Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skikkelig søtbehov, noen råd?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-09, 18:57   #1
fleur
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 18
fleur er på en erverdig vei

Skikkelig søtbehov, noen råd?

Er skikkelig hungrig på noe godt(søtt).....har spist cottage cheese m splenda og kanel tidligere i dag, men har lyst på sjokolade etc.....hva gjør dere når slike lyster/behov melder seg? Jeg har holdt på i bare 2 uker og har holdt meg helt bort fra alt søtt, har nesten ikke spist/drukket noe med søtningsstoffer heller og det har gått ganske greit:-) Men nå er jeg hjemme med syke barn og vandrer rundt meg selv og kjemper mot presset....Noen råd??? Det må være enkelt, ikke noe kaka baking etc. Ser jo forresten at det sies forskjellig i forh til søtnings stoffer. Noen er for det og spiser "godis" og drikker brus tilsatt dette mens andre er veldig i mot det...hva er riktig?
Takker for alle svarene dere gir meg når jeg legger inn en ny "tråd" setter pris på det

fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 19:06   #2
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Min favoritt er litt bringebær med krem søtet med sukrin og vaniljeessens. Og litt hakka nøtter på toppen. Namnam.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 19:45   #3
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Min favoritt er litt bringebær med krem søtet med sukrin og vaniljeessens. Og litt hakka nøtter på toppen. Namnam.

Jeg signerer denne, bringebær med krem er digg
Jeg har nesten alltid bringebær i frysen. Og fløte har jeg jo nesten alltid, for det brukes til mye annet også.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 20:00   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Opprinnelig lagt inn av fleur, her.

Ser jo forresten at det sies forskjellig i forh til søtnings stoffer. Noen er for det og spiser "godis" og drikker brus tilsatt dette mens andre er veldig i mot det...hva er riktig?

Det er bare du som vet hva din kropp tåler - for det er der mye av uenigheten kommer fra, nemlig! Noen går fint ned i vekt og har det helt greit med lightbrus og søtsaker, mens andre kan oppleve både vekt-stillstand og stress i form av vedvarende søtsug, som jo gir større sjanse for en kjip karbo-sprekk i lengden.

Jeg hører til dem som synes det er best å bli kvitt hele søt-maset, for jeg vet jeg om jeg tillater litt blir det mye på null komma niks.

Men bringebær er godt!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 20:31   #5
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

jeg må holde meg unna kunstig søtning eller så får jeg sikkelig søtbehov :S
prøver å drikke masse vann istede, holder meg unna brus og sjokolade, men det er vanskelig(ble en liten smak idag) det er jo krom i ketolysetab så de minsker søtbehovet,spiser man fet mat minsker også behovet.

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:43   #6
Flittige bie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Værøy
Alder: 55
Innlegg: 19
Flittige bie er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

østersaus (sånn fra asiatiske butikker fåes i en del vanlige butikker) ha presset hvitløk og fin hakka chili i og bruk 1 ss som dressing oppå salaten, det smaker søtt og du har verdens beste samvittighet etterpå.

1g karbo i 100 ml

__________________
Bloggen min



Flittige bie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 00:21   #7
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Jeg er en av dem som spiser litt sukkerfritt snop, og koser meg med det Ellers er bringebær med krem utrolig godt, som de sier over her. Har masse bringebær liggende i fryseren, nå etter sesongen

Du må nesten finne ut selv hva som funker best for deg !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:54   #8
Lisbeth Falling
Juniormedlem
 
Lisbeth Falling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 31
Lisbeth Falling er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Du må sørge for å spise nok fett - det demper søthungeren. Et skikkelig godt tips er å spise en bit cherry-ost - den smaker søtt, og har faktisk 0 karbo!

Dersom du går ned selv om du spiser kunstig søtningsstoff, kan det være et alternativ å spise en atkins-bar - den oppelves som en skikkelig karamellsjokolade! Og den har bare noen få gram karbo som skal telles i regnskapet

Lisbeth Falling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:59   #9
irjan
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Nøtterøy
Alder: 51
Innlegg: 28
irjan er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Stemmer på det siste. Spis MAT! Hvis jeg er god og mett, så er jeg ikke søtsugen. Fyll på med riktig mat

__________________


irjan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 13:38   #10
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Opprinnelig lagt inn av fleur, her.

Er skikkelig hungrig på noe godt(søtt).....har spist cottage cheese m splenda og kanel tidligere i dag, men har lyst på sjokolade etc.....hva gjør dere når slike lyster/behov melder seg? Jeg har holdt på i bare 2 uker og har holdt meg helt bort fra alt søtt, har nesten ikke spist/drukket noe med søtningsstoffer heller og det har gått ganske greit:-) Men nå er jeg hjemme med syke barn og vandrer rundt meg selv og kjemper mot presset....Noen råd??? Det må være enkelt, ikke noe kaka baking etc. Ser jo forresten at det sies forskjellig i forh til søtnings stoffer. Noen er for det og spiser "godis" og drikker brus tilsatt dette mens andre er veldig i mot det...hva er riktig?
Takker for alle svarene dere gir meg når jeg legger inn en ny "tråd" setter pris på det

Hei! Har bare 3 ukers erfaring, og er egentlig ikke søtmoms, men har alltid synes det har vært godt med en sjokolade to-tre ganger i året! Men får av og til lyst på litt søtt i form av frukt (det er min greie). Skeiet ut med en skive helseklibrød for etpar dager siden, og du store himmel så SØTT det smakte??? (4,3 karber). Jeg er/var også brød-elsker, men tenker aldri på brød lenger. Merkelig. Har ikke lyst på det. Jeg går ut fra at søtbehovet ditt også forsvinner når du kommer i bedr balanse! STÅ PÅ OG LYKKE TIL!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:28   #11
lise66
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 3
lise66 er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Hei! Kjenner til søtbehovet.....
Fant en oppskrift en eller annen plass på disse sidene som redder meg når jeg har lyst på noe godt.

Den er som følger:

1 egg + litt søtningsmiddel (Natreen) som piskes som eggedosis
1 dl fløte, 1 ts vaniljesukker og 1 ss kakao (bruker bakekakao) som piskes sammen.
Dette blandes og kan spises slik det er, men jeg synes det blir best om man fryser det. Har hatt det delvis frosset og helt frossen, da blir det som sjokolade is.
Nam, nam!

lise66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 21:25   #12
littlemee
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 19
littlemee er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Når jeg får veldig lyst på sjokolade lager jeg sjokoladekrem

ca. 1/2 dl fløte
1 1/2 strøkne ts natreen (går sikkert fint med andre søtstoff også)
Noen få vaniljedråper
1 ts kakao (jeg bruker 100% kakao med ca. 12kh per 50g, bruker ca. 5g, men man kan jo variere etter hvor mørk sjokolade man liker)

Pisker det sammen til passelig konsistens og blander i ca. 100g cottage cheese.(Cc kan selvsagt sløyfes, men jeg syns det blir litt mer "mat" med den og da får jeg ikke så dårlig samvittighet)

Uten cc blir det ca. 2,2g kh, med cc blir det ca. 2,8g kh

Grunnen til at jeg skriver "ca." over alt er fordi jeg ofte bare lager den på slump og smaker til, går forresten fint å piske fløten først og blande i det andre etterpå

littlemee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 17:46   #13
TanteGrusom79
Nytt Medlem
 
TanteGrusom79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
TanteGrusom79 er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Heistad gelé eller egenkomponert gelé laget av funlight har vært min redning når nøden er som størst. Men merker jo at det å spise søtt vekker søtbehovet, så det kan være greit å begrense seg. Men heller dette enn sjokolade og andre søtsaker

__________________

TanteGrusom79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 17:56   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Da jeg slet med søtsuget pleide jeg å spise ost, faktisk! Skjærte opp noen skikkelige staver med jarlsberg-ost eller kjøpte sånne babybel-oster og stappa i meg! Det hendte jeg også spiste et par ruter med 86%-sjokolade også.
Det holdt for meg inntil suget forsvant, men så var jeg ikke noen kjempestor søtmoms fra før (og ble dermed overrakset over hvor sterkt søtsuget faktisk var i starten!!).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 18:02   #15
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Jeg drikker sterk kaffe med splenda. Det hjelper meg.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:37   #16
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Jeg drikker te med en sukett og 1 ts Cocosa i.....
(Og sprekker iblandt og spiser IFA eller sjokolade fra Sukkerfritt..... )

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:26   #17
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Frukthunger!
Jeg har ikke direkte søthunger, med frukthunger! Har FRYKTELIG lyst på en saftig frukt, et saftig eple, en appelsin, melon eller noe som er skikkelig juicy! Hva kan jeg ta i stedet? Salat er jo ikke så juicy at det gjør noe.....

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:57   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Frukthunger!
Jeg har ikke direkte søthunger, med frukthunger! Har FRYKTELIG lyst på en saftig frukt, et saftig eple, en appelsin, melon eller noe som er skikkelig juicy! Hva kan jeg ta i stedet? Salat er jo ikke så juicy at det gjør noe.....

Hva med litt bringebær? Eller noen saftige cherrytomater?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 18:52   #19
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Frukthunger!
Jeg har ikke direkte søthunger, med frukthunger! Har FRYKTELIG lyst på en saftig frukt, et saftig eple, en appelsin, melon eller noe som er skikkelig juicy! Hva kan jeg ta i stedet? Salat er jo ikke så juicy at det gjør noe.....

Avocado kanskje? Jeg har fått så dilla på det. Det er jo frukt selv om det ikke er søtt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 18:55   #20
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Pisket krem med litt sukrin. Putter så oppi litt frosne bringebær og pisker litt til, men litt hvalnøtt biter på toppen. Helgekosen min Kluet er at bringebærene er frosne, da blir de litt sånn harde biter, som smelter i munnen.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 08:36   #21
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg signerer denne, bringebær med krem er digg
Jeg har nesten alltid bringebær i frysen. Og fløte har jeg jo nesten alltid, for det brukes til mye annet også.

Hei på dere! Kan jeg bruke blåbær i stedet? Det har jeg i fryseren...

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 09:08   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig søt behov..noen råd??

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei på dere! Kan jeg bruke blåbær i stedet? Det har jeg i fryseren...

Da må du regne det sammen med dagens inntak . Blåbær har over dobbelt så mye kh som bringebær (7,5 ca), så det blir jo ikke så mye du kan spise.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 09:33   #23
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Avocado kanskje? Jeg har fått så dilla på det. Det er jo frukt selv om det ikke er søtt.

Jo, enig. Avocado er en velsignelse ..... - kveldsmat: halv avokado med litt seterrømme og reker f.eks. Men, nei, det er hverken juicy eller søtt. Men godt er det.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 19:24   #24
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

Pisket krem med litt sukrin. Putter så oppi litt frosne bringebær og pisker litt til, men litt hvalnøtt biter på toppen. Helgekosen min Kluet er at bringebærene er frosne, da blir de litt sånn harde biter, som smelter i munnen.

Heisann! Og takk for det ..... Da er bringebær i fryseren min også. Dette smakte så godt, at jeg kan spise det hver kveld. Kan jeg det?

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:18   #25
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Skikkelig søtbehov, noen råd?

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Heisann! Og takk for det ..... Da er bringebær i fryseren min også. Dette smakte så godt, at jeg kan spise det hver kveld. Kan jeg det?

Jeg vet egetlig ikke. Jeg prøver å ikke spise det for ofte da, mest for at jeg prøver å ikke spise alt for sent på kvelden og for for å ikke holde søtsuget oppe hele tiden. Men enig, blir ikke lei av dette, og når bringebærbitene er litt frosne er det ganske friskt også.

Det hele kommer vel ann på om du har gjevn vektnedgang og antall karber du inntar også.

Kanskje noen andre kan svare litt bedre.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er skikkelig matlei SuperMarion Ketolysekuren 7 03-05-09 13:34
Jeg har driti meg skikkelig ut ... lille_flode Ketolysekuren 10 08-11-07 15:34
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 01:53
Ja til skikkelig skolemat! janmesi Nyheter / media 2 14-07-06 09:31
Skikkelig slapp pysa Lavkarbo generelt 3 20-05-05 18:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no