Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Soyamel for JBK?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-09, 15:02   #1
519urd
Nytt Medlem
 
519urd sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
519urd er på en erverdig vei

Soyamel for JBK?

Hei, tenkte jeg skulle prøve meg på god gammaldags 70-talls lørdagspizza som ligger under middagsforumet her, men har ikke JBK og lurte om det går like fint og bruke Soyamel.

Ser også at det er noe der som heter fiberhusk som jeg ikke aner hva er? Går det fint uten eller er det noe annet jeg kan bytte det ut med?

Et siste spm. ser folk bruker soyaprotein her... er det det samme som soyamel eller er det to forskjellige produkter?

__________________
Ikke meninga å være total idiot, men bakekunnskapene mine er nada....
519urd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver ketose Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 16:03   #2
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Soyamel for JBK?

Fiberhusk gjer at deiga blir meir DEIG, og ikkje så "suppeaktig". Det bitter blandinga, altså. Du får tak i det på helsekost og somme daglegvareforretningar. Google fiberhusk, så finn du meir info. Anar ikkje om det går greit å lage utan, men eg veit i alle fall at lavkarbobrøddeig som eg har laga etter oppskrift her inne er mykje betre MED fiberhusken.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 19:21   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel for JBK?

Opprinnelig lagt inn av 519urd, her.

Hei, tenkte jeg skulle prøve meg på god gammaldags 70-talls lørdagspizza som ligger under middagsforumet her, men har ikke JBK og lurte om det går like fint og bruke Soyamel.

Ser også at det er noe der som heter fiberhusk som jeg ikke aner hva er? Går det fint uten eller er det noe annet jeg kan bytte det ut med?

Et siste spm. ser folk bruker soyaprotein her... er det det samme som soyamel eller er det to forskjellige produkter?

JBKM er også et bindemiddel og kan bare erstattes med Fiberhusk.

Soyamel inneholder masse karber, så det blir noe helt annet om du bytter ut bakemix/soyaproteiner med det.

Fås kjøpt på Meny og ICA i hvert fall, og i mange helsekostbutikker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 19:28   #4
519urd
Nytt Medlem
 
519urd sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 3
519urd er på en erverdig vei

Sv: Soyamel for JBK?

Tusen takk for svar! klarnet opp lit det der.. Var ikke klar over at soyamel innehold masse karber engang jeg..

Er så mye forskjellige greier å sette seg inn i.. Ble først nå klar over at jeg ikke kan spise alle oppskriftene på denne siden.. hehe.. men greit å få med seg.

Btw, noen som ar tips om en skikkelig god oppskrift som passer for en på ketose?

Igjen, takk for svar.

__________________
Ikke meninga å være total idiot, men bakekunnskapene mine er nada....
519urd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver ketose Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 19:31   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Soyamel for JBK?

Tenker du på en pizza- oppskrift eller oppskrifter generelt?

Gerds oppskrifter er alle meget ketolysevennelige!

Bare klikk på bildene så får du opp oppskriftene!

Finnes noen ketolyse- pizzaer rundt om også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Soyamel adventhiel Lavkarbo generelt 5 17-08-09 10:04
Soyamel Tone-G Generell ernæringsdebatt 9 30-05-08 16:06
Soyamel.. Lara Oppskrifter 11 04-11-07 14:12
Soyamel? Klumpe Spørsmål og svar 10 31-01-07 08:01
Soyamel Donna Lavkarbo generelt 2 11-03-06 09:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no