Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Gjør jeg noe feil?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-14, 13:08   #1
sti87
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 8
sti87 er på en erverdig vei
Red face

Gjør jeg noe feil?

Hei!

Jeg er nybegynner på lavkarbo, så har ikke helt bestemt meg om det er en spesiell type jeg vil følge. Jeg har vel bestemt meg for å ikke stresse med om jeg er i ketose eller ikke (kan hende dette er dumt)

MEN; jeg startet med dette kostholdet forrige onsdag (snart en uke siden). Jeg har kuttet det meste av karbohydrater, men "skeiet" ut her om dagen med grønnsakssuppe med kjøttbuljong, gulrot og kål. Ellers har jeg spist mye skinke, bacon, egg, avocado o.l

Jeg opplevde egentlig en økning i energi ganske kjapt, etter to dager. Det var så "ille" at jeg ikke klarte å være i ro. Jeg har ikke opplevd å ha vondt i hode, være svimmel eller annet ubehag. Har heller ikke de store abstinensene på sukker, noe som jeg syns er rart

Spørsmålet mitt er derfor om jeg gjør noe feil i.o.m at jeg ikke har de store endringene bortsett fra mye mer energi (som jeg syns kom veldig fort).

Kan nevne at jeg mistet 3 kg på to dager, men har gått opp igjen nå, så har totalt mistet 1,7 kg.

sti87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 13:33   #2
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Gjør jeg noe feil?

Siden det virker som om kroppen har sluppet på litt vann, er du på god vei
Man opplever somregel ikke hodepine om man ikke går over i ketose. Så fortsett som du gjør, du.

__________________