Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Partystoppere ?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-10, 23:09   #1
slankogsmekkersnart
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 47
slankogsmekkersnart er på en erverdig vei

Partystoppere ?

bare føler på meg at meieri produkter er party stopper for meg. Skal man stole på intuisjonen sin. Har slanket meg tidligere-dog ikke lav karbo og bøttet ned på med pepsi max og likevel gått ned. Er så mange som råder meg til å kutte ut brusen, men det er jeg bare ikke villig til å gi slipp på

Hva er den vanligste party stopperen ???

slankogsmekkersnart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og grønt Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:13   #2
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: partystoppere ?

baconkrisp.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:16   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: partystoppere ?

Har aldri hørt at baconcrisp er en partystopper.
Man får litt vann i kroppen pga alt saltet, men det forsvinner jo igjen!

Melke-/meieriprodukter er en kjent partystopper, det sammer er tomater og brøderstatninger.

Noen få opplever kunstig søtning som partystopper, men den viktigste grunnen til at folk ikke vil drikke light brus er at disse søtstoffene opprettholder søtsug!

Mange prøver også å leve så rent som mulig, og da uten disse kunstige stoffene i feks light brus!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:17   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: partystoppere ?

Hei,
Vanligste partystoppere er: kunstig søtningsmidler, brøderstatninger, nøtter, tomater, meieriprodukter bortsett fra smør. Andre faktorer: STRESS, sykdom, medisiner, dårlig/manglende søvn.

Det vi er minst villig til å gi opp er som oftest den største synderen…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:45   #5
slankogsmekkersnart
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 47
slankogsmekkersnart er på en erverdig vei

Sv: partystoppere ?

Mulig jeg er dum, men hva mener dere når dere sier at den man er minst villig å gi opp ofte er den største partystopperen ? hvorfor tomat-er da ikke mye karbs i den ?

slankogsmekkersnart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og grønt Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 00:26   #6
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: partystoppere ?

Hei,
Definisjon på partystoppere er: matvarer/faktorer som hindrer vektnedgang uten at man helt kan forklare hvorfor.
Noen forklarer tomat faktoren med at dette i realiteten ikke er en grønnsak…

Mange er av den oppfatningen av at det man craver mest etter er det kroppen tåler minst av…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 00:57   #7
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: partystoppere ?

[quote=Kitt;857181]Har aldri hørt at baconcrisp er en partystopper.
Man får litt vann i kroppen pga alt saltet, men det forsvinner jo igjen!

quote]

Den er partystopper for meg,har prøvd flere ganger. Trodde det var det for flere men da har jeg sikkert tatt feil. Men jeg kan spise tomater, pepsi max og søtningsmiddler. Kansje jeg har en kropp som er litt omvendt?

( prøver å unngå kunstig søtsningsmiddel likevel fordi jeg tror ikke kroppen min har godt av det)

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 01:20   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: partystoppere ?

Mulig det blir for mye proteiner for deg, da, Minni1!
Spiser ikke mye bacongull ofte, men åpner jeg først en pose, blir det litt hver kveld til den er tom, liksom!

Tomater spiser jeg bare ikke uansett, men jeg kan drikke 3 liter Cola zero om dagen og likevel fint gå ned i vekt!
Begrenser brusdrikking til helger, ferier og bursdager stort sett, men er elendig til å få i meg nok væske og merker godt at jeg drikker MYE mer når jeg kan drikke brus!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
partystoppere merethe1 Spørsmål og svar 4 10-02-10 23:07
Partystoppere frkprym Spørsmål og svar 6 08-10-09 21:04
Partystoppere tarante Lavkarbo generelt 4 14-08-09 03:59
Partystoppere StoreLilleMeg Ketolysekuren 9 07-08-09 10:57
Partystoppere Marri Spørsmål og svar 3 02-12-08 16:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no