Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hei alle sammen

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-10, 21:46   #1
mokki
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 335
mokki er ny på veien

Hei alle sammen

Hei alle sammen. Jeg er i live....
Desverre falt jeg totalt av lasset... igjen.....
Jeg har ikke spist lavkarbo på lenge. desverre. Det ble alt for tungt å holde på med eurodiet da jeg var i praksis. Og siden har det ballet på seg. masse sykdom i heimen, der jeg har hatt psyk. eksamen og skrevet bacheloroppgaven min samtidig som jeg har hatt to barn med vannkopper rundt bena i 3 uker. Har vært kjempesliten og også tydd til lettvinte løsninger. Har ikke sett på badevekten i det hele tatt... Det har straffet seg stygt. mange kg er gått opp....
I dag gikk jeg på vekten. I dag leverte jeg også bacheloroppgaven min....
Eurodiet er utsatt inntil videre. Det er rett og slett ikke tiden for det. Finnes ikke motivert. Vår og sommer er en vanskelig tid for meg, men grillmat og is....
Men etter vektbesøket i dag har jeg bestemt meg for å bevege meg inn på lavkarbo igjen. Jeg trives på lavkarbo, men trives tydeligvis enda bedre med lettvinte løsninger (som å bare smøre en brødskive raskt når jeg er sulten). Jeg har tydeligis et spiseproblem, men har aldri tenkt på det. Jeg føler sult når det overhode ikke er naturlig at jeg skal være sulten,...

Så slik er ståa. Har tenkt så masse på alle her inne, men har rett og slett ikke klart å komme inn... Jeg skal prøve å bruke forumet mer igjen, for jeg må jo bare klare å legge om den livsstilen, som til slutt kommer til å ta livet av meg, om jeg ikke endrer noe.......

__________________
Les gjerne i min Journal




mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:37   #2
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Hei alle sammen

til deg mokki.
Huff, så leit med alt som har skjedd. Vannkopper er noe herk, og spesielt med flere barn etter hverandre. Håper oppgaven gikk greit for det og når det gjelder ED så får du heller komme tilbake igjen når grill og is sesongen er over.

Men du får komme tilbake hit i ny og ne og oppdaterer oss. Lykke til med lavkarbo.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no