Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Takk Rema 1000

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-10, 11:44   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Takk Rema 1000

For kjøttdeig i 300 gram pakninger! Nesten akkurat passe til meg. Den skulle perfekt vært på 200 gram men det går så greit så, jeg kan lage tacokjøtt av overskuddet og det blir akkurat passe til en liten salat.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:53   #2
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Takk Rema 1000

Det er de som de har priset opp i forhold til 500 grams pakkene, tror det var nettavisen jeg så det på.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 13:32   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Takk Rema 1000

Jeg synes first price sine 700g pakker er kjekke jeg da, det blir 4 måltider på meg. Noe mere protein klarer ikke jeg å spise i måltidet fordi jeg blir så forferdelig mett. De 300g pakkene fra rema 1000 er ikke så billige når man ser på kiloprisen..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 13:43   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Takk Rema 1000

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

Det er de som de har priset opp i forhold til 500 grams pakkene, tror det var nettavisen jeg så det på.

Klart de priser dem opp, de må jo tjene inn på det de taper på å prise ned 500 gramspakkene .

Helt ærlig så skjønner jeg ikke poenget med 400 gramspakker. Det er for lite å ha i en gryterett og for mye å spise alene. Det er egentlig bittelitt for lite til to voksne personer og for mye for en voksen person. 300 gram passer for oss som tenker å spise hele pakken alene...vel, bittelitt for mye men det kan vi leve med.

500 gram der snakker vi. Det passer til en gryterett, til pizzafyll på en hel plate pizza, til en stor form lasagne osv. Den kan til og med deles og halve spares til senere. Men det gidder jo aldri jeg å kjøpe til bare meg selv, for jeg liker ikke frossen kjøttdeig

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nye sjokolader fra sukkerfritt på Rema 1000! Egg hver dag Generell diskusjon 30 01-07-11 13:28
Pizzafyll med kjøttdeig fra REMA 1000 Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 21-01-10 18:12
Lavkarbopølser på Rema 1000 Trolljenta Lavkarbo generelt 37 15-07-08 08:23
Egg på Rema Carisma Generell diskusjon 9 16-04-07 20:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no