Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-12, 00:41   #14201
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LibraGirl, her.

Tenkte jeg skulle begynne med jillians 30 day shred,
så det jeg lurte er om det er noe jeg må invistere i?
(om man ser bort fra treningstøy og gode sko

Noen vekter kanskje? ett par brusflasker fyllt med sand/vann, eller noe annet passe tungt du klarer holde i hendene.
Om du ikke har vanlige vekter da

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 28-04-12, 01:46   #14202
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag
Gammel 28-04-12, 09:44   #14203
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Den har jeg, men har ikke turt prøve med varmen, for den ble så himla varm.. bruker massasjefunksjonen (når jeg husker det) men ellers ikke.
Syns ikke du den ble for varm? Hva gjør jeg i så fall feil?

Prøv den utenpå en tynn tskjorte/tights! Eller venn deg til det litt av gangen!
Da jeg brukte den på arret og magen etter bukplastikken, vennet jeg meg til å ha den så varm fordi jeg mener det var det beste for å øke blodsirkulasjonen.
Bruker jeg den på ryggen og lårene(min auau områder) er det utenpå tynne klær om jeg skal holde på lenge!
Minner meg på å finne den frem i dag forresten. Har ligget feil på nakken min 2 netter på rad og trenger littoppmyking, kjenner jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-04-12, 09:53   #14204
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Prøv den utenpå en tynn tskjorte/tights! Eller venn deg til det litt av gangen!
Da jeg brukte den på arret og magen etter bukplastikken, vennet jeg meg til å ha den så varm fordi jeg mener det var det beste for å øke blodsirkulasjonen.
Bruker jeg den på ryggen og lårene(min auau områder) er det utenpå tynne klær om jeg skal holde på lenge!
Minner meg på å finne den frem i dag forresten. Har ligget feil på nakken min 2 netter på rad og trenger littoppmyking, kjenner jeg!

Vil denne kunne øke blodsirkulasjonen i bena også ?
Har en svigermor med MS og mulig diabetes son har veldig stygge sår på føttene som ikke gror. Legene mener det er pga dårlig sirkulasjon. Den dårlige sirkulasjonen kan vistnok komme av en utposning på hovedpulsåren i magen (som var godt noe tilbake ved siste sjekk). De gjør ikke noe med bena før magen er fikset.
Og - kanskje dette kan være noe for junior, som stadig har kalde ben, sikkert pga dårlig sirkulasjon (han går jo ikke).
Jeg spør de vise jeg....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-04-12, 09:58   #14205
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har en god hvitvin å anbefale? Helst en ikke så søt, men en tørr en, og så bør den være gjengs nok til at den finnes på de fleste pol.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-04-12, 10:07   #14206
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Vil denne kunne øke blodsirkulasjonen i bena også ?
Har en svigermor med MS og mulig diabetes son har veldig stygge sår på føttene som ikke gror. Legene mener det er pga dårlig sirkulasjon. Den dårlige sirkulasjonen kan vistnok komme av en utposning på hovedpulsåren i magen (som var godt noe tilbake ved siste sjekk). De gjør ikke noe med bena før magen er fikset.
Og - kanskje dette kan være noe for junior, som stadig har kalde ben, sikkert pga dårlig sirkulasjon (han går jo ikke).
Jeg spør de vise jeg....

Eldre menensker er jo uansett utsatt for dårlig blodsirkulasjon i bena fordi klaffene i årene som skal frakte blodet tilbake til hjerte/lunger begynner å bli slappe.
Massasje og varme kan øke sirkulasjonen, men bør brukes med forsiktighet, så man ikke gjør vondt verre ved å påføre nye skader med trykk eller varme.
Begynn forsiktig og bruk aldri mer varme enn at du tåler det fint selv!
Om det ikke har stor effekt, vil det være bedre enn ikke noe og all aktivitet er bra, både for svigermødre og den yngre garde!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-04-12, 10:15   #14207
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Eldre menensker er jo uansett utsatt for dårlig blodsirkulasjon i bena fordi klaffene i årene som skal frakte blodet tilbake til hjerte/lunger begynner å bli slappe.
Massasje og varme kan øke sirkulasjonen, men bør brukes med forsiktighet, så man ikke gjør vondt verre ved å påføre nye skader med trykk eller varme.
Begynn forsiktig og bruk aldri mer varme enn at du tåler det fint selv!
Om det ikke har stor effekt, vil det være bedre enn ikke noe og all aktivitet er bra, både for svigermødre og den yngre garde!

Tusen takk for svar Kitt
Svigermor har så papirtynn hud på bena at jeg tror nesten ikke jeg tør å prøve engang. Det skal ingen ting til før det går hull, og da er vi igang med nok et sår Men, tror kanskje jeg skal prøve ut på junior. Han liker at bli massert og knadd, så dette kan bli deilige kosestunder

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-04-12, 10:38   #14208
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som har en god hvitvin å anbefale? Helst en ikke så søt, men en tørr en, og så bør den være gjengs nok til at den finnes på de fleste pol.

Jeg hadde Gazela Vihno Verde forrige gang jeg skulle ha vin og likte den veldig godt. Men, den har 10gr sukker på literen. Så jeg har bestemt meg å prøve Grant Moments Brut Nature som jeg fant i en eller annen vinomtale for ikke så lenge siden (den skulle ha 1,8gr) og vinen kom godt ut av den. Men, tar forbehold om at den ikke er smakt ennå.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 28-04-12, 10:49   #14209
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Tusen takk for svar Kitt
Svigermor har så papirtynn hud på bena at jeg tror nesten ikke jeg tør å prøve engang. Det skal ingen ting til før det går hull, og da er vi igang med nok et sår Men, tror kanskje jeg skal prøve ut på junior. Han liker at bli massert og knadd, så dette kan bli deilige kosestunder

Dersom de mener at svigermors dårlige blodsirkulasjon kommer helt fra magen, trenger man ikke massere leggene, men kan begynne mye lenger opp med lår og setemuskler! Alt vil faktisk kunne hjelpe!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-04-12, 10:53   #14210
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som har en god hvitvin å anbefale? Helst en ikke så søt, men en tørr en, og så bør den være gjengs nok til at den finnes på de fleste pol.

Cono Sur Sauvignon Blanc 2011

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...11/sku-5218701

4,5 g restsukker pr liter
Drakk litt av den i fjor sommer, da var det vel 2010-utgaven.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 28-04-12, 11:26   #14211
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dersom de mener at svigermors dårlige blodsirkulasjon kommer helt fra magen, trenger man ikke massere leggene, men kan begynne mye lenger opp med lår og setemuskler! Alt vil faktisk kunne hjelpe!

Så flott - dette var jo gode nyheter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-04-12, 12:29   #14212
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jeg hadde Gazela Vihno Verde forrige gang jeg skulle ha vin og likte den veldig godt. Men, den har 10gr sukker på literen. Så jeg har bestemt meg å prøve Grant Moments Brut Nature som jeg fant i en eller annen vinomtale for ikke så lenge siden (den skulle ha 1,8gr) og vinen kom godt ut av den. Men, tar forbehold om at den ikke er smakt ennå.

Hehe, det er aaaaaaaaaaalt for mye sukker! Grans momento er jo cava. Den liker jeg veldig godt, men jeg må holde meg unna sprudlevann og sånn nå for jeg har fortsatt operasjonsgass i kroppen som ikke liker selskap av kullsyre.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Cono Sur Sauvignon Blanc 2011

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...11/sku-5218701

4,5 g restsukker pr liter
Drakk litt av den i fjor sommer, da var det vel 2010-utgaven.

Takk for tips!

Det er uansett for sent, for jeg har alt vært på polet. Fikk anbefalt, og kjøpte denne. Den har bare to gram sukker per liter! Jeg har smakt rødvinsvarianten, og den var i alle fall veldig god.
Jeg er jo egentlig en rødvinsjente, og har null peil på hvitvin, og har egentlig aldri likt det noe særlig, for jeg synes så godt som all hvitvin har en bismak av gjær ... Lurer på om det har noe med ungdommens hjemmeekspermenter med Skala vinklubb kombinert med liten tålmodighet?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-04-12, 12:48   #14213
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg er jo egentlig en rødvinsjente, og har null peil på hvitvin, og har egentlig aldri likt det noe særlig, for jeg synes så godt som all hvitvin har en bismak av gjær ... Lurer på om det har noe med ungdommens hjemmeekspermenter med Skala vinklubb kombinert med liten tålmodighet?

Forhåbentligvis var det mangelen på tålmodighet. Nu er det vanskelig å lage bra hvitvin selv. Rødviner går greiere, mens hetviner er enklest.

Hetvin av solbær og rips fra hagen, smaker knall

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 28-04-12, 14:18   #14214
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Forhåbentligvis var det mangelen på tålmodighet. Nu er det vanskelig å lage bra hvitvin selv. Rødviner går greiere, mens hetviner er enklest.

Hetvin av solbær og rips fra hagen, smaker knall

Jeg har laget mye av både rødvin og hvitvin. Jeg synes det er mye lettere å få til god hvitvin enn god rødvin. Hjemmelaget rødvin smaker som det det er; gjæra saft. Men enig med deg i at hetvin er lettest å få til. Jeg har laget hetvin av krøkebær og den blir alltid nydelig!

Kjøpte forresten økologisk rødvin på polet uten sulfider tilsatt... Da smakte det akkurat som hjemmelaget rødvin. Så kanskje det ER slik rødvin bør smake?
Jeg har dessuten begrenset vinbruken mye etter at jeg fant ut hvor mye gift og ulumskheter det er i billigvinene.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-04-12, 14:26   #14215
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanutten, svovler du ikke rødvinen du lager?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 28-04-12, 15:15   #14216
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Kanutten, svovler du ikke rødvinen du lager?

Jeg brukte omtrent en kvart sånn liten pose.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-04-12, 15:39   #14217
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis jeg svovler når jeg legger vinen.
Så mere når jeg stikker om
Så svovler jeg alle korker før jeg korker vinen.

PS, jeg bruker vinfilter, en av verdens beste oppfinnelser, nest etter vannklosettet og primusen

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 29-04-12, 16:36   #14218
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er uansett for sent, for jeg har alt vært på polet.

I tilfelle du skal prøve hvitvin en annen gang, så liker jeg GatoNegro Chardonnay.
http://www.vinmonopolet.no/vareutval...010/sku-379801

Synes nesten den smaker litt melon.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 29-04-12, 16:48   #14219
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

I tilfelle du skal prøve hvitvin en annen gang, så liker jeg GatoNegro Chardonnay.
http://www.vinmonopolet.no/vareutval...010/sku-379801

Synes nesten den smaker litt melon.

Takk for tipset! Melon høres bra ut!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-04-12, 17:59   #14220
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen vits i å bruke Fiberhusk når man bare bruker egg, ost og cottage cheese i oppskriften? Noen som vet?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 29-04-12, 18:04   #14221
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Er det noen vits i å bruke Fiberhusk når man bare bruker egg, ost og cottage cheese i oppskriften? Noen som vet?

Hvis du vil ha det til å henge bedre sammen, så er fiberhusk riktige stoffet. Fungerer som tapetklister.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 29-04-12, 18:29   #14222
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Hvis du vil ha det til å henge bedre sammen, så er fiberhusk riktige stoffet. Fungerer som tapetklister.

Tusen takk Rune for rask tilbakemelding

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 29-04-12, 18:45   #14223
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva skal du bake?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Gammel 29-04-12, 19:12   #14224
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Hva skal du bake?

Skulle lage taco-lapper, og så tenkte jeg: hm... trenger jeg egentlig denne fiberhusken? hehe...

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 29-04-12, 19:14   #14225
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det gjør du sannsynligvis.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no