Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Nådd målet

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-10, 19:05   #1
Alias
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1
Alias er på en erverdig vei

Nådd målet

Jeg har endelig funnet ut hva som funker for meg. Etter en rekke mislykkede forsøk på å gå ned i vekt, og beholde vekten, har jeg endelig funnet noe kroppen min er fornøyd med.
Jeg gav kroppen et lite "sjokk" i to dager hvor jeg kun spiste grønnsaker, drakk vann og te. Den tredje dagen spiste jeg avokado, egg og frukt. Dagene etter dette har jeg spist grønnsaker, frukt, egg, ost, cottage cheese, fisk, kylling, svin og krydder. I tillegg har jeg gått 1,5 t tur hver dag (til tross for kulden). Jeg har rast ned i vekt, og føler meg helt fantastisk. Kroppen sier ifra om hva den trenger, og jeg gir den det. Som regel spiser jeg tre skiver ost hvis jeg ikke er helt fornøyd etter et måltid, og det funker hver gang. Jeg spiser tre måltider om dagen, og frukt og grønnsaker som mellommåltider. Hver morgen drikker jeg et stort glass vann, og resten av dagen drikker jeg kun vann og te, og ett par kopper kaffe. Jeg tar magnesium-tilskudd. Jeg spiser når jeg er sulten, og føler ikke søtsuget lenger. Jeg har minket inntaket av kaffe også, noe som har skjedd helt av seg selv. I tillegg spiser jeg ikke etter klokka 20, og legger meg ca 23. Drikker gjerne flere kopper grønn te på kveldstid.
Det jeg har konsentrert meg om er at det er viktig å drikke mye vann, gå turen min hver dag, tenke at maten skal være så ren som overhodet mulig (dvs uten tilsetningsstoffer), og at kroppen ikke skjønner at den er mett før det har gått 20 min. Derfor har jeg laget en ferdig porsjon på talerken og bestemt meg for at det er det, og derfor slipper jeg å "lure på om jeg egentlig kan spise litt til". Jeg kommer til å fortsette på samme måten, men forsiktig unne meg noen glass rødvin og andre utskeielser nå og da. Jeg skal fortsette å spise mat som inneholder så lite tilsetningsstoffer som mulig, og å sørge for 1,5 t fysisk aktivitet hver dag det er mulig. Dette høres kanskje strengt ut, men det føles faktisk ikke slik. I feel good:0)

Alias er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
dette funket for meg


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når du har nådd målet ... Jorkla Livets lyse side 22 18-11-10 08:41
Når målet er nådd a-m Spørsmål og svar 4 07-12-09 20:32
Målet er nådd-hva nå? Sheena Ketolysekuren 6 27-01-08 22:45
Målet er nådd! MorStine Ketolysekuren 54 05-11-07 16:31
Dere som har nådd målet.... (eller tanker om å nå målet...) LilleVille Lavkarbo generelt 13 17-09-06 02:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no