Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

"Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-06, 14:41   #1
116->80
Støttemedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Skedsmokorset
Alder: 58
Innlegg: 14
116->80 er på en erverdig vei

"Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

06-03-11
Lilla boken Frågor och svar om Skaldemans diet har kommit ut.
Med anledning av detta har ändringar gjorts på flera sidor.

hentet fra www.skaldeman.se

__________________


116->80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 15:00   #2
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Bestilling av boka er allerede gjort! Jeg er spent på om "mine spørsmål" blir besvart!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-06, 15:32   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Ditto.
Jan.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-06, 20:11   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Hei
Kanskje det er å finne en annen plass, men jeg prøver meg lel.
Hvor får man boken som besvarer de spørsmål den første bok reiste, og hvor mye koster den?
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-03-06, 20:16   #5
114->92-95
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Kanskje det er å finne en annen plass, men jeg prøver meg lel.
Hvor får man boken som besvarer de spørsmål den første bok reiste, og hvor mye koster den?
Vennlig Hilsen
Torkil

Du finner link på www.skaldeman.se

Hvis du skal skrive en kritikk av denne boken så anbefaler jeg deg å lese hele, gjerne to ganger før du skriver et innlegg her på lavkarbo. Du skrev jo en kritikk ut fra å ha skumlest den forrige boken hans. Jeg vil kalle slikt UPROFESJONELT!

  Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 01:46   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Jeg har lest den nå, SIGNERT personlig til meg, tilogmed. Veldig bra.
Mye som går igjen fra hovedboka hans, men dette er jo heller ikke en oppfølger men en samling av spørsmål og svar.

Thumbs up!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 08:56   #7
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Min kommer ikke i posten før i neste uke, kan nesten ikke vente... verdt å lese?

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 12:41   #8
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg har lest den nå, SIGNERT personlig til meg, tilogmed. Veldig bra.
Mye som går igjen fra hovedboka hans, men dette er jo heller ikke en oppfølger men en samling av spørsmål og svar.

Thumbs up!

Hel rätt av Iset! Detta är frågor och svar, ingenting annat. Jag förtydligar ett antal punkter där jag inte varit pedagogisk nog. Jag framför inga nya teorier, och det kommer jag aldrig att göra. Min stora bok bygger på verkligheten, och verkligheten förändras inte.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 21:21   #9
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Hurra! Boka kom faktisk i dag allerede, og jeg er nettopp ferdig med å lese den.

Mycket bra! Jeg fikk ihvertfall svar på en god del ting som jeg lurte på. Jeg tror boka dekker de fleste spørsmål ikke bare om Skaldeman, men generelt om lavkarbo. Om man ikke orker lese hele hovedboken, så er denne (nesten) en fullgod erstatning.

Men det jeg likte allerbest var egentlig vektlegging av SAKTE vektnedgang. Det kan ikke sies ofte nok, sakte er best! Og det klarte du Sten Sture å formidle, og det hjalp, for nå er jeg litt mindre deprimert og frustrert - jeg har jo stått stille i to måneder vektmessig, sukk. Men jeg trener en god del, så jeg kjenner at klærne er noe løsere, ikke mye, men nok, så noe skjer, men sakte, og det er kanskje det beste, selv om jeg som alle slankere gjerne skulle ha våknet 20 kg lettere i morgen, ikke først neste år.

Uansett, jeg er kjempefornøyd med et lavkarbo-kosthold og matbudsjettet mitt har faktisk aldri vært så lavt som nå.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 00:10   #10
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Opprinnelig lagt inn av 114->92-95

Du finner link på www.skaldeman.se

Hvis du skal skrive en kritikk av denne boken så anbefaler jeg deg å lese hele, gjerne to ganger før du skriver et innlegg her på lavkarbo. Du skrev jo en kritikk ut fra å ha skumlest den forrige boken hans. Jeg vil kalle slikt UPROFESJONELT!

Det vet du jo ikke, Torkil spurte bare hvor man kunne kjøpe boka og hva den kostet. Han må jo kunne skrive her uten at du skal mistenkeliggjøre intensjonene hans når han stiller et uskyldig spørsmål. Skjerp deg nå!

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 00:13   #11
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Opprinnelig lagt inn av jankph


Uansett, jeg er kjempefornøyd med et lavkarbo-kosthold og matbudsjettet mitt har faktisk aldri vært så lavt som nå.

Jeg antar at det betyr at du ikke handler farsedeig på delikatessebutikken på bussholdeplassen... Håper vekta peker nedover igjen snart!

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 06:50   #12
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Opprinnelig lagt inn av HildePåSlankern

Jeg antar at det betyr at du ikke handler farsedeig på delikatessebutikken på bussholdeplassen... Håper vekta peker nedover igjen snart!

Haha, nei, gjør ikke det, jeg rasket med meg 10kg nakkekoteletter sist det var 39,90-tilbud på Rema, det er ca 50 koteletter det, så det holder en stund, nå er jeg snart tom, men slik det er fatt med stakkars Gilde for tiden blir det vel snart masse tilbud på den kanten.

Og vekta peker nedover den, om enn veldig sakte.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 08:25   #13
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Opprinnelig lagt inn av jankph

Hurra! Boka kom faktisk i dag allerede, og jeg er nettopp ferdig med å lese den.

Mycket bra! (snip) Men det jeg likte allerbest var egentlig vektlegging av SAKTE vektnedgang. Det kan ikke sies ofte nok, (snip)

Helt rätt.

En lugn och stadig fettförbränning i kombination med en viss muskelökning är den hälsosammaste vägen. Går man den vägen får man inga dramatiska utslag på vågen, men man får en dramatisk hälsoförbättring.

Själv gick jag en annan väg under mitt första år. Det ångrade jag efteråt. Problemet med löst skinn är mycket större än vad någon kan tro. Man läser sällan om problemet i bantningslitteraturen. Förmodligen beror det på att författarna inte har någon egen erfarenhet av stor viktnedgång.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 10:00   #14
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: "Frågor och svar om Skaldemans diet" boken har kommet !!!

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Helt rätt.

Problemet med löst skinn är mycket större än vad någon kan tro.

Sten Sture

Veldig godt peong det der! Sånn sett er jeg faktisk glad for at det går sakte, for på den måten blir noe av tomrommet i det løse skinnet fylt med muskler, og ingenting er jo bedre enn det. Jeg kjenner jo (og har faktisk målt det også) at overarmene og brystkassen er i ferd med å bli større, og det er ikke fett som har lagt seg der...

Jan.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Har Fått Svar Fra Vg !! Nille Nyheter / media 13 09-12-04 10:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no