Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Potetsalat

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-12-06, 11:22   #1
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Potetsalat

Hei er det noen som spiser det ? jeg kjøpte meg en pakk i går 10.1 karber i vet jo at 100g ikke er mye når det er så tungt men godt å ha litt til middagen alikevell..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 12:02   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: potet salat

Potetsalat er ikke lavkarbo og bør absolutt ikke spises. Stivelsen kan gi vannansamling og luft i magen samme dag/dagen etter. Men er du klar over det og det ikke betyr noe er det jo opp til deg hva du vil spise.

Er det bare 10 karber pr 100 gram ? Da er det ikke mye poteter i da. Har aldri sett en med så lite karber i heller. Hva er merket ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 12:23   #3
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: potet salat

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Potetsalat er ikke lavkarbo og bør absolutt ikke spises. Stivelsen kan gi vannansamling og luft i magen samme dag/dagen etter. Men er du klar over det og det ikke betyr noe er det jo opp til deg hva du vil spise.

Er det bare 10 karber pr 100 gram ? Da er det ikke mye poteter i da. Har aldri sett en med så lite karber i heller. Hva er merket ?

det var 10.9 karber og merket er euroshopper..jeg tester nå å ser iallfall...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no