Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-15, 14:19   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

Ja, med lav GI selvsagt. Uten fiber eller søtning som gir gass. Jeg synes det er kjedelig å aldri kunne ta mer enn noen få gram. Det er på tide at vi får noen gode alternativer. Alle de nye inneholder fiber!!

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 15:05   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

Tåler du stevia?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 15:06   #3
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

Så lag din egen, da. Det er mange gode oppskrifter på egen sjokolade, både her på forumet og ellers på det store internett.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 18:11   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Tåler du stevia?

Ja, men de tre jeg har sett med stevia inneholder også inulin.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 09:11   #5
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

Jeg lager sjokolade av 100% sjokoladen fra iHerb + temmelig mye kakaosmør så den ikke blir altfor mørk + vaniljepulver og stevia. Som "fyll" kan jeg blande i mandler og/eller gojibær.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 10:14   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

77-90% blandet ca 50/50 med grønn Cocosa, smeltet i panne og kjølt i kjøleskap. Jeg kan spise mye av den i den forstand at jeg er fornøyd etter 3-4 biter.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 11:23   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Finnes det ikke en eneste sjokolade man kan spise mye av uten å dø av magekrampe?

ja, det er vel ingen vei utenom å måtte lage selv. Takk

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Finnes det pizzabunn uten smak av egg? simen1986 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 17-09-12 00:04
Finnes det noe godis vi kan spise? bofse Spørsmål og svar 18 04-08-08 21:25
Er jeg den eneste idioten her? (Jeg har ikke kommet i ketose) quebec Lavkarbo generelt 12 09-03-08 21:39
Finnes det noe uten sukker?! Amalie22 Lavkarbo generelt 9 04-07-07 21:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no