Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier

"Slank uten å sulte!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-03-09, 12:47   #1
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

"Slank uten å sulte!

http://www.libris.no/index.php?p=display.book&id=45062


Dette er en veldig bra bok for de som på vil ha en enkel og lettfattlig innføring i "lavkarbo" livet.

Jeg har selv boka og synes den er veldig bra.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:05   #2
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: "Slank uten å sulte!

Siden det heter Proteindiett, så er vel hovedvekten på proteiner. Kan du si noe om forholdstallene de legger opp til?

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:48   #3
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Slank uten å sulte!


Det ligner en del på opplegget på fedonklinikken. Under 40 karber om dagen. husker ikke fett/protein/karbo fordelingen... (lånt bort boka) ... men mannen min gikk ned 10 kilo på 2 måneder... når han fulgte det opplegget.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:45   #4
Venus
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 54
Innlegg: 459
Venus er en juvelVenus er en juvelVenus er en juvel

Sv: "Slank uten å sulte!

Boka forteller hvordan du kan gå ned i vekt ved å kontrollere karbohydratinntaket og øke mengden proteiner og fett i maten du spiser. Boka inneholder en rekke oppskrifter på frokost, lunsj, middag, supper og salater. Du får også forslag til isometriske øvelser (statisk trening) for ytterligere å forme figuren. Har register


Dette er bokomtalen...

Venus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:50   #5
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Slank uten å sulte!


Ja der står det jo

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren november5 Spørsmål og svar 12 15-11-08 14:25
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
Charles Clark, -Slank uten å sulte... Borealis Lavkarbobøker 2 09-06-06 01:45
[Slank] Må jeg sulte? HP Spørsmål og svar 3 06-09-05 00:25
"Endelig Slank" av Anne M Lystad Carisma Lavkarbobøker 2 18-10-04 17:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no