Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Lunsj

Nannahs oopsie pizzasnurrer

Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-10, 16:32   #151
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

blir bunnen litt sprø eller? jeg lagde oopsi her en dag, de satt fast på bakepapiret og ble bløte liksom. kan ikke se for meg det som pizzabunn! selv om denne oppskriften er litt annerledes.. takker for svar

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 08:05   #152
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

blir bunnen litt sprø eller? jeg lagde oopsi her en dag, de satt fast på bakepapiret og ble bløte liksom. kan ikke se for meg det som pizzabunn! selv om denne oppskriften er litt annerledes.. takker for svar

Heldigvis er den ikke sprø - for den skal jo rulles For min del setter den seg ikke fast i bakepapiret i alle fall. Det er kjempegodt altså, prøv!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:58   #153
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

okei skal prøve! men ikke enda, neste helg kanskje!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 22:32   #154
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Supergodt, og mange små måltider..
Hadde philadelphia ost med pepper og vårløk( Hadde ikke vanlig). Liker krydder, funket fint det.
Var inne og titter på oppskrift tråden din Nannah, mye godt der, ja

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 23:35   #155
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Takk for det, Helene

Nei, disse blir ikke sprøde...men myke.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 20:31   #156
LowCarbHighFat
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 1
LowCarbHighFat er på en erverdig vei

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Jeg lagde disse her om dagen og erstattet fiberhusk med fibrex! Det fungerte kjempe bra, og de ble helt herlige.

Har også fryst de, og de smaker like godt ved tining/varming på varmluft ved 170 grader.

LYKKE TIL!

LowCarbHighFat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 18:22   #157
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Dette blir en helt flytende masse som tømmes ut? Og så smaker det litt osm omelett med pizzafyll på? Hvordan får du dette til å rekke til to bakeplater??

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 10:37   #158
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Dette blir en helt flytende masse som tømmes ut? Og så smaker det litt osm omelett med pizzafyll på? Hvordan får du dette til å rekke til to bakeplater??

Blir en flytende masse som tømmes ut, ja. Smaker ikke omelett overhodet!
Var ikke noe prob å få dette ut på to bakeplater for min del, må bare "dra" det utover som best man kan.

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 12:41   #159
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Hm må bli himla tynn masse da pr brett? Mine smakte litt omelettaktige.. kanskje de ble for tykke? Fikk knapt et brett jeg..?

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:26   #160
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Hm må bli himla tynn masse da pr brett? Mine smakte litt omelettaktige.. kanskje de ble for tykke? Fikk knapt et brett jeg..?

Røra dekker ikke brettene fullt ut til kantene, om du skjønner - blir liggende i midten på brettet, så det er ikke rart om du ikke klarer å dekke 2 brett dersom du prøver å få alt ut til kantene

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:37   #161
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Aha ja noen må ha det inn med teskje.. :P

Hvordan syntes du selve "deigen" blir? Min var som sagt nokså omelett å se til (og smake) hadde jeg for lite fiberhusk kanskje?

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 14:58   #162
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Aha ja noen må ha det inn med teskje.. :P

Hvordan syntes du selve "deigen" blir? Min var som sagt nokså omelett å se til (og smake) hadde jeg for lite fiberhusk kanskje?

Hmm..nå er det en stund siden jeg lagde den, og husker ærlig talt ikke hvordan røra så ut, den smakte i alle fall ikke som omelett synes jeg. Kanskje du har i for lite fiberhusk - jeg har bare fulgt oppskriften jeg - men, det regner jeg med at du har gjort også? Pussig at det skal oppleves så forskjellig!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 21:36   #163
tuppamaara
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Alder: 43
Innlegg: 1
tuppamaara er på en erverdig vei

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Tusen takk for herlig oppskrift! Blir digg lunsj på meg i morgen. Hadde i litt for lite krydder, men får ha litt ekstra på toppen når jeg varmer de opp.

__________________


tuppamaara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 10:19   #164
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Må ikke glemme denne. Skal lage med røkalaks og philadelphia i dag. Mmm.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 10:24   #165
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Aha ja noen må ha det inn med teskje.. :P

Hvordan syntes du selve "deigen" blir? Min var som sagt nokså omelett å se til (og smake) hadde jeg for lite fiberhusk kanskje?

Jeg bruker ost med krydder i , kanskje det hjelper mot omelettsmaken?

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 10:28   #166
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Sukk, de er så geniale. Perfekte til å ha med i barnehage-matpakken til lillesnupp.
Lagde tre stykk i går. To med ost og skinke og en med laks og philadelphia. Gjemte den med laks og philadelphia godt innerst inne i kjøleskapet og det med det rette, for når jeg kom hjem fra jobb hadde kjærsten spist en hel sånn ost og skinke rull. Gudene vet hvordan han klarer det, men.

Må lages mye oftere.. Variasjonsmulighetene er jo uendelige. Men pleier liksom å ikke gidde siden han eter dem opp så fort

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 13:31   #167
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Gjemte den med laks og philadelphia godt innerst inne i kjøleskapet og det med det rette, for når jeg kom hjem fra jobb hadde kjærsten spist en hel sånn ost og skinke rull. Gudene vet hvordan han klarer det, men.

Må lages mye oftere.. Variasjonsmulighetene er jo uendelige. Men pleier liksom å ikke gidde siden han eter dem opp så fort

Hihi, har akkurat samme problem med min pode på 14 år - han sluker lett en hel rull i slengen...! De er veldig gode, men litt jobb å lage sånn i en fart, men hver gang jeg har gjort det blir de borte på null komma svisj!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 17:23   #168
linnita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Finnmark
Innlegg: 19
linnita er på en erverdig vei

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Lagde disse til meg selv når lillesnuppa feiret bursdag med vanlige pizzasnurrer. Men disse ble nesten like populær som de vanlige, "alle" ville ha. Nå har jeg mengder i fryseren til lunsj og annet. Hadde med meg på fjelltur i går, ypperlig turmat

__________________


linnita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert og veldig godt Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 17:11   #169
annor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 17
annor er på en erverdig vei

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Tusen takk for super oppskrift! Genialt å fryse og tine som hurtigmat mumle...mumle....

annor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 23:53   #170
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Aha ja noen må ha det inn med teskje.. :P

Hvordan syntes du selve "deigen" blir? Min var som sagt nokså omelett å se til (og smake) hadde jeg for lite fiberhusk kanskje?

Peis på med pizzakrydder og bruk kremost med krydder/hvitløk så forsvinner eggesmaken.

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 14:28   #171
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

denn var kjempe godd ,,,mmmmmmmm hadde basilikum, oregano og salt i oopsien
i kjøttdeigen hadde jeg fløt istede for vann og basilikum,oregano og salt ....mmmmm

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 14:52   #172
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Jeg har funnet ut at det går an å ta litt mer fiberhusk i, smøre den tykke røra ut på et bakepapir og legge papiret oppi en brødform etterpå. Dertetter bare heller jeg fyll, og ost oppi forma og pakker det sammen etterpå. Steker den ca 20 min og lar det stå og hvile litt så den "setter seg" til slutt.
Ikke litke lekker på bordet kanskje som snurren, men mye mindre arbeid...

Jeg har også alltid håp om å få rester igjen... skjer aldri!

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 12:11   #173
yaeger
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 23
yaeger er på en erverdig vei

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Kan man lage dette uten kjøkkenmaskin?:/

yaeger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 23:57   #174
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av yaeger, her.

Kan man lage dette uten kjøkkenmaskin?:/

Bruker mixmasteren jeg, ellers kan du sikkert bruke stavmikser hvis du ikke har mixmaster

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 23:59   #175
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer

Opprinnelig lagt inn av yaeger, her.

Kan man lage dette uten kjøkkenmaskin?:/

Jeg bruker blender!

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oopsie-roll Areola Bakst 429 13-05-13 01:08
Eggekrem og Oopsie Karbosara Kake/dessert og snacks 23 24-04-11 18:18
Oopsie ostekake Tone-G Kake/dessert og snacks 10 05-03-11 21:20
Oopsie ...? LuckyStrike Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 30-07-09 10:29
Ang disse Oopsie-rolls`a matitt Lavkarbo generelt 13 04-12-08 11:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no