Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Kjente bivirkninger?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-05, 15:07   #1
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Kjente bivirkninger?

Hei jeg er helt fersk i dette og lurer på om noen vet/har opplevd å bli fryktelig uvel av lavkarbokuren?? Jeg sto opp til min tredje dag idag og har vært så elendig...svimmel, kaldsvettet, slapp og kvalm+ løpt på do...

Er det er form for abstinens eller er det en reaksjon på endringen i kostholdet?

Takknemlig for synspkt..det er ikke lett å være sånn og ha en baby nemlig...

luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 15:12   #2
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Min første tanke er at du ikke spiser NOK vennen!! En 4 mnd gammel baby, tar faktisk rimelig mye energi i form av morsmelk.. prøv å øke størrelsen på måltidene dine. .og særlig på proteiner, så kanskje det går over. .men nå er jo jeg en fersking selv da. Så jeg er jo ingen ekspert på dette... og hvor ofte spiser du feks?? 4-5 måltider om dagen er jo det optimale


Håper det går over da.. Må være i form til vannkrig på fredagen vet du hehe...

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 15:18   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

mmmjjja. Jeg skjønner hva du mener, men jeg spiste meg god og mett 4 ganger i går.. Har hatt noen runder før også med dette, men de har ikke vart så lenge som idag. Derfor lurte jeg på om endringen i kosthold kan forsterke dette...

luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 15:43   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Men du? luringen, hva er det slags lavkarbo du prøver på en form av?

ingen karbo? Eller Atkins? Eller SB? Eller?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 15:47   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det lurer jeg også på... hva slags kosthold har du? Hva spiser du i løpet av en dag? De fleste mener at man ikke skal gå i ketose under amming...
Men det du beskriver er vanlige abstinenser av å legge om kostholdet,- kroppen vil ha sukkeret det er avhengig av.... Men det KAN også væreet tegn på at du spiser for lite karber.... KAn du ikke fortelle hva u spiser da? Så kan vi se på sammensetningen hva som er tilfellet?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 15:49   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det du beskriver er symptomer på ketose og for lite væskeinntak Pluss andre abstinenser (Sukker, hvete og/eller andre ting du har sluttet å spise)

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 16:53   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Drikker du nok?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 17:56   #8
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Har du spist maltitol?

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 19:08   #9
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

heisan...
Går litt bedre nå.
I går spiste jeg egg, salat, røkt ørret, 1/2 avocado, nøttemufinser, youghurt,nøtter, mandler, spekekjøtt, fetaost, cottage cheese. spredt ut på 4 måltider..samt drakk masse vann. Nei jeg har ikke tatt maltiol (hva er det da??)

Det er tanken min at jeg skal legge meg på Lindberg dietten, har ikke fått bøkene jeg har bestilt enda da..

luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 19:10   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

maltitol er sukkeralkoholer. de finnes i sukkerfrie sjokolader og det gir ofte diare...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 20:06   #11
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av luringen

heisan...
Går litt bedre nå.
I går spiste jeg egg, salat, røkt ørret, 1/2 avocado, nøttemufinser, youghurt,nøtter, mandler, spekekjøtt, fetaost, cottage cheese. spredt ut på 4 måltider..samt drakk masse vann. Nei jeg har ikke tatt maltiol (hva er det da??)

Det er tanken min at jeg skal legge meg på Lindberg dietten, har ikke fått bøkene jeg har bestilt enda da..

Men du er i ketose. Og følger ikke på lindberg med det kostholdet der

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 20:09   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Men du er i ketose. Og følger ikke på lindberg med det kostholdet der

Hvordan vet du at hun er i ketose? Er du synsk, HP?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 20:11   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Hvordan vet du at hun er i ketose? Er du synsk, HP?

Nope, men hun har spist noelunde slik i 3 dager så... 2+2=?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 20:15   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

13?

Men atte HP, du kanke bare si at "du er i ketose" fordi atte ikke sant, det er jo ikke sikkert at alle bare hopper i ketose selvomatte mange gjør det når de spiser sånn og slik. Nemlig.

Men skjønner poenget ditt altså Man vet jo ikke om ketose er farlig/OK for babyen enda.. men jeg ville nok safet og spist minst 50 g karber om dagen

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 20:19   #15
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ingen som har vist at det er farlig for mor eller barn å være i ketose. Det bare antaes at det ikke er det lureste en gjør når en ammer

Men altså:

Menyene jeg har sett. dagens + en i en annen tråd

+

Dagens "bivirkninger"
-----------------------------------
= Ketose
===========================

Den er jeg rimelig sikker på

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 20:26   #16
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

HP, lusker du rundt og holder oversikt over hva folk spiser? Cool. Det var ganske imponerende, faktisk - at du husket det der på strak arm!

*vil helst ikke vite hva HP tenker om kostholdet mitt*

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 20:47   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hvis luringen IKKE er i ketose med de dagsmenyene er hun et lavkarbo-under (for ikke å si et medisinsk !)
For de menyene hadde ikke mye karber !! Ikke nok for en ammende mor.

Du må spise mer luringen !

Helt sant !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 21:22   #18
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

Hvis luringen IKKE er i ketose med de dagsmenyene er hun et lavkarbo-under (for ikke å si et medisinsk !)
For de menyene hadde ikke mye karber !! Ikke nok for en ammende mor.

Du må spise mer luringen !

Helt sant !!

Tusen takk for at dere er så omtenksomme..Jeg har nå kjøpt lindberg brødet og spist 2 skiver. Skal bli litt mindre fanatisk..typisk meg. Jeg er en sånn "flink pike" vettu...skal gjøre alt bra...så da ble det sikkert litt for bra nå...

Venter på bok så jeg kan bli litt klokere...i tillegg til dere da!
Hva med Ryvita med sesam ? kan jeg spise noe av det??

luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 21:25   #19
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ryvita med sesam er bra!
Det lureste du gjør er å spise masse grønnsaker til proteiner og fett og ha en til to skiver/ryvita pr dag i tillegg, samt spise en frukt om dagen,- en pære eller grapefrukt eller noe..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 22:15   #20
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ryvita med sesam er bra!
Det lureste du gjør er å spise masse grønnsaker til proteiner og fett og ha en til to skiver/ryvita pr dag i tillegg, samt spise en frukt om dagen,- en pære eller grapefrukt eller noe..

Takk. Pære er digg. Da legger jeg inn en ryvita eller fedonskive til lunsj og frokost tenker jeg.-... hehe, måtte legge inn en hestesmiley siden jeg har to hester!!

luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 22:26   #21
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Og så er du jo egentlig ikke store jenta heller, så du kan kanskje ikke legge deg på et så strengt nivå som oss som har en del å ta av heller.. Eller???

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 22:30   #22
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ryvita med sesam er bra!
Det lureste du gjør er å spise masse grønnsaker til proteiner og fett og ha en til to skiver/ryvita pr dag i tillegg, samt spise en frukt om dagen,- en pære eller grapefrukt eller noe..

Ryvita har høy GI, så det er lurt om du begrenser det litt

Wasa Fiber Pluss, Fiberrik og GG helsekli er bedre knekkebrødalternativer

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 22:33   #23
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Ryvita har høy GI, så det er lurt om du begrenser det litt

Wasa Fiber Pluss, Fiberrik og GG helsekli er bedre knekkebrødalternativer

Hvordan er det med Rugsprø, HP? Jeg har spist det et par dager nå i lunsjen (1) og lurer på om det er derfor jeg har sånn søtbehov i går og i dag?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 22:34   #24
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av luringen

Nei jeg har ikke tatt maltiol (hva er det da??)

Maltinol er et søtningsstoff som enkelte reagerer på med å bli dårlig. Uvell og dårlig i magen.. Tror blandt annet at Atkins barene (de sjokoladene man får kjøpt på narvesen med bare 2 karber) inneholder dette stoffet..

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 19-01-05, 22:37   #25
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Hvordan er det med Rugsprø, HP? Jeg har spist det et par dager nå i lunsjen (1) og lurer på om det er derfor jeg har sånn søtbehov i går og i dag?

Aner ikke.. Noen som har en bok å slå opp i?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg har merket 3 bivirkninger på Skaldeman ... 114->92-95 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 24 22-12-10 23:27
Lavt stoffskifte og ny livsstil Lea Stoffskifte / hormonproblemer 10 09-06-07 19:58
Den kjente og kjære matpakken! madelene Lunsj 11 14-02-05 12:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no