Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-14, 13:36   #21901
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg har vært på besøk hos noen som røyker inne og klærne stinker deretter. jeg har vaska de, men de lukter fortsatt røyk - har noen tips til hvordan jeg får bort lukta? ja, jeg har brukt både vaskemiddel og skyllemiddel

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Edikk fjerner røyklukt har jeg lest

Eddik fjerner det meste av vonde lukter. Du kan enten legge plaggene i bløt i eddikvann og så vaske, eller ha eddik der det skal være skyllemiddel i vaskemaskina, men siden du allerede har vasket de holder det helt sikkert å spraye klærne med utvannet eddik.

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
Gammel 03-01-14, 13:39   #21902
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eddik er supert mot røyklukt, ja!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-01-14, 13:51   #21903
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men hvor mye eddik bruker man? jeg tenker at jeg kjører heller klærne i maskin om igjen etter som det er snakk om to store vasker Hurtigprogram, ftw!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-01-14, 13:58   #21904
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Men hvor mye eddik bruker man? jeg tenker at jeg kjører heller klærne i maskin om igjen etter som det er snakk om to store vasker Hurtigprogram, ftw!

Et par-tre korker med blank eddik i skyllemiddelkammeret burde holde. Tar også bort andre sterke lukter, som parfyme, katteurin og alskens uhumskheter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-01-14, 14:01   #21905
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Et par-tre korker med blank eddik i skyllemiddelkammeret burde holde. Tar også bort andre sterke lukter, som parfyme, katteurin og alskens uhumskheter.

Takkar, da skal jeg vaske om igjen her!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-01-14, 16:10   #21906
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan eddik fungere på klær som det lukter litt for fort svette av? Dere vet, de genserne som lukter rent og pent når man tar dem på seg, men som begynner å ose sur svette etter bare 3-4 timer

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 03-01-14, 16:22   #21907
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet ikke, Cyan ... Men når vi først snakker om eddik. Hvor i alle dager får man tak i 12% eddik? Har mulifibre-farge til klær her, men må tilsette eddik som holder 12%, men det eneste jeg har sett i butikker er 5 og 7.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-01-14, 16:41   #21908
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kjøpte 35% eddik på coop extra.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 03-01-14, 16:44   #21909
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg kjøpte 35% eddik på coop extra.

Ah. Takk!
Men. Hjelpes, da må jeg regne ut blandingsforhold.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-01-14, 16:46   #21910
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror det står bakpå flaska

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 03-01-14, 16:49   #21911
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Slik lager du 12 % eddik: 1 del 35 % eddikessens blandes med 3,7 deler vann.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 03-01-14, 16:54   #21912
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har erfaring med betennelsesdempende gel ala ibux e.l? om det har noe effekt? type senebetennelse i håndledd...

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 03-01-14, 17:09   #21913
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av wirow_84, her.

Noen som har erfaring med betennelsesdempende gel ala ibux e.l? om det har noe effekt? type senebetennelse i håndledd...

Jeg opplever at det kan være symptomdempende der og da, men ikke på sikt. En støtteskinne synes jeg er mer effektivt - gjerne sammen betennelsesdempende tabletter (reseptbelagte)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-01-14, 17:24   #21914
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Slik lager du 12 % eddik: 1 del 35 % eddikessens blandes med 3,7 deler vann.

Takk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-01-14, 18:29   #21915
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg opplever at det kan være symptomdempende der og da, men ikke på sikt. En støtteskinne synes jeg er mer effektivt - gjerne sammen betennelsesdempende tabletter (reseptbelagte)

Takk for svar vaskeklut, da blir det vel en kombinasjon av alle tre... ( i tillegg til hvile, men det er jo ikke alltid like enkelt)

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 03-01-14, 19:15   #21916
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Apropos eddik.
Noen her som vasker sine sorte dongeribukser i eddikvann for å bedre holde fargen?
Fikk dette tipset av butikken der jeg fikk en slik motebukse i gave.
Der sa de at både Diesel, Nudie og Replay anbefalte sine kunder vaske i eddikvann???!!??

Anyone med erfaring og som har gode råd her inne?

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 03-01-14, 19:44   #21917
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er hos optiker to ganger i året, og øyelege en gang i året pga. diverse, og jeg er sjekket opp og ned og funnet god nok.

De som bruker briller/ linser skal levere en egen førerkortattest til biltilsynet, og den må ikke være eldre enn 6 mnd gammel når du leverer den. Både fastlege, øyelege og optiker kan i teorien fikse enn sånn attest, det er bare å fylle ut side 3 i utvidet søknadsskjema for førerkort fra Statens Vegvesen. (I praksis er det veldig mange leger som ber folk komme til meg for å ordne dette.) Evt om du søker på nettet leverer du en separat attest f.eks når du tar teoriprøven. Attesten skal inneholde hva en ser med og uten styrke, styrkeutmåling, samt at det skal gjøres en enkel test på synsfeltet/ sidesynet.

__________________




Sist redigert av Lemen : 03-01-14 kl 19:55.
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-01-14, 19:58   #21918
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

De som bruker briller/ linser skal levere en egen førerkortattest til biltilsynet, og den må ikke være eldre enn 6 mnd gammel når du leverer den. Både fastlege, øyelege og optiker kan i teorien fikse enn sånn attest, det er bare å fylle ut side 3 i utvidet søknadsskjema for førerkort fra Statens Vegvesen. (I praksis er det veldig mange leger som ber folk komme til meg for å ordne dette.) Evt om du søker på nettet leverer du en separat attest f.eks når du tar teoriprøven. Attesten skal inneholde hva en ser med og uten styrke, styrkeutmåling, samt at det skal gjøres en enkel test på synsfeltet/ sidesynet.

Det vet jeg, og det er alt i orden.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-01-14, 20:06   #21919
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Kan eddik fungere på klær som det lukter litt for fort svette av? Dere vet, de genserne som lukter rent og pent når man tar dem på seg, men som begynner å ose sur svette etter bare 3-4 timer

Leste akkurat dette i en artikkel På Facbook nå, med 100 gode tips.

To get rid of the musty smell on old towels, wash using 1 cup of white vinegar on a hot cycle, then repeat with 1/2 cup of bicarbonate of soda -

See more at:
http://www.glamumous.co.uk/2013/03/1....pQqnf2Ke.dpuf

Lykke til!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 03-01-14, 20:32   #21920
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av wirow_84, her.

Noen som har erfaring med betennelsesdempende gel ala ibux e.l? om det har noe effekt? type senebetennelse i håndledd...

Jeg har kronisk betennelse, som kommer og går. Ibux gel virker ikke.
Det som hjelper meg er pulsvarmere strikket/heklet i silkegarn, eller feks alpakka. Og blir det helt galt bruker jeg støtteskinne. Viktig å ikke vente for lenge med å støtte.
Slike pulsvarmere har nok hjulpet meg unna en del støtteskinnebruk.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 03-01-14, 23:16   #21921
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvorfor spør du når du har svaret selv?

eh, nei?.... Jeg vet hva som skjer, men ikke hvorfor, altså ikke hvorfor det plutselig går over. Det er jo det jeg gjerne vil vite, så kan jeg evt framprovosere det tidligere.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-01-14, 23:36   #21922
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det startet heller dårlig. Det er vannlekkasje ned i etasjen under, og det skal komme fra at vi har hatt vinduet åpent mens det regner.. Og vi må betale kostnadene for det.

Er ikke så sikker på at dette er helt lovlig, men det er ord mot ord, og han sier at rørleggeren som var her og så på, sa at vinduet var åpent. Så da så.
Han er en "storkar" og jeg er en "liten jentunge".

"Er man frekk nok kan man bare stoppe langs veien og laste på ved som tilhører andre, så åpenlyst, tror alle det er helt ok."

Kanskje det ikke er slik det fungerer, kanskje han satser på at jeg ikke vet, og/eller ikke tør krangle om det. Hvem vet, kanskje det er helt riktig. Og at jeg bare er sur og har vondt i hodet?

Håper ikke dette er en indikasjon på hvordan resten av året blir, for da blir jeg ødelagt. Helt ødelagt.

"kopiert fra min side"

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 03-01-14, 23:46   #21923
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lava: er det et spørsmål inni der? Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med posten din!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-01-14, 23:56   #21924
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Lava: er det et spørsmål inni der? Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med posten din!

det er flere spm der, jeg vil bare vite om jeg eller huseiger har rett

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-01-14, 00:09   #21925
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Det startet heller dårlig. Det er vannlekkasje ned i etasjen under, og det skal komme fra at vi har hatt vinduet åpent mens det regner.. Og vi må betale kostnadene for det.

Er ikke så sikker på at dette er helt lovlig, men det er ord mot ord, og han sier at rørleggeren som var her og så på, sa at vinduet var åpent. Så da så.
Han er en "storkar" og jeg er en "liten jentunge".

"Er man frekk nok kan man bare stoppe langs veien og laste på ved som tilhører andre, så åpenlyst, tror alle det er helt ok."

Kanskje det ikke er slik det fungerer, kanskje han satser på at jeg ikke vet, og/eller ikke tør krangle om det. Hvem vet, kanskje det er helt riktig. Og at jeg bare er sur og har vondt i hodet?

Håper ikke dette er en indikasjon på hvordan resten av året blir, for da blir jeg ødelagt. Helt ødelagt.

"kopiert fra min side"

Det har regnet endel i vinter, men vannlekkasje? Da skal det regne rimelig mye, og vinduet vært på vidt gap hele høsten... Hva med å ta inn en egen rørlegger/snekker til å sjekke? Sesong opinion-sjekk?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no