Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Syden til høsten, trenger tips!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-09, 15:59   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Syden til høsten, trenger tips!

Jeg og ei venninna planlegger litt løst en sydentur i November en gang da vi er litt skuffa over årets Oslo-sommer.
Jeg har aldri vært i Syden, hun har ikke vært i Syden siden nittitallet, så vi føler oss en smule grønne.
Jeg trenger dermed anbefalninger!
Som vi tenker, hadde det vært fint om det var billig å komme seg både dit og hjem, og å bo og leve der.
Vi ønsker ikke å reise charter og er lite interessert i organiserte turer, da det vi helst vil er å bare dasse rundt og late oss i varmen . Hadde vært fint om stedet ikke var helt ødelagt av turisme i form av gærninger med vikinghjelm og morsomme t-skjorter eller drita fulle mindreårige briter , så steder som Ibiza og sånn er utelukka.
Har hørt at Bulgaria er det nye Tyrkia, men vet i grunn ikke noe om hvordan det er der.

Og gjerne tips om hvilke flyselskaper som er billige! Komfort og service den lille tiden man sitter på flyet er ikke så farlig! Vi vil gjerne spare penger der det spares kan

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:02   #2
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Det er ofte billigst å reise charter, det betyr bare at reiseselskapet har kjøpt en pakkeløsning med fly og hotell i samme pakka, som de så må få solgt. Reiser du fra torp (går tog på 2 timer fra oslo s), så kan det være sinnsykt billige reiser. Sjekk restplass.no og søk på turer fra oslo til syden (ja du leste riktig)

Selv har jeg bodd på det fineste hotellet ever, uspesifisert inkludert deilig frokost, i Tyrkia - uten å føle at jeg var med i Charterfeber. Bare sjekk litt om byen/stedet.

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:11   #3
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Jeg ville ikke vært så redd for å reise charter.
Du er "på egenhånd" selv om du reiser charter.
Jeg har bare reist charter på mine turer, og gjør dèt jeg vil - NÅR jeg vil.
Dèt betyr stort sett bare late dager ved bassenget eller stranden

Alcudia er et sted som er godt egnet for barnefamilier = ikke fyll.
Alanya i Tyrkia anbefaler jeg ikke! Altfor masete selgere.

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:15   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Ah, da har jeg nok misforstått charter-konseptet litt, har sett et kvarter med Charterfeber og fikk det så til de grader i halsen.
Altså, litt moderat fyll er heeelt greit , merker også at jeg ikke er så frista til å dra til typisk "barnefamilievennlige" steder heller (ja, jeg er litt vanskelig ...).
Er vel ute etter et litt "voksent" sted med løs snipp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:21   #5
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Du kan også prate litt med de som jobber på reisebyråene. De har som regel vært selv på mange av stedene de selger turer til.
Si hva du er på jakt etter, så har de helt sikkert gode forslag til deg

Star tour har feks turer under fanen "Blue couples", som er ferie i voksen atmosfære. Noen hoteller er visst garantert barnefrie, hehe.....

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:22   #6
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

November er det vell best å komme seg så langt sør som mulig...
hva med Tunis,Egypt eller Marocco?
Jeg elsker små greske øyer...men november er ikke helt årstiden får øylivet.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:22   #7
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Det er inmari morsomt å kjøpe flybilletter og deretter finne seg et koselig hotell på egenhånd... ringe og bestille rom, være litt spent på om de egentlig forsto hva jeg sa osv. Har hatt mange fine ferier på denne måten. Med Lonely Planet som "Bibel".

Men... det blir nesten alltid dyrere enn charter! Sånn er det bare, sorry. Så hvis man vil spare penger, lønner det seg å finne en restplass-chartertur. Gjerne uspesifisert. Og så, når man har kommet fram, så bare glemmer man at man reiste charter. Det går helt fint å glemme.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:29   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Haha! Ok, så lenge jeg ikke løper på charter-Svein så er jeg glad . Og, jeg har ingenting i mot barn, altså, men barnefri sydenferie -jatakk!
Det kan godt hende vi drar tidligere enn november, spørs hvor langt jeg har kommet økonomisk med alt som må betales av alskens skit nå.
Men, ingen meninger om Bulgaria, altså? Eller er det for kaldt i november? Viktig at det er varmt, om enn ikke hett. Men sånn bikini og bade-varmt i alle fall.
Takk for tips så langt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:31   #9
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

November kan være både og...jeg ville satsa på det afrikanske kontinent for varmt vær på den tida av året..

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:32   #10
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Hvis det er varmt vær på lavbudsjett i november du er ute etter har du nesten ikke noen alternativer til Kanariøyene. Autstralia, Østen og Karibien blir fort dyrt. Fastlands-Spania, Hellas, Italia, Tyrkia og andre destinasjoner i "nærområdet" har genser-og-langbukse-klima på den tiden hvis man ikke er svært heldig og får uvanlig varmt vær.

Blant Kanariøyene vil jeg anbefale Lanzarote. Der er det fritt for skyskraperhoteller og grisefester. Mye interessant arkitektur (César Manrique), og fascinerende natur! Legg inn en billig leiebil i budsjettet.

Muligheter for moderat fyll burde det også være mange av på Lanzarote...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 17:41   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Hmmm, sjekka Lanzarote nå på restplass.no, og det billigste jeg fant var med en totalpris på 13 000 kr . Det er nesten en og en halv månedsinntekt for meg, det. Men, jeg ser Hellas, Kreta og sånn er billig, hvordan er temperaturen der på høsten?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:00   #12
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Jeg var i Bulgaria for ca 7-10 år siden. Anbefaler det ikke. Der fikk jeg faktisk charterfeberfølelsen. Du slipper fulle fjortisbriter, men så er det en gjeng fulle fjortisrussere med russisk techno på kasettspiller på naborommet i stedenfor. Disse turiststedene er sååå tydelig bygd opp bare for turistene sin skyld, det var til og med politisperringer rundt grensene av turistmaskinene som hindret bulgariere i å komme inn. Maten var vond og stedet var generelt uinnspirerende. Dra et annet sted.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:01   #13
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmmm, sjekka Lanzarote nå på restplass.no, og det billigste jeg fant var med en totalpris på 13 000 kr . Det er nesten en og en halv månedsinntekt for meg, det. Men, jeg ser Hellas, Kreta og sånn er billig, hvordan er temperaturen der på høsten?


Det var ikke billig! Jeg tror at prisen dropper jo nærmere avreise man kommer, så det lønner seg nok å sjekke igjen noe senere.

Kreta blir pakket ned i løpet av oktober. 99% av turistene forsvinner, og kjølig vær overtar. Men, man kan være heldig; på Kreta i januar for noen år siden opplevde jeg 30 cm nysnø den ene dagen og 22 varmegrader den den neste.



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:13   #14
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Det kommer jo litt an på hva dere ønsker å få ut av ferien også, da. Grand Canaria har jeg aldri vært, men i november for å bare bade og slappe av - jo, kanskje? Noen skryter veldig av Tenerife, også.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:13   #15
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Her er en lavpriskalender... følg med her, så dukker det kanskje opp noe bra. Det skulle være mulig å få en tur til ca 3000,- i November.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:15   #16
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Hvis du kan dra på onsdag førstkommende får du en 15 dagers tur til syd-Thailand inkl hotell for 5000...

Jeg skjønner at du ikke kan dra så fort, men det er bare et eksempel på hvor billig det kan bli når det nærmer seg. Og Hotellene som blir kjøpt i en sånn pakke er som regel en helt ok standard, er min erfaring. Ellers får de ikke solgt pakkene.

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:17   #17
puttelure
Nytt Medlem
 
puttelure sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 7
puttelure er på en erverdig vei

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Vi var i Tunisia siste uka i august. Detur og Apollo pleier å ha rimelige turer dit. Tror varmen holder lengre der enn de greske øyene.

__________________
Minus 11 kg siden 1.juni
puttelure er avlogget   Min kostholdsfilosofi: delvis Atkins Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 19:17   #18
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

I november ville jeg satset på det afrikanske kontinent - ellers blir det for kaldt tror jeg. Jeg har vært både i Tunisia og Egypt, og syns begge steder er veldig bra syns jeg. Egypt er imidlertid favoritten.

Jeg har forresten også vært i Bulgaria. Var der i fjor - i Nessebar. Likte meg godt, men det er jo blitt veldig populært - og da også veldig turistifisert. Men billig og bra og mye god mat.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 20:00   #19
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Jeg er heller ikke noen velberfaren syden-reiser, men jeg har vært tre ganger i Spania, og vil gjerne tilbake. Men det var ikke i november, for da er det nok litt kjølig. Ellers har jeg vært i Tunisia og dit vil jeg ALDRI tilbake. For menneskene var rett og slett ikke hyggelige. Det eneste de var ute etter var penger og å glo på rumpa di, så ikke et sted jeg anbefaler. Har dog en del venner som har stortrives der, så kanskje jeg bare var uheldig...

Lykke til i hvert fall, og det høres herlig ut å komme seg en tur den mørkeste høstmånenden

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 20:02   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Ja, håper det blir noe av!
Og, haha, jeg har i grunn ikke mye rumpe på glo på,

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 20:45   #21
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

hei
jeg må bare snike meg inn her litt
Misunner deg som som skal på tur i varmen. Det høres veeeldig fristende ut etter denne drittsommern.
Men jeg er litt enig med Nannah her. Skal du reise i november er det nok lurt å komme seg litt lenger sør enn middelhavet. Egypt er jo perfekt. Der kan man være veldig heldig å få billige reiser. Men skal du dra dit blir man absolutt anbefalt å legge litt penger i hotell pga en litt nedprioritert standard. Har også hørt at det lønner seg å velge et hotell med All inclusive om man drar dit.

Har aldri vært i egypt, men har mange venner som har vært der opptil fler ganger. Er visst helt fantastisk både på land og under vann
Skal definitivt dra dit når poden kommer ut.

Charter er ikke helt som du hadde forestilt deg nei
Men hvis du er flink med reserch kan man ende opp med en mye billigere tur om man ikke bestiller charter. Det kommer veeeldig an på hvor man skal reise. Til de typiske feriestedene som kanariøyne, greske øyer osv lønner charter seg. Men til Egypt kan det være det kan lønne seg å bestille fly og hotell hver for seg. Lurt å sjekke i vert fall.

Lykke til med planleggingen, det er en moro del av det å dra på tur

Men jeg ville ALDRI reist til kanariøyne. Da kan du like godt bli i Norge (om du ikke vil være omringet av nordmenn på ferie. er vel en av grunnene til at man reiser bort, eller?!)

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 21:35   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Nei, Kanariøyene -navnet frister ikke en gang
Egypt høres jo liksom skikkelig eksotisk ut, da! Ja, det skal jeg jammen sjekke!
Er jo ikke hundre prosent sikkert at det blir, det begynte som en fantasi på en regnværsdag, og nå klarer vi ikke å slutte å snakke om det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:34   #23
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Det blir noe av. Sånn er det med den saken!

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:38   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Stupedama, her.

Det blir noe av. Sånn er det med den saken!

Hurra

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 23:33   #25
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Syden til høsten, trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.


Men jeg ville ALDRI reist til kanariøyne. Da kan du like godt bli i Norge (om du ikke vil være omringet av nordmenn på ferie. er vel en av grunnene til at man reiser bort, eller?!)

Kanariøyene har et ufortjent dårlig rykte synes jeg. Det er mange flotte steder du kan dra uten at du oversvømmes av nordmenn.

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei jeg er ny og trenger tips Thea_84 Spørsmål og svar 4 29-06-09 22:20
Hei, jeg trenger tips og råd jente21 Lavkarbo generelt 10 09-08-08 19:16
Trenger tips og råd her lille bolle Ketolysekuren 8 09-06-08 21:09
Trenger vi å ta mer kosttilskudd nå på høsten og vinteren Tidligere bruker Kosttilskudd 12 08-11-05 11:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no