Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ang. Ticker på profilen

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-10-10, 22:59   #1
LebJenta
Nytt Medlem
 
LebJenta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Røyken
Innlegg: 2
LebJenta er på en erverdig vei
Red face

Ang. Ticker på profilen

Er helt fersk her og vet ikke om dette er rette stedet å spørre heller, men jeg prøver å få en sånn vektreduksjonsticker på profilen min, men skjønner ikke bæret nå :/ Kopierte og limte inn den ene teksten uner min signatur, men kan ikke se om den tickeren er der for det står bare den koden Er det noen som har litt bredere erfaring og som kan veilede meg?? Sikkert ikke så vanskelig, men jeg skjønte det bare ikke..

Tusen takk

__________________
Live, Love, Laugh



LebJenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Barselskiloene må av!!! Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 23:28   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. Ticker på profilen

Kopier teksten fra det første vinduet - ikke det andre. Koden skal begynne med [Url=, ikke <a href=

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 07:32   #3
LebJenta
Nytt Medlem
 
LebJenta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Røyken
Innlegg: 2
LebJenta er på en erverdig vei

Sv: Ang. Ticker på profilen

Tusen takk Prøvde jo selvfølgelig de andre to og ikke den øverste..hehe Men nå er den i boks!!

__________________
Live, Love, Laugh



LebJenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Barselskiloene må av!!! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slette profilen min Bambis Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 01-05-09 07:29
Oppgradere Weight loss ticker på ticker faktory? Ista Spørsmål og svar 6 26-07-08 00:18
Hvordan kan man slette profilen sin? Lollypop! Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 27 16-09-07 22:02
Ang. fødselsdag i profilen siri74 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 16 08-04-05 13:48
Ang. bildet i profilen... elian Atkins kosthold 3 27-08-04 14:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no