meg. Tipset fra Kit om å stramme magemusklene rett før/under oppreisning hjalp også har jeg lyst til å si.

Seinere har jernet ramlet i bunn igjen til tross for supplementering, men nå uten tilhørende svimling.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:55   #11
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Drikke på trening

På ett eller annet treningsforum leste jeg at det beste var vann med litt salt i.
Jeg har vel 1/2 ts til 1/2 liter vann, det må ikke bli for mye salt.
Noen ganger har jeg i tillegg oppi litt sitron/lime for smakens og variasjonens skyld.
Noen ganger har jeg oppi litt "taffelvann"essens.
Jeg har også kjøpt MRM Zero sugar Driven Pre-workout bost () på iHerb som jeg blander med vann og drikker til treningen - og det er mest fordi jeg liker smaken. Den skal jo egentlig drikkes 1/2 time før trening

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fitnessbloggen: Ustabil trening og "core"-trening gamlebyen Trening 0 13-04-12 08:48
Lov å drikke te? Mints Spis deg ned i vekt med Skaldeman 12 16-01-12 23:08
Kildehenvisning til ketose og trening (puls) og lavkarbo og trening? wollafruen Trening 6 23-03-11 08:35
Kan jeg drikke.... Mocca Induksjonen 6 16-01-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no