Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Uff så trist (til ettertanke)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-06, 23:53   #1
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Uff så trist (til ettertanke)

Siden i går har jeg brukt mye tid på å lese meg igjennom tråden til Carpe Diem på KG http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=85750

Hun er småbarnsmamma, til en liten gutt og en nesten nyfødt baby som får ammeproblemer. Ammeproblemene viser seg å være brystkreft som har spredt seg til leveren. Hun får vite at hun kun har kort igjen å leve og starter å skrive dagbok om kampen hennes... Hun er så tapper, så sterk og et fantastisk menneske og det er vondt å lese at hun døde for noen dager siden

Tårene mine triller, det er så urettferdig og brutalt - unge småbarnsmødre skal ikke dø av kreft?! Dette er jo heldigvis ikke normalt, men det rører meg kraftig å tenke på at dette har skjedd med en som er som meg.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 09:00   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Uff så trist (til ettertanke)

å nei...så ufattelig trist og urettferdig. Vet ikke om jeg makter å lese den jeg...blir satt ut i flere dager av sånt jeg.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 09:06   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Uff så trist (til ettertanke)

Min mor jobber med unge kreftpasienter og det er skremmende hvor mange unge som dør av kreft... de har ofte små barn og det er hjerteskjærende....

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 09:46   #4
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Uff så trist (til ettertanke)

Huff....
Sånt kan jeg ikke lese... det berører alt for mye.
Alt som har med barn og barn som mister foreldre blir jeg helt "lost" av.
Jeg som griner av barn som har det vondt, på nyhetene, fra f.eks Afrika...
Føler med, en voldsom empati... men må skjerme meg selv noen ganger.

  Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 13:30   #5
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Uff så trist (til ettertanke)

Nei, livet er slett ikke rettferdig, det er bare å ta det til etterretning og gjøre det beste utav det!

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no