Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Back in style!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-11, 12:22   #226
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Hei!
Håper jeg kan være med her! Etter noen månders opphold, er jeg klar for en ny giv! Dere er så flinke alle sammen, og denne gangen er jeg fast bestemt på å stå løpet ut

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:03   #227
vinterfrisk
Medlem
 
vinterfrisk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oppland
Alder: 40
Innlegg: 51
vinterfrisk er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Jippi! Gått ned 2,5kg siden 17.10.11
Totalt ned siden Januar-11: 15kg
Vekt nå: 67kg
Vekt når jeg er i mål: 58-60kg

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvjvWGe/]


vinterfrisk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 22:02   #228
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Jula nærmer seg, tenk det er 1.november allerede! I dag har jeg funnet fram juleboken min der jeg skriver opp alle listene vaskelista er klar! Jeg vasker rundt hele huset i november, så pynter jeg hele huset til første søndag i advendt. Da har vi hele desember til "juleaktiviteter" som baking, lucia og andre familiesamlinger
Skal prøve å bake litt lavkarbovarianter også tenker jeg, men først: under 4 uker på å vaske ned hele huset, så her er det bare å brette opp armene! Gleder meg!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 22:22   #229
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

Hei!
Håper jeg kan være med her! Etter noen månders opphold, er jeg klar for en ny giv! Dere er så flinke alle sammen, og denne gangen er jeg fast bestemt på å stå løpet ut

Hei Mov!
Husker deg fra januar-tråden! Så flott at du er her igjen

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 23:38   #230
begulno
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 57
Innlegg: 23
begulno er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Håper jeg også kan hive meg på her begynte å prøve meg frem på lavkarbo i mai...gikk ned 6 kilo...sommeren kom og jeg levde som normalt...masse grillmat og kalde øl men nå er jeg igang igjen og for 14 dager siden var vekta mi den samme som da jeg startet i mai, 76 kilo fordelt på 157 cm....har nå gått 14 dager på ferdige matretter fra spisdegslank.no og hadde søndag gått ned 4 kilo....er spent på veieinga på trening torsag da jeg har ligget syk i over en uke uten å bruke kroppen noe og puttet i meg masse penicilin...men...det går fremover vil gjerne ned i 60 kilo, var det jeg veide som høygravid alle tre gangene jeg gikk gravid men det er leeeeeenge siden

begulno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo,egenkomponert, første 2 uker med spisdegslank :-) Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 00:56   #231
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: Back in style!

Oh yeah, her kan jeg også henge meg på. Jeg gikk på lavkarbo fra mars til Juli en gang og der, booom, sprakk jeg.

Nå er jeg på'an igjen og denne gangen skal jeg klare det, no doubt! Jeg skal IKKE gjøre samme feil igjen. Det var vanskelig å skaffe lavkarbo mat da jeg var på en helge-tur, så jeg skeiet ut den helgen og tenkte det var OK med den bitte lille utskeielsen på to dager, jeg hadde jo tross alt vært så flink i mange mnd.

Meeen etter det var det plutselig veldig lett å godta en utskeielse. Så jeg hadde hele tiden dager hvor jeg sprakk og spiste høykarbo, tror jeg laget unnskyldninger i hodet mitt at det var OK.

Det som skjedde når jeg overtrådde min daglige karbo qouta, så pleide jeg å tenke som så at "Jeg har jo allerede skeiet ut, kan liksågodt kose meg med masse karbomat i dag, men i MORGEN skal jeg begynne på'an igjen".

Så nå skal jeg ikke tilate meg å ha "helge-utskeielser" eller "ferie-utskeielser". Jeg er veldig bevisst på det at om jeg skeier LITT ut betyr det ikke at jeg trenger å hive inpå med pasta og brød.

Vi klarer dette!

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 08:19   #232
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Fikk veid meg idag, endelig siden 19. oktober. Vekta var faktisk ikke så avskrekkende faktisk har tilogmed gått ned litt Er morro med slike overraskelser innimellom

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 21:15   #233
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Så bra! Jeg har vært å lest på bloggen din Nupsida, så utrolig flink du har vært! Jeg tenker jeg skal prøve noen av "godis-oppskriftene" når vi starter med julebakingen

Dere "nye", velkommen skal dere være! Kast dere på racet vi har gående på måle/veie-tråden vår!

(likte foresten den "dogs like bone, men like meat"! Hahaha)

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 22:13   #234
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av IKJ, her.

Så bra! Jeg har vært å lest på bloggen din Nupsida, så utrolig flink du har vært! Jeg tenker jeg skal prøve noen av "godis-oppskriftene" når vi starter med julebakingen

Dere "nye", velkommen skal dere være! Kast dere på racet vi har gående på måle/veie-tråden vår!

(likte foresten den "dogs like bone, men like meat"! Hahaha)

Tusen takk, så koselig!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 10:27   #235
begulno
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 57
Innlegg: 23
begulno er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Endelig har veiedagen kommet...skal veies på trening i kveld og både gleder og gruer meg. Har vært sengeliggende i over en uke og gått på en hestekur med penicilin...ikke ferdig med den enda. Problemet mitt da jeg ble sengeliggende er at jeg ikke får i meg nok mat...har ligget på 500-800 kcal og bitte lite fett...håper ikke det gjør at alt har stokket seg i kroppen. Men nå er jeg i gang med mat igjen og skal endelig på trening igjen :-) gleder meg :-)

begulno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo,egenkomponert, første 2 uker med spisdegslank :-) Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 10:00   #236
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

400 gram ned på meg. Det er jo litt da. Men jeg er enda mer fornøyd med at jeg syns uken har gått temmelig bra! Jeg har skjerpet meg på kostholdet, og det håper og tror jeg vil ha innvirkning på lengre sikt også

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:57   #237
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Så flott at jeg får bli med Jeg husker deg også IKJ )

Det jeg mistet litt motet av forrige gang var at jeg fulgte alt til punkt og prikke, jobba virkelig hardt, men gikk allikevel ned "bare" syv kilo på 6 månder. Derfor ble jeg ganske motløs, så da sommeren kom bestemte jeg meg for en pause. Men nå er jeg forberedt på at det kommer til å gå sakte, men jeg vet også at magen min blir myyye bedre. På grunn av sykdommen jeg har er jeg mye sengeliggende, derfor blir det vanskelig med aktivitet.. Men tolmodigheten er satt inn, hehe :-)

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:47   #238
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Ja så var det atter en veiedag, og jeg har gått ned 600 g, ikke så værst, er glad hver gang den viser nedgang for det har vært flere uker den har stått stille,men det jeg har lært er at det lønner seg å holde ut )) ha en nydelig uke alle sammen

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 22:32   #239
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

Så flott at jeg får bli med Jeg husker deg også IKJ )

Det jeg mistet litt motet av forrige gang var at jeg fulgte alt til punkt og prikke, jobba virkelig hardt, men gikk allikevel ned "bare" syv kilo på 6 månder. Derfor ble jeg ganske motløs, så da sommeren kom bestemte jeg meg for en pause. Men nå er jeg forberedt på at det kommer til å gå sakte, men jeg vet også at magen min blir myyye bedre. På grunn av sykdommen jeg har er jeg mye sengeliggende, derfor blir det vanskelig med aktivitet.. Men tolmodigheten er satt inn, hehe :-)

Ja, vi var kansje litt for håpefulle da vi satte i gang sist. Vi hadde jo hørt om alle de som gikk ned 20 kg på 3 mnd osv... Men vi lærte hvertfall at vi faktisk liker oss selv bedre når vi spiser lavkarbo Det er vel en av de største grunnene til at vi er tilbake Og ikke minst med så mye mer tolmodighet enn før!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 07:47   #240
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

ÅÅÅÅÅ, e så glad i dag!!!
Endelig løsnet vekten, 1,6 kg ned, jej
I går var jeg så frustrert over at vekten ikke rikket seg at jeg hadde mest lyst til å gi opp hele ketolyse kuren. Men det lønner seg å holde ut som det er nevnt i andre innlegg her.
Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk det har hjulpet litt å ikke spise så mye pistasj nøtter, fikk plutselig med meg at det var en hel del kalorier i de. Å en kan jo ikke spise helt ukontrolert av det heller, selv om jeg var i ketose hele tiden.
Ha en super gad folkens

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 09:25   #241
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Back in style!

Noen av dere som har noen premier dere skal få ved endt mål? En liten gulrot til å lokke dere videre?

Selv har jeg bestemt meg for at jeg skal få meg en tatovering når jeg er 100% fornøyd med kroppen min. Denne tatoveringen skal minnne meg om hva jeg har klart, hva jeg var, hva jeg er nå og at jeg ALDRI skal tilbake til tjukke meg med dårlig selvfølelse og dårlig selvtillit.

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 10:43   #242
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Så utrolig flott med mange som har nedgang nå!

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 20:34   #243
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Noen av dere som har noen premier dere skal få ved endt mål? En liten gulrot til å lokke dere videre?

Selv har jeg bestemt meg for at jeg skal få meg en tatovering når jeg er 100% fornøyd med kroppen min. Denne tatoveringen skal minnne meg om hva jeg har klart, hva jeg var, hva jeg er nå og at jeg ALDRI skal tilbake til tjukke meg med dårlig selvfølelse og dårlig selvtillit.

Jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv Vi møttes for 6 år siden, da jeg var på mitt tynneste. Det er over 4 år siden han gikk på kne, men jeg har ikke vært tynn nok til det enda. Den dagen skal jeg være så vakker som aldri før, og jeg har ikke lyst til å være en feit brud, så vi har utsatt det år etter år... Men til sommeren skal vi endelig gifte oss! ( hvis vi får tid til å planlegge det da, hehe... Hvis ikke, blir det året etter)

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:03   #244
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av 1979, her.

ÅÅÅÅÅ, e så glad i dag!!!
Endelig løsnet vekten, 1,6 kg ned, jej
I går var jeg så frustrert over at vekten ikke rikket seg at jeg hadde mest lyst til å gi opp hele ketolyse kuren. Men det lønner seg å holde ut som det er nevnt i andre innlegg her.
Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk det har hjulpet litt å ikke spise så mye pistasj nøtter, fikk plutselig med meg at det var en hel del kalorier i de. Å en kan jo ikke spise helt ukontrolert av det heller, selv om jeg var i ketose hele tiden.
Ha en super gad folkens

Kor flink du har vært jeg har erfart at hvis jeg holder ut disse ukene når vekten ikke vil røre på seg vil belønningen komme men det er i disse periodene jeg før har mistet mote og har skeiet ut.

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 08:07   #245
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

I går møtte jeg på ei gammel venninne og ho syntes jeg var blitt så tynn, Det er så morsomt når andre ser at jeg har kommet meg ned litt og i går prøvde jeg klær som jeg ikke har brukt på mange år fordi dem var blitt for små, og sannelig kunne jeg begynne å bruke noe av dem jippi

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:46   #246
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Opprinnelig lagt inn av Tutta112, her.

I går møtte jeg på ei gammel venninne og ho syntes jeg var blitt så tynn, Det er så morsomt når andre ser at jeg har kommet meg ned litt og i går prøvde jeg klær som jeg ikke har brukt på mange år fordi dem var blitt for små, og sannelig kunne jeg begynne å bruke noe av dem jippi

Ååå, så herlig!!!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 22:39   #247
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

Vil bare si skål til alle sammen! Det er helg! Hærlig

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 23:14   #248
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Back in style!

Opp 1 kg da gitt ved denne veiingen. Kjedelig med opp og ned, opp og ned. Men sånn går no dagan da Blir litt deppa innimellom så idag har jeg selvfølgelig skeiet ut så det holder.

Tror jeg snart ikke har så mye annet valg enn å kvele karboinntaket, men ser det kan bli vanskelig med julebord og førjulstid rett rundt hjørnet. Hva ville dere gjort? Inn i ketose et par uker før den brytes under julebordet for så å være i ketose 3-4 uker før den brytes på nytt i forbindelse med jula?? Eller burde jeg ikke gjøre det da jeg forvirrer kroppen for mye når man holder på slik?

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 03:04   #249
Tutta112
Medlem
 
Tutta112 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: nord
Alder: 51
Innlegg: 76
Tutta112 er på en erverdig vei

Sv: Back in style!

I dag har jeg virkelig skeiet ut, skikkelig høy karbo dag, og det for første gang siden oppstart i august, og jeg føler meg skikkelig oppblåst og føler jeg plutselig veier 3 kilo mer en i går, dette var en planlagt sprekk men føler meg så oppblåst håper ikke dette har ødelagt for mye for meg

__________________

Begynte på 70 og skal ned til 60
Tutta112 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 09:02   #250
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

Huuurra!! To minusuker på rad, endelig!! Veldig glad for denne nedgangen på 0,9 kg nå!! Nå er det jo riktig nok det samme tallet som for tre uker siden, men det er så godt å se at jeg kan klare å komme ned igjen når jeg først går opp. Og det ER jo over tre kilo mindre enn midt i september. Å nå målet som egentlig var å se et nytt titall til nyttår blir nok hardt (4 kg igjen) Men jeg skal jammen prøve å komme så nært som mulig *jupp*

Jeg har såvidt kommet i gang med treningen igjen da Det er faktisk TO år siden sist. Men sånn blir det jo med graviditet, så baby å ta vare på, mangel på søvn, tilbake i jobb osv. Men nå var tidspunktet at jeg føler jeg kanskje kan klare det.

Matmessig spiser jeg nok myye karbo i forhold til dere, men jeg prøver å finne min egen vei. Det som passer min kropp best, den gyldne middelvei. Noe som gjør at jeg kan trives i hverdagen, men samtidig gå sakte men sikkert ned i vekt.

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Chili Texas style Photobscura Middag 194 16-01-20 20:56
Farmors pølsegryte – Lavkarbo style! Trulten Middag 4 19-10-10 18:01
I'm back leyla73 Lavkarbo generelt 0 25-08-09 10:44
Fylte paprika Skaldeman/lavkarbo-style magan Middag 10 21-06-09 21:27
New York Style cheesecake paprika Kake/dessert og snacks 2 23-04-06 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no