Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

B-vitamin

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-07, 17:24   #1
Monna
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 50
Innlegg: 37
Monna er på en erverdig vei

B-vitamin

Har sår og rar tunge, og har funnet ut at det muligens kan være b-vitaminmangel. Er det noen som vet om jeg kan ta ekstra b-vitamin, i tillegg til det jeg får i meg via ketolysetabelettene?

Monna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 17:56   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: B-vitamin

Jeg kjøper aldri B-vitaminer i Norge. For dyrt, siden dosene er så patetisk lave at man må ta både triple doser og enda mer for å få noen som helst effekt. Jeg kjøper dem som regel via www.shopping4net.com, der selger de B-vitaminer med HØYE doser og det koster bare 10,- kroner i frakt! Jeg har pleid å kjøpe Twinlab B50, men av en eller annen grunn er den borte fra nettbutikken nå (men de selger den nok i Sverige og alle andre land, over disk). Så nå bestiller jeg en annen type, tror den ogs heter B50 men et annet merke (hvit boks med grønn og rød skrift). Tar 1 stk daglig og får i meg like mye som om jeg skulle tatt sikkert 20 norske tabletter.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 18:52   #3
Monna
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 50
Innlegg: 37
Monna er på en erverdig vei

Sv: B-vitamin

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kjøper aldri B-vitaminer i Norge. For dyrt, siden dosene er så patetisk lave at man må ta både triple doser og enda mer for å få noen som helst effekt. Jeg kjøper dem som regel via www.shopping4net.com, der selger de B-vitaminer med HØYE doser og det koster bare 10,- kroner i frakt! Jeg har pleid å kjøpe Twinlab B50, men av en eller annen grunn er den borte fra nettbutikken nå (men de selger den nok i Sverige og alle andre land, over disk). Så nå bestiller jeg en annen type, tror den ogs heter B50 men et annet merke (hvit boks med grønn og rød skrift). Tar 1 stk daglig og får i meg like mye som om jeg skulle tatt sikkert 20 norske tabletter.

Da tolker jeg deg dit at jeg kan trygt ta den ekstra b-vitaminpillen i tillegg til ketolysetabelettene??? Kan ikke bli b-vitaminforgiftet av det lille ekstra?

Monna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 21:18   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: B-vitamin

Du kan ikke bli forgiftet nei, B-vitaminer er vannløselige og det skal EKSTREME mengder til av de fleste (1-2 kan du riktignok få for mye av men da skal du jammen ta kraftige doser altså) før man får bivirkninger. Jeg har fått beskjed av sykehuset om å ta slike sterke B-vitaminer resten av livet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins Advantage Bars HP Atkins kosthold 9 18-02-11 11:20
vitamin beregning- Fitday!! dingpot Generell diskusjon 2 08-03-05 23:53
C- vitamin istedet for antibiotika Begod Kosttilskudd 8 11-02-05 23:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no