Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Trenger hjelp ... Skal gifte meg!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-08-13, 22:03   #1
IdaTak
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2013
Innlegg: 1
IdaTak er på en erverdig vei

Trenger hjelp ... Skal gifte meg!

Hei!

Jeg er ny her inne og setter pris på all den hjelpen jeg kan få..

Jeg gikk på lavkrbo 1 mnd ca før sommerferien, men i ferien ble det litt slarv og jeg vill nå ta meg i sammen og begynne skikkelig igjen.

Det som er, er at jeg skal gifte meg 21/-13 alså om 4 uker ca!! Og har lyst og prøve å gå ned så mye som mulig før det. Ikke bre pga kjolen og slik, men pga selvbilde mitt, har alltid slitt veldig med det, men på bryllupsdagen min vill jeg føle meg bra og jeg vill føle at jeg har oppnådd resultater.

Er det noen som vill gi meg tips, menyer, eller lignenede?
Tar imor allt med et stort TAKK

IdaTak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 00:19   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp.. skal gifte meg!!...

Opprinnelig lagt inn av IdaTak, her.

Hei!

Jeg er ny her inne og setter pris på all den hjelpen jeg kan få..

Jeg gikk på lavkrbo 1 mnd ca før sommerferien, men i ferien ble det litt slarv og jeg vill nå ta meg i sammen og begynne skikkelig igjen.

Det som er, er at jeg skal gifte meg 21/-13 alså om 4 uker ca!! Og har lyst og prøve å gå ned så mye som mulig før det. Ikke bre pga kjolen og slik, men pga selvbilde mitt, har alltid slitt veldig med det, men på bryllupsdagen min vill jeg føle meg bra og jeg vill føle at jeg har oppnådd resultater.

Er det noen som vill gi meg tips, menyer, eller lignenede?
Tar imor allt med et stort TAKK

lite kh, moders

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 10:25   #3
Kafferosa
Juniormedlem
 
Kafferosa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 23
Kafferosa er på en erverdig vei

Sv: Trenger hjelp ... Skal gifte meg!

Opprinnelig lagt inn av IdaTak, her.

Hei!

Jeg er ny her inne og setter pris på all den hjelpen jeg kan få..

Jeg gikk på lavkrbo 1 mnd ca før sommerferien, men i ferien ble det litt slarv og jeg vill nå ta meg i sammen og begynne skikkelig igjen.

Det som er, er at jeg skal gifte meg 21/-13 alså om 4 uker ca!! Og har lyst og prøve å gå ned så mye som mulig før det. Ikke bre pga kjolen og slik, men pga selvbilde mitt, har alltid slitt veldig med det, men på bryllupsdagen min vill jeg føle meg bra og jeg vill føle at jeg har oppnådd resultater.

Er det noen som vill gi meg tips, menyer, eller lignenede?
Tar imor allt med et stort TAKK

Jeg har nesten lyst til å anbefale deg å vente med lavkarbodietten til etter bryllupet. Ikke fordi det er så vanskelig, men fordi bryllupsforberedelser krever mye og man har nok med å henge med der. I oppstarten på lavkarbo følger det gjerne med litt slapphet og hodepine og de første ukene føler man seg kanskje ikke så fresh og opplagt. Så jeg ville nok ventet til hverdagen kom og da heller brukt tiden til kostholdsendring og trening.

Å så gøy med med bryllup da, ønsker deg masse lykke til

Kafferosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert-lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
bryllup, lavkarbo, resultater, selvbilde


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som skal gifte seg til sommeren? Nutta Mer enn 30 kg overvekt 0 04-12-09 14:48
Noen som skal gifte seg neste år? nina25 Livets lyse side 3 09-10-09 12:22
Jeg skal gifte meg i 2011 og trenger hjelp til å miste kg før det lille bolle Ketolysekuren 12 29-04-09 15:25
Hjelp. Jeg skal til Spania en uke og trenger tips Magga Dutti Ketolysekuren 7 13-08-08 11:07
Msplum skal gifte seg :) msplum Livets lyse side 6 27-04-08 19:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no